Jump to content

RostiRoss

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

RostiRoss's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Бихте ли могли да ми препоръчате сервиз за качествено боядисване на спирачни апарати на Audi A4 B8. Наложи ми се да рециклирам единия апарат и сега е с различен цвят от останалите. Поздрави, Ростислав
  2. Здравейте, Счупи ми се капачето на пръскалата на предните фарове, колата е Audi A4 B8 2010. Знаете ли сервиз/майстор, който няма да откаже да се занимае с по-дребни технически казуси (дори и цената да е малко по-висока) като този, и други подобни (задната ми броня е със счупен зъбче и виси) Пружината е механизмът, който прибира капачето, но не знам как се поставя (има вероятност едното краче вътре да е счупено) Другия начин за оправене е ако има възможност да се спре използването на пръскалата за фаровете през VCDS и капачето да се залепи? Ще се радвам на помощ от всякакъв тип. Благодаря предварително.
  3. Много добър въпрос. Честно казано ми мина през акъла, но не знам какъв смисъл има. @fifipaldi на мое място би ли потърсил отговорност на сервиза?
  4. @LKBV не знам какво биха могли да и направят за да "заличат" симптомите и да и предадат вид на здрава скоростна кутия. Съдейки обаче по това, че проблемите ми започнаха след обслужването (преди него бях изминал около 300-350км без никакви проблеми) и факта, че маслото на офертата/стоковата разписка е неподходящо за моята скоростна кутия говори достатъчно категорично за първоизточника на проблема. Това което искам е, не да губя часове в четене и проучане какво е най-подходящо за моята кола, какво да проверявам за това, дали е бил свършен правилно даден ремонт и т.н. Не искам да разбирам от тези неща и не мисля, че трябва. Направи ми впечатление, че Мишо ми обясни и показа какво е направил/поправил и какво е било преди, докато в 6plus, не ми позволиха да вляза дори в сервиза... колата беше оставена и взета след 2 дни. @NIKO Колата беше откарана в сервиз преди да бъде купена, където провериха всичко и казаха, че не виждат проблеми с колата. Човекът нямаше и против да я откараме в Ауди, но в последния момент поради независещи от тях причини не можаха да я приемат. Сложено ми бе масло - https://www.motul.com/bg/bg/products/atf-vi , в чието описание никъде не пише, че е съвместимо с (DSG -S tronic) скоростни кутии... за сравнение, масло на същия производител предлага и масла за DSG - (S-tronic) с упомената съвместимост https://www.motul.com/us/en-US/products/multi-dctf
  5. Потвърждавам, че беше така. Просто не съм много технически грамотен що се касае до коли, и забравям важните детайли.
  6. Здравейте, искам да споделя опита ми относно избирането на сервиз и неприятните последствия в следствие на неправилния избор. След закупуване на кола преди 4-5 месеца. Audi A4 B8 3.0 TDI Quattro - S-Tronic, реших да обслужа автомобила в 6+ плюс / 6plus. Беше ми изпратена оферта с която аз се съгласих (не разбирам от коли, за това се доверих на името на сервиза и рекламите във фейсбук...). След като ми беше извършено пълно обслужването (масла филтри и т.н) на автомобила, изминах около 1500км, при което знапочнаха мъките. Проблемите започнаха с гаснене на автомобила, допитах се за решение на проблема в тази тема - Гаснене на автоматик Audi A4 b8 2010 quattro , след което колата започна да тръгва много трудно назад, а след това започна да влиза в авариен режим и да получавам съобщения за висока температура в скоростната кутия, при което колата стана почти невъзможно да се кара, и всичко това само заради маслото на скоростната кутия. След изчетени многобройни теми във форума за сервизи и майстори, реших да се спра на Мишо. Най-правилното решение което можах да взема. Страшно начен и интелигентен човек. За няколко дена направи основен ремонт на скоростната кутия, със смяна на съединители, мехатроници и всичко належащо. Колата в момента е като излязла от салон на Ауди. Освен оправената скоростна кутия, знаех за проблем с климатроника и амортисьорчето на предния капак(от време на време изпускаше).. без да обеля и дума за тях, Мишо беше оправил всички тези проблем, без дори да поиска допълнителна сума пари, различна от тази за която се бяхме договорили. За професионалните умения на този човек мога да кажа само, че е ненадминат. Понеже видях, че и други хора търсят контакт с него -https://multitronic-box.com/ В България си е, и не се колебайте да му звъннете. Не му правят реклама, просто изказвам възхищенията си към този човек.
  7. Здравейте, колеги. От 3 месеца имма A4 B8 2011 3.0 TDI S line .. и вече мисля да я продавам заради возията. Всичко се усеща по пътя страшно много ме напряга... верно съм с 19ки джанти и гуми hankook, но чак не ми се вярва колко друса колко струва да се смени очакването, някой знае ли?
  8. Здравейте, Като цяло забелязах, че климатроника не ми работи достатъчно добре. Като го настроя на LOW - 16 - 17 градуса, в колата става приятно, но в никакъв случай не мога да кажа, че ми е става хладно и със сигурност не работи добре. При пускане на VCDS -а ми показа следните грешки: Address 08: Auto HVAC (J255) Labels:. 8Tx-820-043-3Z.clb Part No SW: 8T1 820 043 AP HW: 8T1 820 043 AP Component: KLIMA 3 ZONEN H08 0180 Revision: C0000000 Serial number: 01200920101426 Coding: 36100000 Shop #: WSC 02391 823 56573 VCID: 7F0A731D1997DE838D-802A 3 Faults Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 60 Mileage: 198701 km Time Indication: 0 Date: 2020.08.23 Time: 11:57:37 Freeze Frame: Temperature: 31.0°C Speed: 0.0 km/h Voltage: 0.00 V Current: 0.000 A Voltage: 12.80 V 01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126) 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 60 Mileage: 198701 km Time Indication: 0 Date: 2020.08.23 Time: 11:57:37 Freeze Frame: Temperature: 31.0°C 01187 - Rear Temperature Flap Positioning Motor (V137) 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 21 Mileage: 198922 km Time Indication: 0 Date: 2020.08.24 Time: 11:35:46 Freeze Frame: Voltage: 12.80 V Temperature: 27.0°C Temperature: 21.0°C Count: 10000 Count: 8746 Bin. Bits: 01000000 Bin. Bits: 00000111 Time: 9.00 s Бихте ли казали от какво може да е, и ако знаете сервиз който може да ми помогне още по-добре.
  9. @Denisx моята го прави и при плавно спиране.. просто привключи ли от 2-ра на първа, и ако не е загряло явно маслото на скоростната достатъчно. Може ли някакъв контакт на Мишо ?
  10. @CVT Това с адаптацията си е цяла наука .. ще видя ккаво мога да направя. Иначе проблем си остава, като загрее явно маслото на скоростна и се оправя. Мисля ако не се оправи, да отида на диагностика в Порше, да кажат от ккаво и е и да не го мисля повече.
  11. Моя грешка... това са сложили на диференциала.. сега видях по оферта, че са си сложили Motul ATF. Първа кола ми е, и съм малко невеж.
  12. Ееее, верно ли? Това е сменено в утвърден сервиз... как така не са познали маслото?
  13. Здравейте, ХОдих на сервиз, където я закачиха на диагностика ... Колата няма абсолютно никакви грешки, при което я закачихме на VCDS при един познат с последна версия и отново няма грешки..Колата не е гаснала от тогава, но понякога оборотите си играят.. което не е ОК. Възможно ли е да е от маслото? Сменено е точно преди 1500км, като е изпозлвано това :
  14. Така е, да. Ще му направя утре при възможност. Просто ми беше любопитно дали някой е нямал същия приоблем и да има наблюдения от какво може да е.
×
×
  • Create New...