Даниел Д.

Members
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Даниел Д.

  • Rank
    User
  • Birthday 04/15/2000

Друго

  • Kaра
    A4 B7, BMW E92 325i

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Бургас/Варна
  • Interests
    Всичко

Recent Profile Visitors

651 profile views
  1. Пробвай да изолираш егр охладителя като свържеш двата водни маркуча един в друг, не го сменяй напразно. Ако продължи да пуши, не искам да те разочаровам, но на 99% ще е глава. Минал съм през същите филми, тези двигатели, особено началните бройки (2005-2006) са изключитело склонни да пукат глави, без значение дали е А, B, C буква и решението е единствено AMC глава или ОЕ чисто нова. Гарнитура е много рядко да е издухала без също да е пукнала и главата. Ако мотора ти е BLB моя съвет е да се оттървеш от колата или да насадиш мотор с друг код - BRE, BRF, BPW, вместо да се занимаваш да решаваш твоя, тъй като и баланс валовете са леща при него. Аз съм вкарал хиляди в този мотор и единствения успех видях с AMC оборудвана нова глава, BRE оборудван блок на малко км. и баланс модул с дългия привод и нови зъбчатки. Успех!
  2. Провери датчика за температурата на водата и този за нафтата дали показват адекватни стойности. Датчиците за позицията на разпр. и коляновия вал също правят подобни мизерии, провери синхронизацията им (torsion value) с vcds.
  3. Писано е милиони пъти тук, при B6 волана има само 1 бег, докато при б7 е разделен на 2. На теория за да работи б7 волан в б6 се връзват двата заедно за да работи като един, но дали ще гръмне като се блъснеш...
  4. Датчика на разпр. вал и датчика на коляновия вал създават подобни проблеми. Провери синхронизацията с vcds
  5. BLB е с баланс модул задвижващ се от верига, съответно зъбчатката е различна, не със зъбно колело както е на схемата. Ако си със зъбно наистина, значи е преправяна. Зъбното колело можеш да го намериш само ново и оригинално. Тъй като е пресовано на вала, от морга никой не се наема да го изкарва. Ново мисля, че беше около 130лв. Във всички случаи, ако е разбито, и на баланс модула също са разбити зъбчатките, а нови са колкото баланс модул втора ръка. Ако твоето е разбито, със сигурност си губил налягане, така че най-добре си провери и лагерите. Аз хвърлих целия блок заради тази зъбчатка като след смяната ѝ карах точно 1 седмица докато налягането не се изгуби пак, само че от яко износен основен лагер. Успех...
  6. Колеги, за втори път ми спича механизма след седене на колата от 1 месец, а предния път го смених с нов. Вчера като пуснах чистачките механизма беше толкова затегнал, че моторчето превъртя и се развали позицията им.. Какво да правя, пак ли нов механизъм да търся? Също след смяната се чуваше странен звук при пуснати чистачки, все едно някое рамо се отмята или опира в нещо, което преди не се чуваше..
  7. Изскочи ми евтин баланс модул на 120к км от а6 4ф, пак с късия шестограм, но без абсолютно никакво износване, та реших да сложа него вместо помпа от 1.9. Нова зъбчатка на коляновия вал за 168лв от ауди, семеринг на коляновия вал, пълен комплект ремъци ролки, промивка с евтино масло заради стружките от зъбните колела и колата е отново в движение, макар и със същия конструктивен дефект.. явно ще се отваря пак при следващата смяна на ангренажа.
  8. @AngelAt еднакви са. Само при кабриото мисля, че има разлика
  9. Размени баластите и ще разбереш дали е от него
  10. Зъбчатките на самите валове са разбити, липсват и зъби.. Нищо не мога да използвам от сегашния модул. Притеснява ме, че докато съм карал с разбитите валове, двигателя най-вероятно е оставал без налягане на маслото и е възможно да са надрани лагери, но пък знам, че остане ли без налягане, турбото заминава първо и то почти веднага, а с него няма проблем.. От 2-3 месеца ми мигаше датчика на маслото когато си поиска. Закачах манометър, налягането беше ок и сменях сензори наред, мислейки си, че проблема е в тях. Стигнах чак до там, че да си прекарам допълнителен сензор за маслото с дисплей да показва точното налягане, но не ми остана време да го вържа
  11. @skorvod Благодаря ти. Преработен е вала задвижващ маслената помпа да приема по-дългия шестограм. Проблема не е там и привода няма луфт, просто тогавашния "майстор" при обратното сглабяне на баланс модула, не е зацепил правилно двата вала и с времето са се саморазбили.. Сега трябва да се търси втора ръка баланс модул, да се даде пак на стругар да реши проблема с привода и да се смени зъбчатката на коляновия вал.. Обмислях също и премахването на модула и преминаване към помпа от 1.9 с верига и обтегач, но четох доста негативни мнения, че мотора ставал по-шумен, повече вибрации и т.н. , апък и смятам, че мотора си е сметнат с него и премахването му ще доведе до други неща..
  12. Свалихме картера, зъбчатките на баланс модула и зъбчатката на коляновия вал който го задвижва, са натрошени. Причината е най-вероятно да не са зацепени валовете в баланс модула при монтаж, след като ми го "преработиха" и да са се саморазбили от вибрациите. Някой знае ли дали зъбчатката на коляновия вал се сменя като отделна част и дали се сваля коляновия вал за да се смени?
  13. @audi+ Благодаря ти за включването, свалих филтъра и изглеждаше нормално, няма следи от метални частици. Маслото също е чисто.
  14. @tgod Имах предвид, че при извадена букса самата клапа не набива грешка, а като си е включена си работи нормално, тоест не е като да е изключена софтуерно, ако изобщо има карти за нея. Все пак е възможно да е изтрита самата грешка и затова да не набива, затова и казах, че при мен работи така. Нямам идея дали и при другите коли е така
  15. Ако ЕГР-а ти е бил затапен и не изключен софтуерно, мисля че щеше да набие грешка, че MAF-а мери повече от колкото трябва, или да те вкара в авариен. При извадена букса на самия клапан колата набива грешка и светва чека. Клапата за меко гасене при мен не хвърля грешка с извадена букса, а си работи нормално. Проблемите ти според мен са по-скоро свързани с дюзите или зацепването на двигателя.