Jump to content

genesis

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4

genesis's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет. От около 2,3 седмици след един нормален дъжд ми изчезна подсещащото устройство - клаксона (а4 96-та). От тогава е все сухо, така че са изсъхнали. Бушона е ок. Вчера се заврях при тях и свалих долния, закачих го директно на 12в и нищо. Нямаше с какво да проверя дали имам напрежение на буксата при натискане на волана.Да смятам ли че и двата едновременно са изгоряли или има и друго за проверка.
  2. Благодаря Ви. Ще го извадя да погледна и да коригирам проблема.
  3. Да си кажа честно не съм се заглеждал толкоз в старите и новите букси. Не сметнах за логично да се прави. Нали е стандарт. А ми ако е така да взема да ги разменя двата кабела, че не ми се иска да е постоянно под напрежение че знам ли каква му е консумацията.
  4. Здравейте. Колата е А4 96г, на която си загубих панела (Сони) и за това си купих ново ЦД със USD (SONY CDX-GT40U). Старото е модел от преди 10-тина годинки. Само, че на новия плейър се губи паметта. Настройвам, вадя го вадя ключа, слагам после ключа и панела и се е ресетнал. Със стария не съм имал никакви грижи. Букси всичко е 1 към 1 и за това си мисля, че трябва правилно да е свързан. Някакви идей за разрешаване на проблема?
  5. genesis

    Борд компютъра.

    Здравейте. Става въпрос за А4 96 ТДИ. Веднъж го засякох. Показа сумарен разход 6л и точно 18л долях за 300км. Но, после като поизпразних резервоара май друго излиза. Та се чудя дали показва вярно за сумарния разход, колко литра е резервоара напълнен до капачката с изкаран въздух и на колко литра светва резервата?
  6. До скоро карах, е и все още мисля да карам дизел от старата генерация 1.6D. За този мотор зимно време съм правил всякакви бъркочи и тестове. Кат се почне с масло в горивото, спирт, керосин, или бензин. Всичко това с цел втечняването и в студа. Минал съм през Кастрол против замръзване ( да ме извинят колегите, но той нищо не прави), Лики Моли и стигнах до фирмата WIN'S. Е от тези последните съм изтински доволен. Ползвал съм много техни продукти, винаги с отличен резултат, но най-вече от добавката им за повишаване на цетана. Вдига го с 5 пункта ( винаги ми е било странно, че за бензина си пише кой колко октана е, а за нафтичкта никой не ти казва колко е цетановото число). Тамън 3 дизелчета са се чуствали екстра с тази добавка, в което число един пасат 1.9TD му свалих твърдо разхода от 8 на 7 градско. Сега мисля на AFN-а да му я сипна.
  7. Тъй като темата малко се поизкриви ще взема и аз да драсна. Nokian зимни гуми са по принцип много шумни. И действително скандинавците правят най-добрите зимниги гуми и все още малко от производството им е изнесено на далеко и топло в сравнение с другите голями. Отностно сцеплението в зимни условия най-голямо значение след мекотата на каучука има ширината на гумата (за шипове не говоря). Ако карате дори и с летни гуми но по-тесни от стандартното ще имате по-добро сцепление от колкото малко по-широки и зимни гуми. Двойното задвижване помага при стабилността и при потегляне, при спиране е все тая. Зимни гуми се слагат според температурата на асфалта а не според кой месец сме. Така, че колегите дет им е по-топло не им требат освен ако нямат по-специални изисквания или нужди в зимни условия, но кой зимата кара с летни гуми да винаги на има едно на ум и по-лекичко. Успех на всички и безаварийно.
  8. Здравейте. Супер нов съм тук, така че извинявам се ако проблема ми го сметнете за спам. От скоро карам А4 AFN. За сега още опознавам колата, но забелязах, че парното не духа достатъчно топло. Колата е на 90 градуса, на Hi, и не става топло. Оспявам да се стопля само ако включа да топли само вътрешния въздух. Ако беше старичкият ми голф, веднага ще ми стане ясно, че питата се е позапушила, ама тук с тези климатроници знам ли какво може да му е. Е ако може малко хелп, ще съм задължен. Мерси.
×
×
  • Create New...