Jump to content

superpipo7

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А8

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1034 профилни разглеждания

superpipo7's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега не е така. Тази на радиатора която е с виско съединител трябва да се върти след запалване.
  2. Така като прегледах коментарите май 4.2i е по - търсения мотор, по - достъпен. Но W12 се оказва произведение на изкуството Audi. Или с други думи уникат. Някой знае ли сайт, в който човек да може да сравнява или да са сравнени тези два мотора?
  3. Колега, направо ти казвам - според мен е от помпата. И моята така започна преди година и половина. Започне ли да не ти ускорява като хората и да не ти пали като хората търси решение. Изчетох много по различни форуми. Т'ва VP 44 на BOSH е най калпавата помпа правена някога. Поне за мене. Намерих един пич който ги прави срещу 400 кинта. Са само треа да видя как да му я закарам
  4. Не пич. Звука на моторчето. Просто ........ А знаеш ли колко е разликата при подръжката? В смисъл за предвидените разходи - масло ........ и т.н.
  5. То и аз така. Особено ако е студен бил двигателя и го запалят гледам и не вярвам на ушите си - мърка на 1200 оборота няма и 4 минути и заспива на 750. Но казват скъп бил за подръжка.
  6. Колеги, привет. Видях най - различни теми и мнения за 4.2i, както и най различни сравнения, но май много малко хора са карали звяра (сиреч W12). Все пак искам да науча колкото се може повече информация и най вече от хора които са карали тези машини. Само докато пиша W12 ми се потят ръчичките........ звучи невероятна класика или не точно.
  7. Точно ГНП - то се оказа. Едва смуче и почти не пуска през дюзите. Сега ме чака яката работа. трябва ел. блока да сменя. Някой ако знае кое е най - добре, ремонт или нов. Или поне кое е по изгодно. Еми сега ще си поръчам кабел + диск и ще си я тествам колицата. Точно това правих. Уви, стопих два акумулатора.
  8. Четох колега за проблем с резервоарите на 2.5 TDI. Нещо като че ли няма дизел. Така звучи докато въртя стартера, някакси на сухо като че ли а стрелката е наполовината. Свалих маркучите от горивния филтър и изглеждаше прекалено сух този който идва от резервоара. Иначе свещите смених преди 3 месеца. Подозирам обаче ГНП - то. Колата не искаше да набира и когато натиснех рязко педала на газта докрай заглъхва. Дори и не променя моментния разход гледайки компютъра какво изписва. Утре сутрин ще пробвам да сипя 10литра и да видим. А, ще проверя и бушоните.
  9. Колеги, току що за първи път от две години насам моята "шестица" не поиска да запали. Въртя здраво и ......... нищо. Прави ми впечатление че 20 секунди след като изгасне лампичката за подгряване на свещите започва да мига равномерно и прекъснато. Моля, ако някой знае какъв е проблема да ми пише и да даде акъл! На отзовалите се благодарим предварително!
  10. superpipo7

    трудно пали

    Пичове и аз ще се включа!При мен нямаше проблем докато не ми направиха настройка на аванса Беше мнооого голям (аванса)!Сега го настроиха и вече не иска да пали.Сутрин трябва да завъртя 5-6 пъти като изключвам стартера(ключа) за да запали! Загрее ли малко е без никакъв проблем.
  11. superpipo7

    нов съединител

    Колеги здравейте! Нов съм във форума трябва ми цена на съединител за А6 2.5 TDI 1999-части и труд.Някой може ли да ме ориентира.А освен това и добър сервиз за смяна и диагностика, че и разхода отива към 14-15л.
  12. Мерси!Даже за първи път карам дизел и ми е неестествено!Ама ще свикна.
  13. Здравейте колеги!Нов съм във форума.Преди няколко дни си взех А6 2,5tdi 1999г и сега се включвам в тази тема за да питам някои неща.Виждам че доста ги разбирате .Ако някой ми обърне внимание ще съм му благодарен.Температурата на маслото при мен изобщо не се покачва повече от 70-80 градуса!Нормално ли е това?И колко трябва да бъде?
×
×
  • Create New...