kyoshinn
Members-
Мнения
67 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A3 1.9 8L 90
Персонална информация
-
Локация
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
kyoshinn's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Тайминга не ме притеснява, а това претрисане и шумно работене от време на време (особено на загрял двигател), но все си мисля, че е от мг впръсквано гориво, понеже по стандарт са 3-4 мг, а при мен са чак 0.4-0.6 мг, което означава, че помпата пуска макс гориво и си го обяснявам, че така двигателя се дави
-
@s7r3l0k Колата върви добре, набира както преди, чувства се както преди. Единствено ме притеснява, че на празен ход, особено като Загреб се усеща едно претрисане и мотора става като трактор, шумен, тракащ (но не постоянно, а на отскоци го прави), сякаш оборотите падат до 800 и претриса такова, но оборотомера не мърда от 903. На студена забелязах, че като подам газ плавно сваля оборотите и юного добре, докато не падне на 950 някъде и претресе такова, и нормализира на 903. На загрял двигател таймингите са около 40 (малко под синята линя), а IQ- то е 0.4-0.6 mg/str и се чудя дали е от него, понеже пуска много нафта и не може да смогне да ги регулира или нещо не сме зацепили както трябва, макар, че всичко е по белези, единствено нещо ролка да затяга или ремък да е много опънат 🤔 Вода нещо да е прекарала, че наливахме малко нафта от едно шише в помпата, че да запали по-лесно, ама то и бардал имаше, та водата трябва да я прокарала вече, дори и да е имало нещо. Другото си мисля дали е обезвъдушена както трябва, макар, че почна да пръска нафта от дюзите (като бяха хлабави) и ги стигнахме, и колата запали. Оляхме с нафта покрай динамото и там кабели, ремъци и т.н., но съм изчистил всичко с обезмаслител и вода, та се съмнявам да е нещо по токовете.
-
Със зъбно колело. Но ползвахме моето, заради белезите. Колата запали, даже върви много добре, но центровката трябва да се оправи, понеже е на около 45-50 тайминг, а горивото е на 0.4-0.6 мг. Като цяло е много агресивна, но на празен ход тресе леко и не работи добре, но това може да е и защото акумулатора май го убихме.
-
Моята няма номер, това е проблема. След консултация с майсторЪ, разбрах, че стават всички от 90/110 к.с. напречен мотор (май напречен беше), а бе от А3/Голф и Сеат мисля, които са с 10 пинова букса, защото имало и други с някакви други букси. Тази, която съм поръчал е с номер 460 404 977
-
Поръчах помпа от ударена кола, утре ще е при мен и ще я качим, но въпроса ми е, понеже отново може да не запали защото не е центрирана, то освен да й дам малко предварение докато не запали ? А милиграмите как мога да ги нагодя, ако трябва повече гориво, за да запали ? Другия въпрос ми е - има ли нужда нещо да се обезвъздушава или качвам помпата, отхлабвам леко дюзите, за да се изкара въздуха на стартер, затягам ги и вече пробвам да паля ?
-
Проблема е намерен. Скъсан елемент в помпата.
-
Все още не се знае дали е ГНП, но аз се приготвям за ново. В този ред на мисли, всички помпи ли са еднакви от 90/110 коня А3/А4 или има разлики ? Понеже имам добра оферта от А4 Б5 110 к.с.
-
Еми, не е клапана, буталото се движи. Останахме с варианта самата помпа да се е счупила. Развъртяхме 4-те дюзи, на стартер текна нафта само от 2ри цилиндър, но слабо тече, без да пръска 😕 Някой, ако има някакви други идеи, то ще съм много благодарен
-
Хмм, тоест отпада този клапан ? Защото колата изгасна в движение (около 130-140 км/ч). Релето както казах го смених, но и символа за подгрев като дам на контакт (този, който прилича на спирала) светва както преди за 1-2 секунди и изгасва. Ако има проблем с ЕКУ, то би трябвало да не мога да се свържа на диагностиката ? И все пак как мога да го проверя ? Клемореда къде се намира и как и него мога да проверя, за какво да проверя ? Кой кабел да проверя да не е прекъснат (от вибрации) ? Иначе, ако е от значение, същия ден, няколко часа преди това мих колата на автомивка, отделно с малко обезмаслител и вода мих покрай динамото долу, но не вярвам да е нещо оттам, понеже карах преди това, пали, гасих, по светофари изрязвах и т.н. без проблем 2-3 часа (преди да тръгна по магистралата). Другото, което се сещам, е че няма как всъщност да е ЕКУ или кабел, защото дадох + директно от акумулатора на стоп клапана на помпата и колата отново не запали.
-
Бушоните отстрани на таблото, от шофьорската страна ? Проверени са, няма никой, който да е нагорял. Над акумулатора, имаш в предвид бушониерата ? Всичко е наред при нея. Както казах, миризмата не знам дали не беше отвън, защото миризмата изчезна и след това колата чак изгасна. Но пък се чудя дали този клапана на помпата, ако изгори, то дали би вкарали миризмата чак в купето. Защото за миризма в купето, то трябва да са или релетата отдолу, или бушоните отстрани. Иначе вече по миризма няма как да намеря проблема
-
Пичове, утре ще свалим клапана на помпата да видим от него дали се блокира горивото, ако е той - супер, ама ако не е той какво да правя ? Има ли вероятност умната дюза да е изпляскала ? Ако само тя замине, то ще се пуска ли гориво и на другите дюзи ? И евентуално остава самото ГНП, как да проверим дали е то ?
-
Ами преди 3-4 месеца беше протекла, дадох я и я оправиха. Забравих да кажа, че малко преди да стане белята, то в купето замириса на разтопена пластмаса (на изгоряло такова), но помислихме, че е от отвън нещо, защото карах зад един камион, вятър много, аи след малко се разкара миризмата и вече малко след това изгасна и до там.
-
Здравейте, Вчера по магистралата без звук, без нищо колата просто изгасна. Пробвах да запаля - не иска, само върти. Докато паках пътна помощ пробвах да запали няколко пъти и върти, вдига до 200-300 оборота и до там. Днес вече пробвах пак да запаля, върти до към 50 оборота и не иска. Развих 2 дюзи - нафта няма. В прозрачния маркуч от горивния се видя, че се мърда нафтата, но от дюзите нищо не излезе. Отворихме от долу релетата под волана и въпросното реле 109 (макар, че при мен е заменено с еквивалент) е здраво, все пак го сменихме - 0 резултат. Дадохме директно + от акумулатора към клапана на елемента на помпата, но отново не запали (клапана се чува, че цъка). Закачихме на вагком и още една диагностика и изкара 2 грешки -P1538 и P1601. Сега се чудим дали е този клапан (макар, че цъка, то да се е счупил), или е нещо друго ? Клапана за меко гасене е ок.
-
Някой някакви идеи ? Единственото, което намерих, е че когато стои на място, на ВагКом Н18 е на 84.5% и не се чува нищо, след 2-3 минутки превключва на 4.8% и започва вибрирането, а като подам дори най-малко газ (950 оборота примерно), то отново минава в 84.5% клапана и спира жуженето 😕 Като гася колата е същото. Според мен, когато се включи клапана, то или нещо по него не е наред или някой маркуч нещо, макар, че са нови маркучите.
-
Здравейте, смених вакуумните маркучи и пренаредих леко клапаните н75 и н18 и се получи един странен феномен при н18. Когато съм на място и след 1-2 минутки започва един такъв звук от н18 като жужене, вибриране, сякаш е на 1 мм от някоя пластмаса и от вибрациите вибрира, но го гледах.. никъде нищо не опира, затягах гайките, които го държат няколко пъти - нищо. Като го натисна с ръка или го повдигна, то това жужене намаля или спира (може и да спирам да го чувам от шума на двигателя). Интересното, е че ако подам доли най-малко газ, то спира и след 1-2-3 мин започва отново. Зачудих се вече дали нещо не се е развалил, ЕГР-а съм го затапил, та не мога да преценя по него. Няма грешки записани, но като пусна тест на Н18, започва отново да жужи/вибрира, като пусна basic settings на 11 канал, за да движа геометрията, то Н18 започва, ту да жужи/вибрира, ту спира (спрямо това дали се пуска вакуум или не) и сега седя и се чудя какво да го правя 😕