Даниел Д.

Members
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

About Даниел Д.

  • Rank
    User
  • Birthday 04/15/2000

Друго

  • Kaра
    A4 B7, BMW E92 325i

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Бургас/Варна
  • Interests
    Всичко

Recent Profile Visitors

442 profile views
  1. Здравейте колеги, може ли някой който е затапвал ЕГР-а да сподели каква гарнитура е използвал под тапата от страната на изходящия колектор, преди егр охладителя. Пробвах с оригиналната метална гарнитура 038131547A, но не уплътнява добре и духа стабилно от там, пробвах със силикон за гарнитури, изкара 2 месеца и пак продуха. Става въпрос за такава тапа
  2. @fbika75 Дърпаш зегера и сензора излиза, или в моя случай - чупиш зегера и купуваш нов датчик. О-пръстена е отделна част, струва 30 стотинки
  3. @fbika75 При мен 2-3 пъти се оказа о-пръстена на датчика за температурата на водата. Той влиза в този фланец и самия датчик го държи един пластмасов загер, който се счупи само като го пипнах..
  4. @icox1333 Не исках да пипам моя блок тъй като не съм сигурен в това дали не е пукнат, а преправянето на маслената помпа ще стъпи колкото оборудван блок втора ръка фабрично без баланс модула.. Отворихме маслената помпа днес за всеки случай, въпреки, че налягането се оказа супер (2 бара на празен ход и 4-6 бара в обороти) и нямаше почти никакво видимо износване по привода, та дори не го и смених. Между другото, до колкото знам BLB моторите излизат само с баланс модул задвижван от верига, а моя е със зъбни колела, значи че вече е преправян ли?
  5. Оказа се датчика за налягане, но да си отговоря все пак сам на въпроса - да, блок BKD замества BLB/BRE или който и да е друг 2.0 140, като се прехвърля картера и всичко от стария блок, купува се фуния за маслото от 1.9тди А4 двигател и се стърже 10мм от картера защото опира фунията в него. Всичко останало се прехвърля от стария двигател
  6. Никой ли не знае колеги, питам защото е един от малкото 2.0тди без баланс модул фабрично, а моя привод превъртя въпреки, че го сменях превантивно и даже стругар му прави втулка и беше казал, че става вечен ама... изгасих моментално като видях лампата за ниско налягане на маслото, но въпреки това турбото вече е с огромен аксиален луфт и не очаквам лагерите в блока да са в по-добро състояние. За една година три пъти сме сваляли главата, защото така и не спря да вкарва масло в антифриза с чисто нова глава и колко гарнитури вече.. след последния път като че ли спря да вкарва, но сега след няколко месеца пак има към 1 пръст масло отгоре във водата, така че вече към блока опираме... Въпроса ми пак е, BKD може ли да замени BLB блока без преправяне, като прехвърля всичката периферия (вкл. картера) и главата от BLB блока. Ако не може, кой блок да сложа който да реши проблема ми веднъж завинаги. Хич не ми се иска да хвърлям хубавата кола заради пустия му недоизмислен мотор
  7. Здравейте колеги, знаете ли дали блок от BKD може да замести моя BLB. Идеята ми е да заменя само него, заедно с всичките му карантии като оставя моята глава и периферия.
  8. @Marto7777 На теория да, но не съм пробвал за да ти кажа със сигурност
  9. @Marto7777 За съвместимостта на комфорт модула виж втория пост тук: При смяната му мисля, че се правеше VIN адаптация и кодиране според стария ти комфорт модул
  10. Ако си с баланс модула задвижван от верига, най-добрия вариант е премахването му и преминаването към помпа от 1.9 тъй като ще ти излезе доста скъпо да го замениш с този със зъбните колела и след това да решаваш шестостена.. Моя шестограм беше почти разбит заедно с леглото му и смяната на шестограма не реши нищо тъй като луфта остана, затова дадох целия модул на стругар който му направи втулка, взех нов шестограм и всичко е ок вече 80к км.. Не знам до колко е правилно това решение, но стругаря ми каза, че не веднъж го е правил по този начин и никой не се е оплаквал до сега.
  11. Турбо клиник са добри, в никакъв случай не я води в Genetic Motorsport
  12. Какъв е номера на модула за волана и колата B6 или B7 е? Ако е сложен модул от B6 на B7, копчетата няма да работят, но ще светят
  13. Здравей, виж първия пост тук:
  14. @Svetliu90 Не винаги при развален сензор изписва SENSOR, в моя случай 1-2 месеца преди да го изпише, показваше MIN въпреки, че маслото беше на максимум. Даже жената веднъж се беше стреснала и доляла 200мл над максимума.. След това просто го спрях от ваг кома и го забравих