Georgfranko

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Georgfranko

  • Rank
    User
  • Birthday 09/07/1992

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C7 3.0 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @МИТАКА1654 Погледнах в големия талон но пише само CDU029322. Дали е D или C накрая незнам.
  2. Здравейте, усеща ли се разликата от 245 на 290 к.с. И 500 на 600 нютона и ОК ли е за ежедневно ползване ( говорим за нормално шофиране и изпреварване извънградско , без раздаване на газ и силови стартове от 0 до 100 нон стоп ) . Чудя се дали да засиля C7 и събирам мнения
  3. И моето само че тези 20ки изобщо не са ми удобни за път , бих сложил 18ки но пък ми харесва визията с 20 :/
  4. Здравейте, ако някой продава Ауди А6 C7 с 3.0 TDI или 3.0 TFSI моля да ми пише
  5. Здравейте, реших да си направя подарък за 30 годишнината и се спрях на 2013 - 2015 C7 biTDI предимно заради 8ZF кутията . въпросът ми е какво да гледам при оглед и какво може продавача да скрие при тест драйв . Как е надеждноста на автомобила и може ли да се засилва двигателя ? като цяло съм се спрял на този екземпляр : https://m.mobile.bg/details/11634997172362136 На пръв поглед изглежда добре .
  6. Здравейте, някой да познава добър сервиз в Пловдив, който би ми премахнал вихровите клапи софтуерно и хардуерно. Омръзна ми да се занимавам с тях вече... Само за Маднес знам .
  7. Здравей, лично аз съм много доволен от B8 но сега ще го сменям за C7 просто защото ми харесва визията / интериора а и откакто съм с дете и ми трябва повече място. За шофиране отпред е удобно и просторно , но на пътниците отзад ще им е тясно на краката. Ако пътуваш сам тогава е достатъчно голяма .
  8. Здравейте, става на въпрос за Audi a4 B8 2.7 TDI 2008 Година. Колата я имам от 2 години и до момента не съм имал проблеми с нея. Днес запалих и таблото ми светна като центъра по време на коледно празненство и колата влезна в авариен режим.Преди това никога нищо не ми е светило по таблото. Закачихме я с ODB четец и ми изкара следните грешки : Throttle/Pedal Positioning sensor Throttle Actuator Control (Bank1) -Performance Intake Manifold Runner Position Sensor - Range/Performance Intake Manifold Runner Position Sensor - Bank 2 Temperature Flap Motor Engine Control Module (ECM) При опит да я подкарам стигам до 30 км/ч и след това без значение дали оборотите са на 4 хиляди или 2 хиляди ускорението е с по един километър в секунда. Можете ли да ми препоръчате Сервиз в Пловдив който може да ми направи диагностика и да ми направи необходимият ремонт. Извинявам се ако темата е начинаеща, но ми е първи автомобил и не разбирам от двигатели. Много благодаря предварително!
  9. Да, и аз го използвам само извънградско , но преди 3 месеца когато купих колата познат ми каза изрично да не пипам скоростите в движение и ми беше странно да спра за да включа С и тогава да продължа. Добре че има Форум за да разбера истината мерси .
  10. Здравейте, интересно ми е дали е умно да направя един ремап на колата ми. Става на въпрос за Audi 2.7 TDI от 2008 със Multitronic . Базово е 192 коня / 400 нм . Със Stage 1 колата става около 230 коня / 480 нм. Което за мен е повече от достатъчно . Знам че за двигателя няма да е проблем но се чудя за кутията, само тя ме спира за момента . Някой да има опит със ремап на този модел?
  11. Благодаря, а от D към + и - предполагам също не е проблем ?
  12. Здравейте, предполагам въпроса вече е задаван но никъде не успях да намеря точен отговор. Ауди-то ми е автоматик и по принцип винаги го карам на Drive ,но имам и опция S. Въпросът ми е мога ли в движение да превключа от D на S или трябва да съм в спряло положение и да натисна спирачката задължително. Отново се извинявам за начинаещият въпрос .