Колеги колата ми пали много трудно вартя по 10-20 сек. докато запали няма студена няма топла все трудно си пали помагаите даите савет какво да правя филтри свещи сменени нямам GAZ карам на бензин нз каде да я закарам
Колеги имам един проблем смених си задните спира4ни дискове и като си трагнах от работа ABS-са ми даде грешка и сега ми свети лампата на таблото които знае каде е проблема нека да пише.Благодаря ви предварително.
Колеги имам един проблем смених си задните спира4ни дискове и като си трагнах от работа ABS-са ми даде грешка и сега ми свети лампата на таблото които знае каде е проблема нека да пише.Благодаря ви предварително.
Здравеите колеги ако някой може да ми помогне.Зна4и проблема е следният смених си оригиналният касетофон на А4-ката и ми несжирят задните колони в вратите а на евро буксата за колоните имам само две кабел4ета яжно тези задните се зака4ват на тези малките букси4ки които са за line-out
Колеги много ви благодаря на вси4ки за сажетите аз си оправих колата и наистина беше водна помпа и виското торбината на помпата я бях праснал на 2 пар4ета
Колеги благодаря за съветите ще са ми от полза.При мен наи вероятно е от виското защото и аз като пусна климатика температурата несе ка4ва а си стои на 90 градуса.Акак ще ми обясните следният казус при 105 градуса като изфорсирам колата на компа на диагностика показва моментален спад на 85 градуса.Според мен е и водна помпа.
Проблема запо4на като пътувах за провинцията колата ми загря на 100 градуса спрях отжорих капака и пипнах водното саединение което е след термостата което е за големият кръг на охлаждането беше студено логи4но си помислих 4е е заседнал термостат смених го но проблема несе отстрани прибрах се ж София отидох при друг маистор тои ми погледна колата и ми каза 4е за смяна ми е водна помпа и дифузорна перка та искам да попитам ако някои е наясно като изфорсирам колата трябва ли да жарти жодата през малкото марку4е което влиза в разширителният съд защото при мен несе вижда да се варти водата и дали при 95 градуса на двигателя можеш да спреш дифузорната перка ако някои може да ми помогне благодаря предварително
Проблема запо4на като пътувах за провинцията колата ми загря на 100 градуса спрях отжорих капака и пипнах водното саединение което е след термостата което е за големият кръг на охлаждането беше студено логи4но си помислих 4е е заседнал термостат смених го но проблема несе отстрани прибрах се ж София отидох при друг маистор тои ми погледна колата и ми каза 4е за смяна ми е водна помпа и дифузорна перка та искам да попитам ако някои е наясно като изфорсирам колата трябва ли да жарти жодата през малкото марку4е което влиза в разширителният съд защото при мен несе вижда да се варти водата и дали при 95 градуса на двигателя можеш да спреш дифузорната перка ако някои може да ми помогне благодаря предварително