Както си шофирах, се чу шум, пренаду ми, вдигна обороти до критични, спуска маркуч на охлаждането източ го до капка, запуших все едно се запалих. И огасна наби муцуна и до там. Оставих я да я видят отвориха всичко, не знайно защо маслото е било много и го е връщал повъздохопроводи. Два от цилиндрите са надрани, турбото изглежда добро но трябва да се прати да го видят може в средата да е проблема. 100% шлайфане на глава, пращане да видим блока ок ли е да го надуят. Общо взето е зле. Едното бутало беше ужасно нагоряло, не му е било достатъчно впръскването, като махнах е капака при дюзите се виждаше драскотина по корпуса на блока, нещо е правено по нея, каламисвана е за продаване. Другото което 1-2 дюзи не са ок. Източихме 8л масло+Нафта от нея.преди да сваля дюзите се виждаше масло и нафта около дюзите, като пипнах с пръст маслото се отми странно, сега разбирам защо и разхода ми се качи. Филм голям. Майстора ми каза че по евтино ще бъде ако взема нов а не да правя всеки детайл по отделно. Не знам човек, ако не намеря аз не живея в БГ, ще търся двигател от Германия. Тук е трудно намирането на цял, и проблема е че не знам и там какво взимам, и в повечето случай като се обадя или нямат, или са останали само чарколяци или пък е на земята и не мога да го чуя и запаля как да взема двигател на око само. Найстина мисля да слагам мотор с друг код. Нямам избор. Надявам се след това всичко да е добре с ключ, табло, и т. Н