Jump to content

kyoshinn

Members
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.9 8L 90

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kyoshinn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тайминга не ме притеснява, а това претрисане и шумно работене от време на време (особено на загрял двигател), но все си мисля, че е от мг впръсквано гориво, понеже по стандарт са 3-4 мг, а при мен са чак 0.4-0.6 мг, което означава, че помпата пуска макс гориво и си го обяснявам, че така двигателя се дави
  2. @s7r3l0k Колата върви добре, набира както преди, чувства се както преди. Единствено ме притеснява, че на празен ход, особено като Загреб се усеща едно претрисане и мотора става като трактор, шумен, тракащ (но не постоянно, а на отскоци го прави), сякаш оборотите падат до 800 и претриса такова, но оборотомера не мърда от 903. На студена забелязах, че като подам газ плавно сваля оборотите и юного добре, докато не падне на 950 някъде и претресе такова, и нормализира на 903. На загрял двигател таймингите са около 40 (малко под синята линя), а IQ- то е 0.4-0.6 mg/str и се чудя дали е от него, понеже пуска много нафта и не може да смогне да ги регулира или нещо не сме зацепили както трябва, макар, че всичко е по белези, единствено нещо ролка да затяга или ремък да е много опънат 🤔 Вода нещо да е прекарала, че наливахме малко нафта от едно шише в помпата, че да запали по-лесно, ама то и бардал имаше, та водата трябва да я прокарала вече, дори и да е имало нещо. Другото си мисля дали е обезвъдушена както трябва, макар, че почна да пръска нафта от дюзите (като бяха хлабави) и ги стигнахме, и колата запали. Оляхме с нафта покрай динамото и там кабели, ремъци и т.н., но съм изчистил всичко с обезмаслител и вода, та се съмнявам да е нещо по токовете.
  3. Със зъбно колело. Но ползвахме моето, заради белезите. Колата запали, даже върви много добре, но центровката трябва да се оправи, понеже е на около 45-50 тайминг, а горивото е на 0.4-0.6 мг. Като цяло е много агресивна, но на празен ход тресе леко и не работи добре, но това може да е и защото акумулатора май го убихме.
  4. Моята няма номер, това е проблема. След консултация с майсторЪ, разбрах, че стават всички от 90/110 к.с. напречен мотор (май напречен беше), а бе от А3/Голф и Сеат мисля, които са с 10 пинова букса, защото имало и други с някакви други букси. Тази, която съм поръчал е с номер 460 404 977
  5. Поръчах помпа от ударена кола, утре ще е при мен и ще я качим, но въпроса ми е, понеже отново може да не запали защото не е центрирана, то освен да й дам малко предварение докато не запали ? А милиграмите как мога да ги нагодя, ако трябва повече гориво, за да запали ? Другия въпрос ми е - има ли нужда нещо да се обезвъздушава или качвам помпата, отхлабвам леко дюзите, за да се изкара въздуха на стартер, затягам ги и вече пробвам да паля ?
  6. Проблема е намерен. Скъсан елемент в помпата.
  7. Все още не се знае дали е ГНП, но аз се приготвям за ново. В този ред на мисли, всички помпи ли са еднакви от 90/110 коня А3/А4 или има разлики ? Понеже имам добра оферта от А4 Б5 110 к.с.
  8. Еми, не е клапана, буталото се движи. Останахме с варианта самата помпа да се е счупила. Развъртяхме 4-те дюзи, на стартер текна нафта само от 2ри цилиндър, но слабо тече, без да пръска 😕 Някой, ако има някакви други идеи, то ще съм много благодарен
  9. Хмм, тоест отпада този клапан ? Защото колата изгасна в движение (около 130-140 км/ч). Релето както казах го смених, но и символа за подгрев като дам на контакт (този, който прилича на спирала) светва както преди за 1-2 секунди и изгасва. Ако има проблем с ЕКУ, то би трябвало да не мога да се свържа на диагностиката ? И все пак как мога да го проверя ? Клемореда къде се намира и как и него мога да проверя, за какво да проверя ? Кой кабел да проверя да не е прекъснат (от вибрации) ? Иначе, ако е от значение, същия ден, няколко часа преди това мих колата на автомивка, отделно с малко обезмаслител и вода мих покрай динамото долу, но не вярвам да е нещо оттам, понеже карах преди това, пали, гасих, по светофари изрязвах и т.н. без проблем 2-3 часа (преди да тръгна по магистралата). Другото, което се сещам, е че няма как всъщност да е ЕКУ или кабел, защото дадох + директно от акумулатора на стоп клапана на помпата и колата отново не запали.
  10. Бушоните отстрани на таблото, от шофьорската страна ? Проверени са, няма никой, който да е нагорял. Над акумулатора, имаш в предвид бушониерата ? Всичко е наред при нея. Както казах, миризмата не знам дали не беше отвън, защото миризмата изчезна и след това колата чак изгасна. Но пък се чудя дали този клапана на помпата, ако изгори, то дали би вкарали миризмата чак в купето. Защото за миризма в купето, то трябва да са или релетата отдолу, или бушоните отстрани. Иначе вече по миризма няма как да намеря проблема
  11. Пичове, утре ще свалим клапана на помпата да видим от него дали се блокира горивото, ако е той - супер, ама ако не е той какво да правя ? Има ли вероятност умната дюза да е изпляскала ? Ако само тя замине, то ще се пуска ли гориво и на другите дюзи ? И евентуално остава самото ГНП, как да проверим дали е то ?
  12. Ами преди 3-4 месеца беше протекла, дадох я и я оправиха. Забравих да кажа, че малко преди да стане белята, то в купето замириса на разтопена пластмаса (на изгоряло такова), но помислихме, че е от отвън нещо, защото карах зад един камион, вятър много, аи след малко се разкара миризмата и вече малко след това изгасна и до там.
  13. Здравейте, Вчера по магистралата без звук, без нищо колата просто изгасна. Пробвах да запаля - не иска, само върти. Докато паках пътна помощ пробвах да запали няколко пъти и върти, вдига до 200-300 оборота и до там. Днес вече пробвах пак да запаля, върти до към 50 оборота и не иска. Развих 2 дюзи - нафта няма. В прозрачния маркуч от горивния се видя, че се мърда нафтата, но от дюзите нищо не излезе. Отворихме от долу релетата под волана и въпросното реле 109 (макар, че при мен е заменено с еквивалент) е здраво, все пак го сменихме - 0 резултат. Дадохме директно + от акумулатора към клапана на елемента на помпата, но отново не запали (клапана се чува, че цъка). Закачихме на вагком и още една диагностика и изкара 2 грешки -P1538 и P1601. Сега се чудим дали е този клапан (макар, че цъка, то да се е счупил), или е нещо друго ? Клапана за меко гасене е ок.
  14. kyoshinn

    Странен звук от N18

    Някой някакви идеи ? Единственото, което намерих, е че когато стои на място, на ВагКом Н18 е на 84.5% и не се чува нищо, след 2-3 минутки превключва на 4.8% и започва вибрирането, а като подам дори най-малко газ (950 оборота примерно), то отново минава в 84.5% клапана и спира жуженето 😕 Като гася колата е същото. Според мен, когато се включи клапана, то или нещо по него не е наред или някой маркуч нещо, макар, че са нови маркучите.
  15. Здравейте, смених вакуумните маркучи и пренаредих леко клапаните н75 и н18 и се получи един странен феномен при н18. Когато съм на място и след 1-2 минутки започва един такъв звук от н18 като жужене, вибриране, сякаш е на 1 мм от някоя пластмаса и от вибрациите вибрира, но го гледах.. никъде нищо не опира, затягах гайките, които го държат няколко пъти - нищо. Като го натисна с ръка или го повдигна, то това жужене намаля или спира (може и да спирам да го чувам от шума на двигателя). Интересното, е че ако подам доли най-малко газ, то спира и след 1-2-3 мин започва отново. Зачудих се вече дали нещо не се е развалил, ЕГР-а съм го затапил, та не мога да преценя по него. Няма грешки записани, но като пусна тест на Н18, започва отново да жужи/вибрира, като пусна basic settings на 11 канал, за да движа геометрията, то Н18 започва, ту да жужи/вибрира, ту спира (спрямо това дали се пуска вакуум или не) и сега седя и се чудя какво да го правя 😕
×
×
  • Create New...