petar_1v@abv.bg

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About petar_1v@abv.bg

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Ауди

Персонална информация

  • Location
    Каварна

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Парно има, и климатик има, явно е бил само от клапата на филтъра- вече няколко месеца я карам така, следи от дунапрен няма за сега. Явно е бил малкия дявол [emoji304] Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
  2. Колега, моля сподели, нещо грешно ли виждаш в процедурата? Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
  3. Здравейте колеги! Реших да споделя днешния си опит с един мн досаден проблем, а именно хвърчащия дунапрен от духалките на парното. И така след като за пореден път влязох в колата и започнах да кихам, реших че е крайно време да се отърва от тоя дунапрен. Както сигурно и на мн от вас и на мен ми писна да чистя с прахосмукачката и след 2 дена положението да е отново същото. Ето и стъпките които предприех: 1. Сваляне на духалките- за целта ползвах 2 пластмасови карти(става и със шофьорска книжка или лична карта или карта за банката- все тая, имайте предвид че може да се счупи при експлоатацията...[emoji1745]). Въпросните карти се напъхват от всички страни между духалките и таблото, като целта е да се освободят щипките. След това нежно издърпваме- къде с нокти къде с пръсти, но в никакъв случай с отвертка или метален предмет...[emoji135] Решетката най отгоре на таблото НЕ се маха по тоя начин- тя е хваната с 3 гайки отдолу и отстраняването й налага мн разглобяване и мн любовни клетви към хората които са го направили по тоя невероятен начин. За това по добре НЕ я махайте[emoji135][emoji135][emoji135][emoji135] 2. Отиваме отпред при филтъра за купето- махаме всички пластмаси и филтъра също и намираме виновника за дунапрена, а именно оня кюнец дет казва отвънка ли да смуче въздух или да се върти тоя в купето. Въпросната нещастна пластина в моя случай отдавна бе предала дунапреновата си облицовка на кривия ми нос. Затова всички остатъци от нея бяха щателно почистени, изчегъркани и изсмукани колкото е възможно с прахосмукачката. Тук е редно да спомена че е възможно и вие като мен да намерите купчинка листа на това тясно местенце, така че моля внимавайте когато ги почиствате да не падне нещо при перката на вентилатора на парното. 3. След като изчистим мизерията при филтъра се връщаме отново в купето и почваме една заигравка с парното и прахосмукачката. Целта е дупките да се почистят колкото се може по-добре от шиба@#я дунапрен [emoji89] 4. Самите духалки се чистят мн добре в леген с гореща вода и четка за зъби. Разглобяване на духалките- НЕ е необходимо. Тва дори психопатите знаят ква беля мое да докара. Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk 5. След като сме си изчистили всичко си мушкаме духалките на място и се надяваме да няма повече такива проблеми.[emoji849][emoji2][emoji2] Ето и малко снимки: Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
  4. Audi 80 1.6i 1,500 лв. 1995, Газ/Бензин, 330000 км. частно лице, Каварна https://www.cars.bg/offer/61f4f7dc233da751854ee342 Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://audibg.com/forum/index.php?/topic/211996-b4-%D0%BD%D0%B5%D1%89%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82/&share_tid=211996&share_fid=13954&share_type=t&link_source=app B4 нещо като проект Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
  5. 1. Какво имаш предвид под тръгнал към разпад- спукан блок, глава, издухана гарнитура, биелни лагери, сегменти? 2. Намерил ли си друг двигател- сигурен ли си че технически е по- изправен от твоя? 3. Мислил ли си по въпроса с узаконяването на евентуалната трансплантация? Двигател и кутия ще си намериш, въпроса е че ако искаш да ти е сигурно трябва да го обслужиш поне - ремъци, ролки масло, някоя друга гарнитура. А ако искаш да ти е най сигурно трябва да го отвориш, почистиш и да смениш нещата които са тръгнали- сегменти, лагери, всички гарнитури, трябва да прегледаш и главата как е, Абе много неща....- поне 500лв, само ролките със всички ремъци са ти около 300. Същите неща можеш да направиш и с твоя с разликата че няма да дадеш 500 лв +/- 200 за самия двигател с компа и кутията и още 500 за узаконяването. Сега си помисли, дали да не си направиш ремонт на твоята кола или направо да си вземеш друга с желания мотор. Успех в избора! Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
  6. Благодаря на всички следящи темата [emoji846] Случайно на някой да му се намират два странични стопа? Търся ги комплект, за да не се различават цветовете. Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
  7. За да му направиш основен ремонт, трябва да свалиш двигателя от купето- ти или този който ще го прави. Нещата които ще смениш по двигателя ще ти дойдат на около 5-600 лв само за части. Проблема е че като се стигне до там може да забележиш че има за смяна и неща по окачването, и по спирачките- там пак е едни пари. Може и съединителя и притискателя да не ти харесат накъде са... Абе ако имаш едни 1000 ЗА ЧАСТИ САМО- действай смело. Ако ли не продай твоята, добави 1000 и си вземи някоя която влиза в желаната категория. Успех [emoji846] Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
  8. Ще ти дам идея как бих го направил аз: 1. Махам предните седалки, защото пречат- около 10 минути. Задната не виждам смисъл да се маха. 2. Леген с вода, четка за килими и някакъв препарат- имаше един на Медикс за дивани и мокети пръска се на пяна( става и за двигатели).- около 10 лв. за четка и препарат. 3. Яко търкане- колкото ти е на сърце. 4. Тука се иска гараж или двор, Абе място където колата ти да е на спокойствие и да има електрически контакт. Включваш някаква духалка вътре, затваряш вратите и отваряш някой от прозорците да излиза влагата(може и на парно да я оставиш ама бенза ще ти излезе по скъпо)- предполагам не повече от 5 часа- зависи колко вода си използвал. Моята съхна 2 дена на парно на почивки- ама и седалките бяха прани, а те задържат най- много влага, така че по добре ги махни ако е удобно [emoji106] 5. Слагаш си седалките и си каркаш на чистичкото мокетче [emoji274]. Пък ако ти е много чистичко може даже да си вземеш едни домашни чехли- няма да влизаш вътре с мръсни обувки я. Успех [emoji846] П.С.: Увери се първо, че там където е текло НЯМА да тече пак- все пак предполагам уважаваш труда си.[emoji106] Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
  9. Съжалявам, много време мина, но ето малко снимки вече е up and running Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk
  10. Нещо много полезно Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk
  11. Мда от много търкане взеха че и се стопиха четките и умря [emoji23] добре че имам още една по стара[emoji869][emoji23] Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk
  12. Да съживим малко темата- проект "леля Ади" е още в разработка. Дотук свършената работа е: 1. Ревизирани спирачни апарати 2. Набити нови лагери на главините( наложи се да прилагам готварски умения, за да изкарам старите[emoji23][emoji869]) 3. Сглобени полуоските към ск кутия(само къде то си играх да ги боядисвам- пак ги надрах ...[emoji43][emoji36]) 4. Сменени двата носача на магарето( имах жалък опит да сменя тампоните на старите, но се оказа че е нерентабилно в случая) 5. Сменени тампоните на двигателя(тука пак ядох дръвцето- новите не влязоха като у дома си наложи се да ги лигавя с грес и да ги увещавам с дръжката на чука[emoji2959]. После почистих болтовете и затегнах гайките на 48Nm- толкова пишеше в таблицата която намерих за М10 8.8) 6. Сглобени новите кормилни щанги към рейката и амортисьорите(старите рейки бяха за смяна на накрайници и тампони, а вече са и криви[emoji237][emoji849][emoji23][emoji869]) 7. Новите биалетки все още са хванати само към амортисьорите ( все пак моста е отново върху палета- не виждам иначе как по лесно ще вкарам кутията и блока) 8. Набито лагерче на новия вал 9. Сменени основните лагери и вала монтиран в блока. 10. Сменени семерингите на капачките на вала( трудни за вадене, лесни за вкарване с малко замразяване и тънка смазка). 11. Почистени буталата(друг комплект са, благодаря на колегата[mention=2402]prokopoff[/mention] ) 12. Осигурен комплект за поправка на спирачни тръбички- чаках го 4 дена...[emoji2]) 13. В момента трябва да реша кои биели ще ползвам - двата комплекта които имам са с разлика от по 50 гр... И двата комплекта са с по една бройка която нямам желание да ползвам...[emoji23] Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk
  13. [emoji2] рано е още, търкам едни бутала. Трябва да си подбера и 4 еднакви биели от 8те които имам в момента [emoji2] Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk
  14. [emoji2] Бе то и мен ме вълнува, ама като я разглобих излязоха доста неща, които не ми харесват. Плюс това се занимавам с нея през свободното си време, а и не съм от най бързите....[emoji23][emoji869] Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk Е, кой каквото има под ръка- щеше да е хубаво една пясъкоструйка да имам, ама нямам...[emoji2] Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk Двоумях се между червено и жълто, но червеното било против уроки [emoji2] Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk
  15. Глава 6: Увод към един извратен порнофилм Здравейте, колеги! Благодаря на следящите темата![emoji846] След като автора прекара последния месец в търсене на необходимите части( съжалявам за лошото качество на 3-листната фактура по горе), дойде време най после да започне да сглобява нещо( ооо не....[emoji102]). Затишието освен в търсене на части "по-така", бе прекарано и в художествени занимания. Тук ще бъдат публикувани голи снимки на едни злочести спирачни апарати, претърпели среща от третия вид.... Необходими материали: 1. Дрелка(знам как звучи, но обещавам че няма да е толкова грубо[emoji849]) 2. Комплект телени четки ( за дрелката естествено) 3. Гаечни ключове 13,14,15, както и малък шестограм и тресчотка с камъни 11,13. 4. Чук(малък, голям, всякакъв) 5. Компресор ( моя е от стар хладилник но върши работа)+ стар спирачен маркуч. 6. Зегер клещи( тук само ще спомена че автора не използва такива[emoji23]....има и други варианти, които ще оставя на въображението на драгите читатели...[emoji869][emoji23]) 7. Ръждо-преобразувател(евтина зелена течност в пластмасово шише- за съжаление нямам снимка) 8. Обичайните неща при боядисване- четки, боя с цвят по избор, Цинков спрей. 9. Ремонтни комплекти за спирачни апарати: - Lucas 54mm- предни, ERT(мн фалшиви гумички за цилиндрите...[emoji2959][emoji36]) - Girling 38mm- задни, Ridex(стават[emoji106]) 10. Мазни спрейове- RostOff, WD-40, течна грес . В общи линии работата се състои в разглобяване, почистване, боядисване и сглобяване с нови гумички. Разглобяването е пипкаво - внимаваме да не счупим вентилите за обезвъздушаване- те се почистват от ръжда с телена четка, най - добре с машина, и се отпушват с игла. Предните апарати са по- лесни, задните малко по- гаднички. От голяма помощ е наличието на компресор, с който да се надуят апаратите, за да изплюят цилиндрите ( при тази операция съществува риск от фрактура на черепа на извършителя...[emoji2956][emoji106]). Също така в помощ при задните влизат чук и зегер клещи( тоя дето я е наврял тая зегерка там мога да предам мн поздрави на .....[emoji2959][emoji36][emoji43]). Така, след като сме разглобили въпросните апарати, почваме да почистваме наличната ръжда. Тук играем с дрелката и телените четки( мн удобно и препоръчително би било тази работа да се извърши с пясъкоструйка, или поне на шмиргел, ама на... няма...[emoji36]). Също така наличието на малко чукче за разбиване на ръждивите шупли върши добра работа. След като сме изчеткали, изчукали и почистили ръждата, се нанася слой от ръждо-преобразувателя. След третирането с него метала придобива черен отенък. Следва слой Цинков спрей- да го пази от ръжда- и боядисване с цвят по избор. Тук избрах варианта с четка- просто боята мн ми хареса[emoji3059][emoji106][emoji869] Изчакваме да изсъхнат, взимаме си гумичките и греста и почваме да сглобяваме. При правилна техника и малко повече усилие цилиндрите влизат и на ръка( при мен правилната техника се получи от n-тия път, наистина мн трудно влизат...[emoji237]) Задните се навиват - хубаво е да се прави с подходящ ключ, но дебел парцал и гарги също вършат работа(много е важно да не се надере работната повърхност на цилиндъра, затова се препоръчва захват към главата на цилиндъра [emoji106]). Вкарването на гумичките е мн досадна и пипкава работа и не е за нерваци[emoji869][emoji23] Добре че две от старите гумички бяха здрави....[emoji23][emoji869] Ето и малко снимки: Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk