Jump to content

Даниел Д.

Members
  • Мнения

    176
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно Даниел Д.

  • Рожден ден 15.04.2000

Друго

  • Kaра
    A4 B7, AUDI TT

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Бургас/Варна
  • Интереси
    Всичко

Последни посетители

2202 профилни разглеждания

Даниел Д.'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Освен да пробвам със смяната на въпросния FCA клапан на помпата, въпреки, че високото налягане при мен идва от самото ЕКУ, както казах specified го задава на 482 бара и помпата го държи толкова. Колата върви нормално, на пълната газ си прави колкото трябва - 1700 бара. Единствено този почукващ звук на празни обороти ме притеснява. Забелязах също и, че на климатик , колата дори и загряла не прави този звук, обяснявам си го с по-голямото натоварване на мотора и следователно по-пълното изгаряне на горивото, което може би идва в повече от някоя напикала се дюза. Та предполагам всичко идва от дюзите, някой може ли да препоръча читав сервиз за дюзи който няма да ми ги върне в по-лошо състояние?
  2. Само с пре-кат и катализатор беше колата, вече е права тръба, а и софтуера не беше пипан. Някой може ли да сподели добър сервиз за дюзи, където да пратя 6те ?
  3. Благодаря за отговора, колата никога не е имала ДПФ, не е спиран. Проверих друго 3тди същия код, държи 250 бара налягане в рейката, а моята винаги точно 482 на празен ход Това е звука от почукването: цък , случва се само след като вдигне над 70гр. темп на водата. На студено колата работи както трябва, въпреки, че пак налягането е 480 бара, предполагам защото на студен мотор повечкото гориво се изгаря по-добре.
  4. Здравейте колеги, мотора е 3.0TDI ASB 233кс. и от доста време насам имам следния проблем - когато мотора загрее над 70гр., започва да тресе и да работи неравномерно и да почуква като старите дизели. Не записва грешки, като се кара няма никакви проблеми, няма пушек и върви повече от добре, ако е под 70гр. си работи идеално. Забелязах, че налягането в рейла е 482 бара (specified и actual),а знам че на празен ход трябва да е около 250. Смених няколко дюзи с втора ръка и няма никаква разлика, отклоненията на дюзите са супер +-0.3. ЕГР е спрян, ДПФ няма, колекторите са изчистени и пеперудите се движат свободно. MAF-а дава показания около 450mg/str, което според мен е нормално след спрян ЕГР. Проблема ми е 100% идентичен с на този човек: https://www.audizine.com/forum/showthread.php/976518-3-0-TDI-V6-165kw-high-rail-pressure-(bad-idle) и този https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/9761/ Моля помагайте
  5. Според мен някоя от масите на таблото е слаба, като спре тока към таблото се случва това. А относно дисплейчето, най-вероятно лош контакт между него и платката и някои сегменти се бъркат. Ако е по възможностите ти, отвори таблото и го почисти хубаво, може да минеш и спойките ако си добър с поялника. Лично никога не съм виждал развалено табло при б7 от какъвто и да е характер, те затова се и продават по 60 лева в олх. Ако стигнеш до там, че да го сменяш, мога да ти обуча новото табло.
  6. Пак мерих дюзите, много странно или поне за мен, защото не съм виждал до сега, но на празен ход всички дюзи играят от -1.5 до 1.5 , супер странно. В момента в който подам дори малко газ до 900-1000об. всички дюзи се нормализират на 0.2-0.3 и по-малко. Защо на празен ход играят така и как да открия коя дюза не е наред?
  7. Здравейте колеги, колата е A4 B7 3.0TDI ASB 233 но ще пиша тук тъй като въпроса е относно мотора ,а и в другата секция рядко се срещат 3тди, та от няколко месеца насам мотора работи леко грубо на празен ход и понякога се чува и усеща като прекъсване. Според мен е някоя дюза, въпреки че отклоненията са нормални 0.15-0.30, но преди да почна да ги свалям искам да чуя и вашите мнения. Колата е права тръба, вериги, маховик са нови. Егр е изключен и колекторите са чистени. Колата не пуши, върви си повече от добре, просто този празен ход и това почукване Клип до стена: Клип под капака: 0-02-05-2914b312fcef6058cd2ca8bfee146c3836180100450f649d466072da93412835_617142d0a8a19758.mp4 Идеи??
  8. 5х112 с втулки за централен отвор 57.1. Няма заварки, почти нямат и забележки. Имат нужда от хубаво измиване С гуми 235х45 летни, няма хляб в тях, но държат въздух. Нов внос Франция, не са карани в България Цена за форума: 600лв тел. 0897889839 Намират се в гр. Бургас. Пращам по еконт само след капаро!
  9. Какви са 3те грешки които изкарва вмомента? Според мен ще е най-добре да си намериш цялата инсталация от еку-то към мотора от кола с бош, за да се избегнат други потенциални разлики и ако след това някой датчик не работи, ще знаеш, че разликата е в датчика, а не по инсталацията. Също, турбото при 170ките е KKK BV43, а при 140ките е GT1749VA та най-вероятно и управлението им, ще е различно.
  10. Най-малко ще ти трябва компютър, евентуално заедно с табло , освен ако не намериш човек който да сдвои твоето табло с новия комп или просто да изключиш иммото. За главата/валовете и инсталацията на дюзите не съм наясно какво се преправя, но със сигурност е възможно. Твоя компютър е Siemens PPD, а при бош се слага EDC16U34 и не знам дали при подмяната им само в дюзите ще разликата или има и нещо друго
  11. турбото е продадено, нови цени: тандем помпа - 100лв, 1бр дюза - 80лв, маховик + съединител карани 1 месец LuK (изпращам снимка на фактура 900лв) - 350лв блок - 450лв спукана оборудвана глава - 200лв (спукана е на 2ри цилиндър, подлежи на заварка)
  12. Здравейте колеги, продавам каквото остана от колата на части НЕ СА НАЛИЧНИ/ПРОДАДЕНИ: салон, джанти, генерация, заден дифузьор, предна броня/решетка, преден капак, предни калници, стопове, фарове, дюзи (1бр налична), глава (имам я, спукана AMC на 1 година - 200лв, ако някой иска да си я прави), волан (модул волан/темпомат/лентов кабел/ръчки), окачване, -- Всички панели са здрави, без удари, единствено десните 2 врати са минати с ключ. За повече информация на вайбър - 0897889839, колата се намира в гр. Бургас.
  13. За хората, които тепърва попадат на темата и не им се чете огромния спам отгоре, едно кратко summary: 2.0тди 16в спука поредна глава, изхвърлих го и насаждам всичко от моята кола в друга блъсната кола с 3.0тди мотор 233 ASB. -- Взех колата, мотора работи страхотно, не съм я карал но показанията в 013, 014 канал и 6те дюзи са +-0.2. При студен старт, не се чува никакво тракане на вериги, предполагам са добре? Да си отговоря на предходния въпрос - "1. Идентични ли са водния радиатор и кондензатора на климатика?" - водния радиатор е различен (2.0тди - 8E0121251A, 3.0тди - 8E0121251AG) , кондензатора е същия И най-евтиния вариант за нов воден радиатор за 3.0тди ръчка е 350лв... Ако някой има 2ра ръка за продан, нека пише на лс!
×
×
  • Create New...