Благодаря за пожеланията.
Разхода ми е 28 kWh/100 km средно. Не мога да разбера защо. С инфинитито правех към 10л. при данни от производителя 13л.
Не карам агресивно. Допускам, че тука трябва да се кара по агресивно, за да се натиска по-често спирачка и така да се възползвам от зареждането при рекуперация. Ще тествам.
Токът ми е от токи и съм на зелен план- дадоха ми и сертификат за произход на тока (от фотоволтаични централи в гр. Мъглиж и още някакво село). В този смисъл избягвам и обвинението, че макар и да карам на ток, го черпя от замърсяващи източници като ТЕЦ-овете например. Няма как да избегна замърсяването от производството на фотоволтаични системи и самият автомобил. Няма как.
Колата е супер. Върви както я настъпиш. Странна е липсата на шум от двигателя (само по таблото можеш да разбереш, че си я запалил), изпускателната система и не чувстваш смяна на предавки поради липсата на скоростна кутия.
Удобство е и предварителното подгряване на купето докато е свързана към мрежата- задавам и команда от приложението в телефона например половин час преди да потегля. Така не харчи ток за климатик поне в началото, когато е най-голям- за достигане на зададената температура.
Проблемът за масовия потребител е все още високата цена на автомобила. Надявам се с годините да пада, за да могат повече хора да се възползват от този автомобил- разбира се като се съобразят с начина си на живот (дали минаваш по 200-300км/ден или водиш динамичен начин на живот свързан с дълги пътувания).