Jump to content

novvkluba

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    а3 131 ++

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

novvkluba's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, решил съм да сменям маслата на предния и задния диференциал. Може ли да ми препоръчате какво да бъде маслото. Колата е а4 б8 3тди куатро. Благодаря предварително!
  2. Здравейте, отскоро имам ауди а4 б8 авант, 3.0тди съз зф кутия. Автомобила ми допада страшно много и ми остана да обслужа само диференциала (ако има и раздатка) и кутията. Бих искал да попитам какви масла трябва се сложат за да няма проблеми. За кутия знам че трябва да е оригинално на зф със филтър, обаче за другото нито знам какво е, нито колко събира. Ще съм благодарен някой преди мен който го е правил да сподели информация поне за маслатаи количеството им. Извинявам се ако има пусната такава тема и благодаря предварително за отделеното време!
  3. А има ли вероятност в някое реле да е проблема?
  4. Здравейте, днес ме изненада един проблем, който се оказа доста труден за решение (поне за сега). Става въпрос за плафоните, както и лампичките във вратите и във багажника не светят... Гледах всичките бушони, няма изгорели. Също и като отключвам/заключвам колата не мигат мигачите, а преди си мигаха... Кажете ми накъде да се насоча и от къде да започна, защото до момента удрям на камък.
  5. Проблема е решен със смяна на шайбата, вече всичко е точно и се разминах със 25лв ремонт. Мислех си, че гайката ще ме спъне, но се оказа обикновенна резба, просто въртенето от ремъка е обратно на часовниковата стрелка. Благодаря на колегата че сподели информация
  6. Днес погледнах шайбата на компресора и установих, че магнитния съединител го няма... Явно проблема е бил в него, разхлабил се е и е паднал... Някой ако има такъв магнит, евентуално и гайката с която се закрепя (ще приложа и снимка) и му е излишен, може да пише и евентуално да го купя. Номера на компресора е SD7V16 1J0 820 803 F.
  7. Разбирам те. Мисля днес да отида под колата и да накарам някой да пусне компресора и да гледам дали зацепва шайбата. Пък за майстор ако остане време ще се отиде, все пак прозорците все още работят хахаха
  8. Здравейте, колеги. Имам един проблем, който се появи тези дни. Проблема се изразява в това, че като изключа econ режима (пусна компресора на климатика) започва едно стържене все едно не може да зацепи компресора и докато не изгася колата и не я запаля отново не спира. Пробвах да включа econ режима докато е запалена, обаче пак продължава да стърже. Ще съм ви благодарен ако някой сподели мнение какво да правя, нов компресор ли да търся или е нещо дребно. Колата е а3 8л 1.9 131 2001г.
  9. Вече колко пъти отива до 110 и пада до 90-92. Ако беше истиска тази температура отдаавна да съм я дал на вторични хаха
  10. Сменях термостата колега, не е от него. Днес след работа запалих колата и стрелката беше към 80 градуса Датчика ще е няма какво друго, в най-скоро време ще го сменя, обаче чувам доста ментета имало, и след смяната проблема е горе долу същия.
  11. Здравейте колеги. Имам едно питане относно стрелката за температурата на таблото. Както карах днес из жегите (нормално без много пържене) стрелката отиде до първото деление след 90 и стоя едно известно време, после падна за малко до 90, после пак се качи. Перките мисля че бяха пуснати или само тази на климатроника. Опасно ли е като съм я карал известно време така? На какво се дължи това? Температурен датчик? Термостат? Слязох да видя дали има антифриз, всичко беше точно. Чувал съм, че таблата с малкия фис (може и да греша) били проблемни като цяло със всичките стрелки, пиксели и т.н. Забелязвам този проблем за втори път, като миналия път отиде между 90 и първото деление, след това си закова на 90. Дайте ми съвет какво да правя и към кое да се насоча. Притеснявам се в някоя голяма жега да не се окоти.
  12. Аз мога да споделя мнение за амортисьори каяба. На а3ката и на хондата съм с такива и вече 1 година (на а3ката) и 3 години на хондата нямам никакви проблеми засега. Като цяло на други коли също съм сменял амортисьори с някакви куче марки и са държали по 3-4 години.
  13. Шегуват се, цветът няма нищо общо хаха, иначе по въпроса: можеш да сложиш каквито искаш, газовите возят една идея по твърдо от маслените (мое мнение)и са по евтини, но като цяло няма голяма разлика.
  14. novvkluba

    Хидравлична рейка

    Да, писмена е. Има си касова бележка, лист със печат и марка и модел на колата.
  15. novvkluba

    Хидравлична рейка

    Рейката вече е рециклирана, дадоха 1 година гаранция, ще видим колко ще изкара
×
×
  • Create New...