Jump to content

VesoPL

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Q5

Персонална информация

  • Location
    Плевен

Recent Profile Visitors

777 profile views

VesoPL's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ама ти какво очакваш - 2.0 бензин с турбо на два тона талига - колко да гори бе брат? С технология на директно впръскване от първо поколение толкова. ИМах една алфа 2.0 JTS карабинерска със същите уйовини - ми в Плевен под 16 не падаше и беше ръчка. На колегата е новото поколение тфси и си гори по-малко.
  2. Ми то не е въпроса за чудене а просто за търгашеското разминаване. Раздатка и диф са си по дефолт. Ама като ти се клепне един такъв, дето не му е пускано от кой знае колко време и сичко отива на майкя си. Така де, тая проглама не е на Свети Петър а е в помощ на дилърите. А на дилърите работата е да изкалват пари... Ама на сайт на ZF не го видях никъде...
  3. айде пак пробвай да отвориш ZF, щото не четеш кво пиша "По сайтове продаващи репайър кита пишат упорито интервал на обслужване 80-120 к км или 8 години" А сега в сайта на производител този линк даташийта 5 точка https://aftermarket.zf.com/en/aftermarket-portal/passenger-cars-and-lcv/products/oil-and-oil-change-kits/ Този pdf също https://aftermarket.zf.com/remotemedia/master-content/zf-services-portal/oils-data-sheets/pc-1/lifeguardfluid-8/pds-zf-lifeguardfluid-8-it.pdf Па ше съм благодарен и един линк да се поСне за 8 г. или 80-120... ама от производител
  4. Въпрос ми се върти в главата относно обслужването на тази кутия. По сайтове продаващи репайър кита пишат упорито интервал на обслужване 80-120 к км или 8 години, а ZF дето са я създали пишат цитирам "ZF 5-, 6-, 8- and 9-speed са напълнени със специален флуид без нужда от подръжка но за да се застраховаме от некой тъпанар препоръчваме подмяна на маслото на 150 х. км" А ся де, как да се разбира тва?
  5. 211 кс е с 4 дюзи, разхода е това. Стария тип впръскване. Моя на място 1.3-1.4 на Д и 1-0.9 на П. Слагам добавка задължително защото е американче. На дълъг преход за 2500 км ми даде около 9 средно. Няма как тая технология да ти гори 7
  6. @Drone Така е, благодаря за линка. Конкретно се спрях на 21 мм вариянт с КШ само бутала.. @nikrga Бллагодаря ти колега, видимо е че не си в час с проблема. Но все пак благодаря за нассоките...
  7. Привет, Моля ако има някой който се е сблъсквал с решаване на проблема с маслото да даде съвет. Имам проблема, мисля да го реша- смяна на бутала и сегменти и ревизия на остатъка. Колебанието ми е дали да се смени само бутало и сегмент KbS на 21мм, или да добавя и биели в комплекта на 23мм?
  8. В момента не е много на далавера покупка от САщ. Освен ако не вземеш тоталка за 1000$ и нямаш донор подръка... Контейнера ти е на групаж - 600$ на кола , събират 4 вътре и правят мармалади. Като пример кола платена на около 5000 до Бг се връзва на около 12000+ тва в долари след мито и доставка през Холандия. Т.е. от тази цифра почваш технотест регистрация и тн. В момента доста фирми се нароиха за океански внос и съответно изгодата драсично намаля. Не мога да препоръчам с кой, но мога да кажа с кой да НЕ правите сделка - дилъра на Копарт, Аутобидмастър е тотална украинска шитня.
×
×
  • Create New...