-
Content Count
129 -
Joined
-
Last visited
About Даниел Д.
-
Rank
User
- Birthday 04/15/2000
Друго
-
Kaра
A4 B7, BMW E92 325i
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Бургас/Варна
-
Interests
Всичко
Recent Profile Visitors
547 profile views
-
Колеги, за втори път ми спича механизма след седене на колата от 1 месец, а предния път го смених с нов. Вчера като пуснах чистачките механизма беше толкова затегнал, че моторчето превъртя и се развали позицията им.. Какво да правя, пак ли нов механизъм да търся? Също след смяната се чуваше странен звук при пуснати чистачки, все едно някое рамо се отмята или опира в нещо, което преди не се чуваше..
-
Изскочи ми евтин баланс модул на 120к км от а6 4ф, пак с късия шестограм, но без абсолютно никакво износване, та реших да сложа него вместо помпа от 1.9. Нова зъбчатка на коляновия вал за 168лв от ауди, семеринг на коляновия вал, пълен комплект ремъци ролки, промивка с евтино масло заради стружките от зъбните колела и колата е отново в движение, макар и със същия конструктивен дефект.. явно ще се отваря пак при следващата смяна на ангренажа.
-
@AngelAt еднакви са. Само при кабриото мисля, че има разлика
-
Размени баластите и ще разбереш дали е от него
-
Зъбчатките на самите валове са разбити, липсват и зъби.. Нищо не мога да използвам от сегашния модул. Притеснява ме, че докато съм карал с разбитите валове, двигателя най-вероятно е оставал без налягане на маслото и е възможно да са надрани лагери, но пък знам, че остане ли без налягане, турбото заминава първо и то почти веднага, а с него няма проблем.. От 2-3 месеца ми мигаше датчика на маслото когато си поиска. Закачах манометър, налягането беше ок и сменях сензори наред, мислейки си, че проблема е в тях. Стигнах чак до там, че да си прекарам допълнителен сензор за маслото с дисплей да показва точното налягане, но не ми остана време да го вържа
-
@skorvod Благодаря ти. Преработен е вала задвижващ маслената помпа да приема по-дългия шестограм. Проблема не е там и привода няма луфт, просто тогавашния "майстор" при обратното сглабяне на баланс модула, не е зацепил правилно двата вала и с времето са се саморазбили.. Сега трябва да се търси втора ръка баланс модул, да се даде пак на стругар да реши проблема с привода и да се смени зъбчатката на коляновия вал.. Обмислях също и премахването на модула и преминаване към помпа от 1.9 с верига и обтегач, но четох доста негативни мнения, че мотора ставал по-шумен, повече вибрации и т.н. , апък и смятам, че мотора си е сметнат с него и премахването му ще доведе до други неща..
-
Свалихме картера, зъбчатките на баланс модула и зъбчатката на коляновия вал който го задвижва, са натрошени. Причината е най-вероятно да не са зацепени валовете в баланс модула при монтаж, след като ми го "преработиха" и да са се саморазбили от вибрациите. Някой знае ли дали зъбчатката на коляновия вал се сменя като отделна част и дали се сваля коляновия вал за да се смени?
-
@audi+ Благодаря ти за включването, свалих филтъра и изглеждаше нормално, няма следи от метални частици. Маслото също е чисто.
-
Проверка на EGR клапан + претрисане в определени обороти
Даниел Д. replied to tgod's topic in type B6/B7
@tgod Имах предвид, че при извадена букса самата клапа не набива грешка, а като си е включена си работи нормално, тоест не е като да е изключена софтуерно, ако изобщо има карти за нея. Все пак е възможно да е изтрита самата грешка и затова да не набива, затова и казах, че при мен работи така. Нямам идея дали и при другите коли е така -
Проверка на EGR клапан + претрисане в определени обороти
Даниел Д. replied to tgod's topic in type B6/B7
Ако ЕГР-а ти е бил затапен и не изключен софтуерно, мисля че щеше да набие грешка, че MAF-а мери повече от колкото трябва, или да те вкара в авариен. При извадена букса на самия клапан колата набива грешка и светва чека. Клапата за меко гасене при мен не хвърля грешка с извадена букса, а си работи нормално. Проблемите ти според мен са по-скоро свързани с дюзите или зацепването на двигателя. -
Здравейте колеги, отново с кофти проблемите, та след доста дълъг път се появи почукване в мотора, което се проявява през интервал от около 2 секунди, забързва се с оборотите и няма разлика при натиснат съединител или загряла/студена кола.. Закарах я при майстора и каза, че му звучи като от някоя ролка или шайбата на разпр. вал. Свалихме пистовия ремък и чукането си остана. При въртене на двигателя на ръка, след около 3-4 оборота напред се чува въпросното почукване и почти не се върти назад. След като мине почукването се върти назад пак около 3-4 оборота и затяга, докато не се завърти напред. Та майстора каза, че най-вероятно е от баланс модула или биелен лагер... Искам да отбележа, че мотора работи добре, не като да затяга и чукането е учетливо, но не силно като от износен лагер и е през доста по-голям интервал. Двигателя свободно ли трябва да се върти напред и назад? Има ли вероятност въпросното чукане и затягане назад да е от маховика или от някоя ролка по ангренажа? Какво друго мога да проверя и направя преди да започнем със свалянето на картера? Мотора е 2.0тди 16 клапана BLB, маслената помпа е със зъбни колела и преработен шестограм. Благодаря на всички отзовали се
-
@Valio0526 Предположение. но мисля, че предните колони са вързани директно към радиото/навигацията, а задните са към задния усилвател, който също директно е вързан към радиото.
-
А каква е мощността на нагревателя му?
-
@user12321 Не всички Б6/7 имат алармa, а и при тези които имат не е нищо особено.
-
Има доста спекулации по тази тема относно разбиване на кутията, разбити основни лагери и дори късане на колянов вал заради увеличените вибрации, но все още не съм чул за някого на когото са му се случили подобни неща в следствие от слагане на твърд маховик. На празни обороти, ще започнеш да чуваш подобно тракане и като цяло колата, ще се усеща повече като трактор, но не мисля че има някакви реални рискове.