Jump to content

LAWLIET

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 / Audi A8 D3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

LAWLIET's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Като оправихме airflow-a и форсирахме до 5к оборота излезна такава яка чернилка, все едно гледаш кикдаун на 1.9тди+++ космос
  2. Един колега от Audi B3/B4 групата във Фейсбук дойде на място и ми оправи оборотите. Оказа се, че дърпало въздух от един от маркучите, които се виждат на снимката. Тия дни ще видя как е разхода и ще пиша. Хората са го казали : който търси - намира..
  3. Ами добре 😀 а можеш ли да удариш едно рамо?
  4. Днес го взех от еконт гофренцето и датчика, здрави са.. утре ще ги монтирам и ще пиша!
  5. Писах на лично на radi_nrj и vaskoto1 във vw форума, утре ще прозвъня на Елбатрон (сервиза в Лозен) да видя, благодаря много!
  6. Сутрин се събуждам с надеждата, че проблема с разхода не е от инжекциона. Въпросният Ради Б4, някой има ли контакт с него?
  7. Ако е инжекциона.. лошо... никой не ще да ги пипа... давай я за части и взимай друга.. мойта има голяма сантиментална стойност за това я оправям, имам А8 D3 също, просто 80тката ми е ценна, това е.
  8. Колега, като свалих датчика за температурата (кафявата букса) - оборотите ЗАСПАХА. Пробвай това също или направо го смени.. Палиш колата и го разкачаш, има една щипка отзад на буксата натискаш я и дърпаш нагоре. Ако искаш мога да прикача снимка на датчика. И виждаш дали оборотите ще се оправят.
  9. Поръчал съм здраво Гофре от Пловдив по еконт, средата на идната седмица трябва да дойде, ще го сменя + съм поръчал и датчик на температурата (кафявия) пак втора ръка от DZ-тка 1.8Е 112к.с. Ще видим какво ще стане и ще пиша, благодаря на всички за сега, а ако някой знае още нещо или иска да даде някакъв акъл - ще съм много благодарен.
  10. По-трудното от намирането на гофрето ще е някой да ми центрова инжекциона там с тоз шестограм... Ако знаете някой, препоръчайте!
  11. Не знам от това как ще се оправи разхода, но ще го направя, да.. като за начало ще търся гофрето, че то е по-рядко от шестица от тотото 😀
  12. Няма стъпков мотор, има биметална пластина, с която се регулират оборотите на празен ход. Разхода е над 25 на 100, за 4 месеца горивото, което съм сипал е по-скъпо от колата, въпроса е как да се оправи разхода? Газаджията не иска да я вземе с такива СО2 емисии и иска да е изправна на бензин за да работи добре на газ.
  13. Чист бензин, днес ходих да ми слагат БРЦ плочка, но майсторите като видяха СО2 емисиите и колко е обогатена сместа и в допълнение оборотите на празен ход + залепения с черен автомобилен силикон гофриран маркуч и се отказа да слага газ 😀 каза за няква центровка или нещо такова с шестограм... колега, ако си от София и можеш още утре ти карам кошницата 😀
  14. Гофрирания маркуч беше сцепен, залепих го с няколко слоя черен автомобилен силикон - никаква промяна. Как се регулира инжекциона? И можеш ли да ми препоръчаш сервиз или частно лице, който може да се справи с този проблем?
  15. Колеги, имам следния проблем с 80-тката, колата е B3, 1.8E, 112к.с., 90г преди фейса, DZ - механична инжекция : Оборотите на празен ход играят около 300-400-500-600, всеки път различно, на супер редки моменти ги държи 900, 950 стабилни и не мърдат, на следващия светофар отново падат, колата придрусва и също колкото повече седи на едно място толкова повече почват да падат. Правеше го това лятото - на топло време и сега зимата на студеното - също, няма значение колата загряла ли е тукощо запалена - пак играят оборотите. Също разхода е доста висок. не съм го засичал, но е бая. Отделно днес ходих да ми сложат газ (БРЦ плочка) и ми я върнаха колата, щото с тия нестабилни обороти на празен ход няма да стане. Закачиха я на този уред, дето измерват СО2 емисиите, показа стойност 10.16, а ми казаха, че трябва да е към 1 и малко.. Едни викат, че най-вероятно смуче въздух от някъде, други винят инжекциона.. надявам се, че не е от него, защото всички като чуят механичен инжекцион DZ мотор и бягат. Можете ли да ми препоръчате някой, който оправя ауди 80 б3 - да погледне за тези проблеми? Дори да не е сервиз - частно лице, някой имащ същата или просто да ги разбира, готов съм да си платя за свършена работа! Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...