Jump to content

stан

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

stан's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тези проблеми са при тези мотори PD 2.0 TDI или има код на мотора с безпроблемен блок. И защо на тези двигатели блока криви, пука направо ми е чудно. Ако е фабричен, технологичен проблем трябва да е масово проблем. Щеката на маслото на всеки 1000км е проверявам и винаги доливам масло около 50мл, ако нещо се разбира по тази щека. А антифриза винаги го хвърля от казанчето почти винаги проверявам, не вярвям да капе в картера, ама то на тези мотори може да е от всичко.
  2. Здравейте колеги, имам проблем със загуба на антифриз през разширителното казанче. Изтича през клапана/капачка за регулиране налягане в охлаждащата система. Следя вече месеци и изтича когато я карам извънградско/планинско Бургас - Доспат около 150мл изгуби, а градско не съм забелязал да губи. Колата е имам от април с код на мотора BLB. Първото което смених е капачката на разширителното казанче, но без ефект. Второ в Q сервиз направих тест за изгорели газове, при който казаха че има изг.газове в антифриза. Течност стана зелена, а навсякъде къде съм гледал трябва да е жълта. Трето смених главата с AMC преди месец но никакъв ефект, пак същото. Главата не беше пукната и майстора предположи че е духнала гарнитурата. Четвърто смених ЕГР охладителя, надух и се оказа здрав. И сега вече не знам къде да търся проблема, остана блока. Ако е блока как да постъпя: цял мотор или да търся блок, ако е блок или мотор с кой код мотор да гледам BLB, BRE, BKD ?
×
×
  • Create New...