Jump to content

Даниел Д.

Members
  • Posts

    139
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Даниел Д.

  • Birthday 04/15/2000

Друго

  • Kaра
    A4 B7, BMW E92 325i

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Бургас/Варна
  • Interests
    Всичко

Recent Profile Visitors

772 profile views

Даниел Д.'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Показанията са нормални, не е там проблема.. Нямам идея какво друго може да е, не ми звучи и като разпр вал, но не го изключвай като вариант.. А кога се появи проблема?
  2. Аз бих се обърнал към разпр. валове тъй като те правят подобни мизерии, а и щом вече си проверил главните причинители, почти не остава друго. Имах подобен проблем преди няколко години, само че тресенията бяха при пълна газ на висока предавка на ниски обороти (1500-2500) и се оказа, че валовете бяха задрали. Взех втора ръка валове и нови лагери и проблема се реши. Също като теб не съм имал пушеци, тракания и колата вървеше нормално.. Друго което е възможно да създава проблем е датчика за температура на водата или нафтата, тъй като при ниски температури компютъра компенсира с повече гориво заради промяната на плътността на дизела. Моя мотор е BRE, но компютъра ми е от BLB и в моя софтуер се използват стойностите от датчика за темп. на водата, като при теб може да се използва датчика за темп на нафтата, не съм сигурен. Ако пратиш клип с работата на двигателя на студено, докато тресе, може да е по-лесно да разгадаем проблема
  3. Добре, като загрее мотора колата нормално ли върви и работи? Някакви пушеци, забивания, тресения и подобни? Виждал съм 2.0тди да тресе като пералня с тухла заради износен разпредилитен вал, твоя в какво състояние е? Синхронизацията е пипана, а с колко? Идеално е 0, +-0.5 градуса. Също синхронизацията на другия вал пипана ли е? До колкото знам, от него се влияе моментния разход, като идеално трябва да е около 0.50l/h на загряла кола с изключен климатик и консумативи.
  4. Не, мап-а няма общо в този случай. На студен мотор впръсканото гориво също е нормално да е в повече, както и лекото разминаване в actual/specified на налягането на въздуха на място. Проблема ти е най-вероятно някъде по горивната система - дюзи, нафта, филтър, тандем помпа. Какви са ти отклоненията на дюзите на загрял мотор? 2.0тди попринцип си работи грубо на място, особено ако са ти премахнати баланс валовете в картера
  5. Какъв е мотора? При 2.0тди 140 със сигурност знам, че дебитомера се използва само за следене на работата на ЕГР-а, а горивото се ограничава по МАП сензора. В такъв случай с правилно изключен ЕГР е нормално да няма никаква разлика при ваденето на дебитомера.
  6. Пробвай да изолираш егр охладителя като свържеш двата водни маркуча един в друг, не го сменяй напразно. Ако продължи да пуши, не искам да те разочаровам, но на 99% ще е глава. Минал съм през същите филми, тези двигатели, особено началните бройки (2005-2006) са изключитело склонни да пукат глави, без значение дали е А, B, C буква и решението е единствено AMC глава или ОЕ чисто нова. Гарнитура е много рядко да е издухала без също да е пукнала и главата. Ако мотора ти е BLB моя съвет е да се оттървеш от колата или да насадиш мотор с друг код - BRE, BRF, BPW, вместо да се занимаваш да решаваш твоя, тъй като и баланс валовете са леща при него. Аз съм вкарал хиляди в този мотор и единствения успех видях с AMC оборудвана нова глава, BRE оборудван блок на малко км. и баланс модул с дългия привод и нови зъбчатки. Успех!
  7. Провери датчика за температурата на водата и този за нафтата дали показват адекватни стойности. Датчиците за позицията на разпр. и коляновия вал също правят подобни мизерии, провери синхронизацията им (torsion value) с vcds.
  8. Писано е милиони пъти тук, при B6 волана има само 1 бег, докато при б7 е разделен на 2. На теория за да работи б7 волан в б6 се връзват двата заедно за да работи като един, но дали ще гръмне като се блъснеш...
  9. Датчика на разпр. вал и датчика на коляновия вал създават подобни проблеми. Провери синхронизацията с vcds
  10. BLB е с баланс модул задвижващ се от верига, съответно зъбчатката е различна, не със зъбно колело както е на схемата. Ако си със зъбно наистина, значи е преправяна. Зъбното колело можеш да го намериш само ново и оригинално. Тъй като е пресовано на вала, от морга никой не се наема да го изкарва. Ново мисля, че беше около 130лв. Във всички случаи, ако е разбито, и на баланс модула също са разбити зъбчатките, а нови са колкото баланс модул втора ръка. Ако твоето е разбито, със сигурност си губил налягане, така че най-добре си провери и лагерите. Аз хвърлих целия блок заради тази зъбчатка като след смяната ѝ карах точно 1 седмица докато налягането не се изгуби пак, само че от яко износен основен лагер. Успех...
  11. Колеги, за втори път ми спича механизма след седене на колата от 1 месец, а предния път го смених с нов. Вчера като пуснах чистачките механизма беше толкова затегнал, че моторчето превъртя и се развали позицията им.. Какво да правя, пак ли нов механизъм да търся? Също след смяната се чуваше странен звук при пуснати чистачки, все едно някое рамо се отмята или опира в нещо, което преди не се чуваше..
  12. Изскочи ми евтин баланс модул на 120к км от а6 4ф, пак с късия шестограм, но без абсолютно никакво износване, та реших да сложа него вместо помпа от 1.9. Нова зъбчатка на коляновия вал за 168лв от ауди, семеринг на коляновия вал, пълен комплект ремъци ролки, промивка с евтино масло заради стружките от зъбните колела и колата е отново в движение, макар и със същия конструктивен дефект.. явно ще се отваря пак при следващата смяна на ангренажа.
  13. @AngelAt еднакви са. Само при кабриото мисля, че има разлика
  14. Размени баластите и ще разбереш дали е от него
  15. Зъбчатките на самите валове са разбити, липсват и зъби.. Нищо не мога да използвам от сегашния модул. Притеснява ме, че докато съм карал с разбитите валове, двигателя най-вероятно е оставал без налягане на маслото и е възможно да са надрани лагери, но пък знам, че остане ли без налягане, турбото заминава първо и то почти веднага, а с него няма проблем.. От 2-3 месеца ми мигаше датчика на маслото когато си поиска. Закачах манометър, налягането беше ок и сменях сензори наред, мислейки си, че проблема е в тях. Стигнах чак до там, че да си прекарам допълнителен сензор за маслото с дисплей да показва точното налягане, но не ми остана време да го вържа
×
×
  • Create New...