novvkluba
Members-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
а3 131 ++
Персонална информация
-
Локация
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
novvkluba's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
А има ли вероятност в някое реле да е проблема?
-
Здравейте, днес ме изненада един проблем, който се оказа доста труден за решение (поне за сега). Става въпрос за плафоните, както и лампичките във вратите и във багажника не светят... Гледах всичките бушони, няма изгорели. Също и като отключвам/заключвам колата не мигат мигачите, а преди си мигаха... Кажете ми накъде да се насоча и от къде да започна, защото до момента удрям на камък.
-
Проблема е решен със смяна на шайбата, вече всичко е точно и се разминах със 25лв ремонт. Мислех си, че гайката ще ме спъне, но се оказа обикновенна резба, просто въртенето от ремъка е обратно на часовниковата стрелка. Благодаря на колегата че сподели информация
-
Днес погледнах шайбата на компресора и установих, че магнитния съединител го няма... Явно проблема е бил в него, разхлабил се е и е паднал... Някой ако има такъв магнит, евентуално и гайката с която се закрепя (ще приложа и снимка) и му е излишен, може да пише и евентуално да го купя. Номера на компресора е SD7V16 1J0 820 803 F.
-
Разбирам те. Мисля днес да отида под колата и да накарам някой да пусне компресора и да гледам дали зацепва шайбата. Пък за майстор ако остане време ще се отиде, все пак прозорците все още работят хахаха
-
Здравейте, колеги. Имам един проблем, който се появи тези дни. Проблема се изразява в това, че като изключа econ режима (пусна компресора на климатика) започва едно стържене все едно не може да зацепи компресора и докато не изгася колата и не я запаля отново не спира. Пробвах да включа econ режима докато е запалена, обаче пак продължава да стърже. Ще съм ви благодарен ако някой сподели мнение какво да правя, нов компресор ли да търся или е нещо дребно. Колата е а3 8л 1.9 131 2001г.
-
Вече колко пъти отива до 110 и пада до 90-92. Ако беше истиска тази температура отдаавна да съм я дал на вторични хаха
-
Сменях термостата колега, не е от него. Днес след работа запалих колата и стрелката беше към 80 градуса Датчика ще е няма какво друго, в най-скоро време ще го сменя, обаче чувам доста ментета имало, и след смяната проблема е горе долу същия.
-
Здравейте колеги. Имам едно питане относно стрелката за температурата на таблото. Както карах днес из жегите (нормално без много пържене) стрелката отиде до първото деление след 90 и стоя едно известно време, после падна за малко до 90, после пак се качи. Перките мисля че бяха пуснати или само тази на климатроника. Опасно ли е като съм я карал известно време така? На какво се дължи това? Температурен датчик? Термостат? Слязох да видя дали има антифриз, всичко беше точно. Чувал съм, че таблата с малкия фис (може и да греша) били проблемни като цяло със всичките стрелки, пиксели и т.н. Забелязвам този проблем за втори път, като миналия път отиде между 90 и първото деление, след това си закова на 90. Дайте ми съвет какво да правя и към кое да се насоча. Притеснявам се в някоя голяма жега да не се окоти.
-
Аз мога да споделя мнение за амортисьори каяба. На а3ката и на хондата съм с такива и вече 1 година (на а3ката) и 3 години на хондата нямам никакви проблеми засега. Като цяло на други коли също съм сменял амортисьори с някакви куче марки и са държали по 3-4 години.
-
Шегуват се, цветът няма нищо общо хаха, иначе по въпроса: можеш да сложиш каквито искаш, газовите возят една идея по твърдо от маслените (мое мнение)и са по евтини, но като цяло няма голяма разлика.
-
Да, писмена е. Има си касова бележка, лист със печат и марка и модел на колата.
-
Рейката вече е рециклирана, дадоха 1 година гаранция, ще видим колко ще изкара
-
Благодаря ти за мнението, колега. Ще се рециклира тази рейка, чух доста добри мнения за сервиз за рециклиране на рейки в Горна Оряховица. Давали и гаранция, колко е вярно не знам, но аз съм на мнение, че донякъде са недоизмислени тези рейки... Просто за мен не е сериозно да се слагат на мотори 1.4 примерно, където джантите са 14 - 15 цола, чак до мощните мотори, където джантите стигат 18 - 19 цола...
-
Здравейте колеги. Пак съм аз с моите досадни въпроси. Та днес дочух че ми вие помпата на хидравликата, защото нямаше масло. Сипах аз масло и тръгнах да гледам от къде го губи. Оказа се от маншоните (доколкото знам често срещан проблем при голф 4 а3 леон). Та искам да попитам дали добавка може да оправи макар и временно този проблем или да търся решение за рециклиране. И ако не става варианта с добавката предложете някой, който да я рециклира без да ми извива ръцете с цената. Свалянето и качването ще е от мен. Благодаря предварително!