Ple
Members-
Мнения
68 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi 100 16v
Персонална информация
-
Пол
Male
Ple's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Толкова показа уреда понеже няма консуматор неми се ходи да го снимам да ви го показвам и като върна клемата на генератора пак си показа 13,98 волта. Пък ако настояваш утре ще го снимам в видео формат ако не вярваш :)/>
-
Благодаря на всички за съветите . Извинявам се на всички ако по някакъв начин съм ги обидил или не нещо друго. ИЗВИНЯВАЙТЕ. Намерих си проблема след като отидох и направих замервания на съквартиранта на колата и поради една моя или на този който ми помагаше и поради забравяне на някой закони по физика си намерих грешка осъзнах къде е проблема. Защо нямам ток до акумулатора и защо има такова напрежение. Слязох да замеря на съквартиранта ми колата при него бе ок 13,98 волта. Качих се и мислих мислих и се сетих, че не съм правил замерване без консуматор. Откачих клемата на + от алтернатора и без да искам допрях клемата без да исакм до корпуса на алтернатора стана късо и видях че идва + от акумулатора след това запалих и замерих при него показваше постоянен ток 70 волта викам си мхм. Нямам връзка с акумулатора. Отидох до моята и понеже бях свалил алтернатора и за по лесно свалих колектора лесно проследих кабела до стартера бръкнах като гинеколог до стартера и гледам кабела си виси . Преди седмица един приятел гледа и вика че кабела си отива там ,той отива ама не закачен на мястото си . Сега ми предстои трудната задача да си сложа липсващата клема .Пък това защо клема не закачена е дълга история свързана със смяната на съединителя чрез махане на двигателя. Още веднъж ИЗВИНЯВАЙТЕ за всичко . Благодаря за съветите .
-
Щом си решил, че се сърдя няма да споря извън темата е . Алтернатора пройзвежда ток с напрежение 55-60 волта зависи от оборотите явно около 1000 оборота е толкова. След което диодната платка е да изправи напрежението до 14 и нещо и ако дала фира платката ще си подава толкова ток и има как да дава такова напрежение колега мултицта си е наред . Не се сърдя и не се заяждам благодаря ти за съветите .
-
Не съм такъв дребнав човек няма да го взема като заяждане .Аз замерванията съм ги направил. Нямам преглед. Без алтернатор мисля че 20-30 мин. ми издържат фаровете не искам и на полицаи да давам пари на тях пък най-вече. Вече търся от къде да си взема най-евтино части за алтернатора исках да питам някой който разбира не искам съвети къде да ида на сервиз и не се заяждам и аз. Аз съм технически грамотен и пак казвам че в описанието на проблема ми съм писал какви токове съм замерил. Благодаря на всички за съветите .
-
Майстори много разбирачи не знам къде има неми се дават хиляди левове по хора, които някой им дал прозвище майстор. Благодаря за съвета иначе .
-
Това го проверих ако бяхте изчели цялата подробност щяхте да видите,че съм го направил това.
-
Колата ми понеже няма преглед и седи пред блока и ходя да я припалвам от време на време. Един ден решавам да рискувам да пътувам без преглед . Обаче както си карах бе вечер и започнаха да гаснат фаровете мигачите едвам светеха . Обаче колата си върви .Като я загасих пробвам да запаля няма никой даже и не помръдва стартера бутнах ме я запали и се движи . Друго странно нещо като пусна каквото и да е от таблото фарове, мигачи, парно стрелката на оборотите почва да играе ама удря в ограничителя и пак си я оставих пред блока. Заредих акумулатора запалих си фарове имам всичко си е наред няколко пъти пак ходих да я пали и умря акумулатора . Викам си зима стана може да е от студа акумулатора да му е . Взех друг и тогава реших да меря волтажа . И гледам 12,30 волта и спада викам тука алтернаторът ще да е . Мерих обаче не знам точно кое да замеря . Мерих няколко варианта . 2 от които ми показа 1-вия 60 волта другия 55 волта на 3-тия 14,7 примерно. От зад на клемите ми показва все едно нямам алтернатор . 1 вия път мерих на дебелия кабел (понеже не знаех)и има една тънка жичка идва от Компа примерно 55 волта. 2 рия път мерих на маса и дебелия кабел. 3 тия път мерих на корпус и малката жичка там даде 14 и нещо. Питането ми е кое замерване е правилно и защо на клемите на акумулатора не идва нито един ток от измерените и нормално ли е това с фаровете и оборотите като падне тока. Благодаря ви за отделеното време по моя въпрос предварително .
-
И аз ти препочръчвам AKG ама гледай омажа явно колегата си е взел за усилвател и затова неможе да ги захрани . За 80 лева може да си вземеш доста хубави ама важно е също и каква саунд карта имаш ама като чета кви си слишал до сега взимаш някви АКГ-та от 50 до 80 и щевидиш разлиакта .
-
Ако някой е правил това начинание или някой който може да по могне приемам съвети всякакви дори и сервизи кадето могат да ми настроят центровката. От 2 седмици немога да я уцеля все на 1 2 цилиндъра отзаде пуши неможе да се диша .
-
100% може да стане самоче въпроса е дали по лесния или по трудния начин ако идвете са с евро букса е лесния аконе ще трябва да се преправят буксите или предполагам че като големина са еднакви
-
за оборотите по разтърси се из форума макар че търсачката и е лошо мн е изписано по този двигател и им е омръзнало да пишат на ново
-
колега мерси имаш 1 бира от мене точно както каза даже бяха почнали и други да се прерязват мн странно има маншон пък се прерязват неса го доизмислили швабите пак мерси
-
аха мерси ще погледна там
-
Първоначално мислех че е изгоряло но после замерих и видях че недостига ток до моторчето. Има ли някво реле за отзаде или е към това за предните чистачки .
-
като гледам проблемите мисля че е механична инжекция най-вероятно АЦЕ