-
Мнения
176 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Даниел Д.'s Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Освен да пробвам със смяната на въпросния FCA клапан на помпата, въпреки, че високото налягане при мен идва от самото ЕКУ, както казах specified го задава на 482 бара и помпата го държи толкова. Колата върви нормално, на пълната газ си прави колкото трябва - 1700 бара. Единствено този почукващ звук на празни обороти ме притеснява. Забелязах също и, че на климатик , колата дори и загряла не прави този звук, обяснявам си го с по-голямото натоварване на мотора и следователно по-пълното изгаряне на горивото, което може би идва в повече от някоя напикала се дюза. Та предполагам всичко идва от дюзите, някой може ли да препоръча читав сервиз за дюзи който няма да ми ги върне в по-лошо състояние?
-
Само с пре-кат и катализатор беше колата, вече е права тръба, а и софтуера не беше пипан. Някой може ли да сподели добър сервиз за дюзи, където да пратя 6те ?
-
Благодаря за отговора, колата никога не е имала ДПФ, не е спиран. Проверих друго 3тди същия код, държи 250 бара налягане в рейката, а моята винаги точно 482 на празен ход Това е звука от почукването: цък , случва се само след като вдигне над 70гр. темп на водата. На студено колата работи както трябва, въпреки, че пак налягането е 480 бара, предполагам защото на студен мотор повечкото гориво се изгаря по-добре.
-
Здравейте колеги, мотора е 3.0TDI ASB 233кс. и от доста време насам имам следния проблем - когато мотора загрее над 70гр., започва да тресе и да работи неравномерно и да почуква като старите дизели. Не записва грешки, като се кара няма никакви проблеми, няма пушек и върви повече от добре, ако е под 70гр. си работи идеално. Забелязах, че налягането в рейла е 482 бара (specified и actual),а знам че на празен ход трябва да е около 250. Смених няколко дюзи с втора ръка и няма никаква разлика, отклоненията на дюзите са супер +-0.3. ЕГР е спрян, ДПФ няма, колекторите са изчистени и пеперудите се движат свободно. MAF-а дава показания около 450mg/str, което според мен е нормално след спрян ЕГР. Проблема ми е 100% идентичен с на този човек: https://www.audizine.com/forum/showthread.php/976518-3-0-TDI-V6-165kw-high-rail-pressure-(bad-idle) и този https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/9761/ Моля помагайте
-
Как да я проверя?
-
Според мен някоя от масите на таблото е слаба, като спре тока към таблото се случва това. А относно дисплейчето, най-вероятно лош контакт между него и платката и някои сегменти се бъркат. Ако е по възможностите ти, отвори таблото и го почисти хубаво, може да минеш и спойките ако си добър с поялника. Лично никога не съм виждал развалено табло при б7 от какъвто и да е характер, те затова се и продават по 60 лева в олх. Ако стигнеш до там, че да го сменяш, мога да ти обуча новото табло.
-
Пак мерих дюзите, много странно или поне за мен, защото не съм виждал до сега, но на празен ход всички дюзи играят от -1.5 до 1.5 , супер странно. В момента в който подам дори малко газ до 900-1000об. всички дюзи се нормализират на 0.2-0.3 и по-малко. Защо на празен ход играят така и как да открия коя дюза не е наред?
-
Здравейте колеги, колата е A4 B7 3.0TDI ASB 233 но ще пиша тук тъй като въпроса е относно мотора ,а и в другата секция рядко се срещат 3тди, та от няколко месеца насам мотора работи леко грубо на празен ход и понякога се чува и усеща като прекъсване. Според мен е някоя дюза, въпреки че отклоненията са нормални 0.15-0.30, но преди да почна да ги свалям искам да чуя и вашите мнения. Колата е права тръба, вериги, маховик са нови. Егр е изключен и колекторите са чистени. Колата не пуши, върви си повече от добре, просто този празен ход и това почукване Клип до стена: Клип под капака: 0-02-05-2914b312fcef6058cd2ca8bfee146c3836180100450f649d466072da93412835_617142d0a8a19758.mp4 Идеи??
-
5х112 с втулки за централен отвор 57.1. Няма заварки, почти нямат и забележки. Имат нужда от хубаво измиване С гуми 235х45 летни, няма хляб в тях, но държат въздух. Нов внос Франция, не са карани в България Цена за форума: 600лв тел. 0897889839 Намират се в гр. Бургас. Пращам по еконт само след капаро!
-
Какви са 3те грешки които изкарва вмомента? Според мен ще е най-добре да си намериш цялата инсталация от еку-то към мотора от кола с бош, за да се избегнат други потенциални разлики и ако след това някой датчик не работи, ще знаеш, че разликата е в датчика, а не по инсталацията. Също, турбото при 170ките е KKK BV43, а при 140ките е GT1749VA та най-вероятно и управлението им, ще е различно.
-
Най-малко ще ти трябва компютър, евентуално заедно с табло , освен ако не намериш човек който да сдвои твоето табло с новия комп или просто да изключиш иммото. За главата/валовете и инсталацията на дюзите не съм наясно какво се преправя, но със сигурност е възможно. Твоя компютър е Siemens PPD, а при бош се слага EDC16U34 и не знам дали при подмяната им само в дюзите ще разликата или има и нещо друго
-
Здравейте колеги, продавам каквото остана от колата на части НЕ СА НАЛИЧНИ/ПРОДАДЕНИ: салон, джанти, генерация, заден дифузьор, предна броня/решетка, преден капак, предни калници, стопове, фарове, дюзи (1бр налична), глава (имам я, спукана AMC на 1 година - 200лв, ако някой иска да си я прави), волан (модул волан/темпомат/лентов кабел/ръчки), окачване, -- Всички панели са здрави, без удари, единствено десните 2 врати са минати с ключ. За повече информация на вайбър - 0897889839, колата се намира в гр. Бургас.
-
За хората, които тепърва попадат на темата и не им се чете огромния спам отгоре, едно кратко summary: 2.0тди 16в спука поредна глава, изхвърлих го и насаждам всичко от моята кола в друга блъсната кола с 3.0тди мотор 233 ASB. -- Взех колата, мотора работи страхотно, не съм я карал но показанията в 013, 014 канал и 6те дюзи са +-0.2. При студен старт, не се чува никакво тракане на вериги, предполагам са добре? Да си отговоря на предходния въпрос - "1. Идентични ли са водния радиатор и кондензатора на климатика?" - водния радиатор е различен (2.0тди - 8E0121251A, 3.0тди - 8E0121251AG) , кондензатора е същия И най-евтиния вариант за нов воден радиатор за 3.0тди ръчка е 350лв... Ако някой има 2ра ръка за продан, нека пише на лс!