head_up

Members
  • Content Count

    266
  • Joined

  • Last visited

About head_up

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 Avant

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Пловдив

Recent Profile Visitors

1,410 profile views
  1. @jiko58, мобеш ли да обясниш къде се закача въженцето? Без да свалям ключалката направих тоя номер, като вързах въженцето към големия палец в центъра, ама така се отваря и на заключена врата, логично. А да се закача към лостпето, да надвия пружината - това изисква мнооого сериозно усилие, не ми се получава.
  2. Както виждам по теми във форума - не съм единствен с тоя проблем. Вчера хващам дръжката да отворя багажника и... ми остана в ръката. Счупено е дясното рамо на дръжката. Отчепих кората от вътре, набарах палеца и воала - багажника се отвори, респективно изпада един валяк и парчето. Зор, мога да се вра в багажника и да го отварям при нужда, ама не е функционално! Вариант с въженце за палеца не е удачен, то все едно да поканя всеки минувач да си избере нещо от колата. До колкото виждам материала е някакъв ЦАМ, силно ме съмнява да намеря човек да го завари. И тъй като е счупено в най-тънката си част - не знам колко би се получило с описаните в други теми методи - разпробиване и лепене. То само лепене не вярвам и да издържи без щифт вътре. Оставям го за последна надежда. За момента търся да закупя и втора ръка такова нещо, но уви за сега не попадам на здрава дръжка, защо ли... След като проблема е толкова обичаен за тия коли - някой да има идея за афтърмаркет такъв детайл? Или предложения как да заходя?
  3. @VBI, мерси, значи средната точка от статистиката, не съм бил далече от истината.
  4. @veselin velchev, ясно че си ползваш колата да подпира гаража, ама другите, които все пак се придвижват? Никой ли не го сменя тоя филтър..
  5. Колеги, на колко километра сменяте горивния филтър на бензиновите Б4-ки? Чувам мнения от "при смяна на маслото" до "при смяна на ангренажа". Обикновенно го сменям на две-три смени на маслото, но се замислих, че или се прекалявам или го държа прекалено дълго. Какво казва правилото по темата? едит: да уточня, че карам с румънския бензин, да не правя реклама на бензиностанциите. Уж дано е по-читав.
  6. След ровене да изкарам жичките на намотката - 85 ома е, пасивен. Дано да е полезна информация на някой. Остава справката за стабилизатора, моля?
  7. Първи въпрос: Този зумер при километража/оборотомера на Б4 от снимките се е предал от стратост. Някой може ли да каже пасивен или активен е? На мен ми изглежда чисто пасивен. Ако е така - какво съпротивление и каква мощност има? Ще обикалям утре да търся, но без тази информация рискувам да опукам електрониката. Втори въпрос: стабилизатора на напрежение по спомен беше 9 волтов, с огледални крака на 7809, ако не ме лъже паметта?
  8. @caro, като казваш "в ключалката" имаш предвид, че е достъпно само ако сваля кората на 5-та врата? Сменя ли се само то отделно или си идва комплект с ключалката?
  9. За да допълня темата - смених само най-горния маркуч с трета марка. За сега не се е разкапало, по кората изглежда сухо, течността в казанчето май не е мръднала, поне не мога да кажа видимо. Та боклуци на нашия пазар явно има доста..
  10. @janoar уви, и него смених, че щуцера замина 😁
  11. @6matkar и от щуцерите.. и от тях 😁 Термошалтера, който бях взел беше с алуминиев дифтунг, речеше - смених го с такъв с меден и се беше спряло. Сега ми е трудно вече да кажа, като олива и отгоре.
  12. @paci_4444 дано не си прав.. По какъв признак мога да разбера, че проблемът е този? Освен сваляне на главата, до което предпочитам да не се стига. От ауспуха плюе вода, но то ми изглежда като конденз (карам основно на къси разстояния), не е мазно, не пуши бяло.
  13. @paci_4444 оригиналното парно правеше сауна вътре - т.е. горещо и.. влажно. Протече и бе сменено с NRF - голяма грешка.. сега парното идва на загрял двигател и то като подавам газ. Иначе е рехаво на свободни обороти. Но в движение, в обороти се опитва да пари на въздуховодите. Течовете си бяха от преди това, не вярвам да има общо. Смяташ, че е надува в системата и избива при охладителния радиатор ли?
  14. Добре, да допълня: маркуча между щуцера на разширителния съд и радиатора (най-горе) е нов, два пъти го сменях заради съмнения в него. Тройния между блока, радиатора и масления филтър е сменян преди година, изглежда добре. И там е влажно, не мога да кажа дали не олива от горния. Другите са стари, да. И въпреки, че най-горния е нов неговото чело от към радиатора също сълзи, а точно тази скоба я смених - оригиналната беше за стискане с клещи, тази е червячна. Не съм сигурен дали и някоя друга скоба не подмених тогава, не помня, но ще е от същия вид. Видимо напукано по старите маркучи няма. Сълзене имаше и от термошалтера, пак нов - може и още да има, трудно е да преценя, ако отгоре тече. Пробката на радиатора беше с някакво смотано уплътнение, което се сплеска при стягане, сменено е уплътнението, уж и там беше спряло. @NIKO не знам в цикъл ли си, какво е, ама не обръщай дискусията на "български форум", аман от такива. @caro "заосенаци" е.. ? Гърловините има лека контра, това си е там, но да е имало някакво остатъчни производствени израстъци пластмаса - не забелязах такива. @nikrga мога да пробвам и така, може да съм уцелил някакви фалшиви тенекии. Поне горната я виждам, че макар и нова изпуска.
  15. @caro Ще погледна къде се е дянал тоя ключ при мен, може перото да е изкъртено или ключа да се е скапал, благодаря за насоката. А той, като е отворен багажника - само плафона в багажника ли управлява или включва всички в купето?