Jump to content

marcho.96

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a6 c5 2004

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

marcho.96's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Така , последната информация - Ходих днес да ми мерят налягането на маслото , оказа се обаче че датчика изобщо не беше закачен След закачането на датчика колата се успокои и маслото не свети Щека си купих нивото на маслото е ок за сега ! Оказа се че "майстора" е бил прав за филтрите , защото питах в този сервиз дали е правилно да не се сменя - оказа се че всичко е ок и така се процедира , ако има някакви стружки след 1000км като се смени да си оттечат - което звучи логично П.П. Колата върви на ЗВЯР
  2. Няма как да следя маслото на двигателя, нямам щека , а не искам да го набухам пак с повечко масло от неубходимото. Мислих си че проблема може да е в маслото, че е някво съмнително - знам само че е 10w40. Другото което е той ми каза че след 1000 км пак ще го сменя. Не е сменил нито един филтър нито маслен нито въздушен нито горивен. Да се заема ли аз да си ги сменя или е по - добре да се движи колата 1000км с тея филтри?
  3. ами като търсих по сайтовете излезноха датчик налягане на масло и датчик за ниво на масло. предполагам ако не стане с едното ще е от другото
  4. Оп , да извинявам се става въпрос за град Пловдив
  5. не, карана е по-малко от 50 метра с това масло
  6. Който има интерес може да ме пита на лично , не искам да споменавам публично. А ако можеш да ми препоръчаш , къде измерват налягането на маслото , понеже звънях в 2 сервиза и ме отрязаха (нямали уред) , а доколкото знам то е един прост барометър с различни накрайници.. Имах чувството , че за първи път работи с такъв мотор 😂 първо ми каза 1 седмица после ,още една ,после още някой ден , накрая частите му объркали .. абе дълго чакане
  7. старото се източи , така разбрахме че двигателя има 2/3 пъти повече масло от нормалното. Двигателя се отвори смениха се гумички ,гарнитури,лагери ,валовете се проверени (според майстора)
  8. не , че майстора е налял 16 литра , имаше в двигателя 16 литра , понеже щеката е за друг мотор и докато покаже нещо на щеката и си ги е събрала . Чак в ауспуха имаше масло
  9. Не на цилиндрите , сега прочетох че има разлика в измерването на компресията на цилиндрите и налягането на маслото (извинявам се за незнанието)
  10. Благодаря за бързия отговор, днес ще ида да взема един датчик , ако лампата не се оправи , ще измеря компресията в цилиндрите.
  11. Здравейте , наскоро взех ауди а6 с5 2004 3.0 бензин 220 к.с. Купих я с проблемен мотор (димеше доста) майстора, каза че са сегменти за смяна. След близо месец и половина дъъълго чакане - колата беше готова. Сменени масло (10w40 някво негово) в двигателя понеже установихме , че щеката за масло е за друг мотор и е по-къса и имаше 16 литра масло в двигателя , цялата плуваше в масло.Сменил е гумички , гарнитури , ангренаж ролки ремъци. Но дойде следващия проблем. След като я взех да е покарам продължи да пуши , не както като я взех но като загрее и дам малко повече газ - над 3500 оборота започва да дими бял дим. Като спреш след като си напълнал малко повече мотора продължава да пуши и спира. Възможно ли е да е некачествен ремонта - понеже след като я взех димеше отпред и капеше не беше сменил няква гарнитура - не знам коя но мога да кача снимки , уж я запълни със силикон , не съм забелязал теч но пуши. Лампата за маслото свети на таблото , каза ми че е датчик. Четох доста но не мога да намеря сходен проблем някой да е имал надявам се тук да има някой запознат. Много и се кефя на колата и се надявам да се оправи. Четох че може да е дроселова клапа , кофти масло , гумички , сегменти - отписал съм за сега сегментите и гумичките , но знае ли човек...
×
×
  • Create New...