Jump to content

L4m3rch3

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно L4m3rch3

  • Рожден ден 23.10.1989

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пазарджик

L4m3rch3's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да не пускам нова тема и аз имам проблем с централното. Като отключа с ключа всичко си работи първия път. Като дам на контакт и после извадя ключа и умира централното. Отваря и затваря само шоф. врата. Като поседи така колата 5-10мин. всичко си работи както трябва (отключа и си заключа нормално всички врати). Дайте някаква идея къде да търся проблема. Моторчето в багажника е с номер 4 a0 862 257 A
  2. Като смени дисплея после затегна ли отзад "крачетата" И аз бях тръгнал да сменявам но като го свалих и натиснах и светна, после затегнах малко отзад металните крачета и всичко е 6 вече. Цитиране на предходен пост!
  3. Още 2 варянта ще ти предложа. 1. Да си сложиш сенници с лампи. Като вдигнеш капачето за огледалото светват 2 лампи от там 2. Да си сложиж от китайските изгъзици, дидочета в краката и да си хванеш ток от бушона на габарита примерно. Иначе такъв плафон с ключа и врътката за люка преди 2 години ми се наложи да си търся беше около 50-60лв по моргите
  4. Клапи или радиатор. Няма как да разбереш докато не свалиш таблото. Ако ти е духало дунапренчета са клапи на 100% ако не - радиатора е запушен. За София не знам но в Пазарджик за цялата процедура е около 100лв. сваляне на табло претапициране на клапи и монташ на всичко (ако радиаторчето е здраво, ако не + цената на радиатора около 40лв.)
  5. L4m3rch3

    проблем с АВS

    Или просто ако си правил нещо по окачването са излезли малко датчиците на абс. Провери ги и ги мушни леко навътре. Мойте бяха излезни така има няма 1-2мм и постоянно биеше в педала на спирачката при всяко натискане.
  6. Мойте бяха яко спекли и се замазаха. Карах ги в един завод в Стамболийски и ми ги направиха за 10-15лв за едно кафе време
  7. Под казанчето се намира помпата. Ако си слагал вода става така. Аз в началото 1-2пъти сложих вода и се запушва помпата и от тогава само с течност си карам и няма ядове.
  8. L4m3rch3

    Нямам къси светлини!

    Или лош контакт на някое краче на буксата която влиза във фаровете ...
  9. L4m3rch3

    проблем с фаровете

    Мърда, мърда, но по малко. Паркираш колата на равно и на поне 5 метра от стена и като връткаш ще видиш че се мести по малко. Едната врътка е нагоре/надолу другата наляво/надясно то си пише на тях коя за какво е. w0r7h, предполагам си с фаровете с лупа на късите. Ако ти шават само дългите или имаш нещо откачено във фара или някоя счупена щипка. Мойте са с лупа и се регулират едновременно къси/дълги
  10. И моя е двуканален. Явно отзад чейнджъра е захранвал другите 2 на кората но него го няма и си сложих друго CD. Ако слагаш друго имай впредвид че към задните колони трябва да пуснеш и + за усилвателя който е на магнита на говорителя зад шофьора (не питай как разбрах)
  11. Моето е седан и не свалям целия стоп. Той се държи на 4 малки гайки. Свивам си мокета дърпам си цялата пластмаса с пистите и крушките и я сменявам и после пак си слагам пласмаската
  12. L4m3rch3

    Airbag

    Закачи я на компютър и изчисти грешката и виж дали пак ще се появи.
  13. 1. Смени си маркуча на хидравликата този който е от помпата към рейката задължително с оригинален. Може и 2ра ръка. Моя го смених с втора ръка от пасат и няма виене. 2. Износени накладки прегледай и на 4те гуми и ги смени ако има нужда не са скъпи. Другите проблеми като гледам си ги разрешил.
  14. Други вариант е да свалиш копчето на аварийните релето е в него зачистваш му крачетата пръскаш малко контактен спрей и си 6. Аз вече така карам 2ра година и мойто залепваше. За вратите само предполагам лоша връзка или маймунките във механизма за затваряне (контактори) мисля се казваха.
  15. L4m3rch3

    Фарове Ксенон

    Ако си с такива фарове крушката е H7 на къси и на дълги. Другия вариант е сваляш капачката на фара вадиш крушката и гледаш какво пише на цокъла. Като цяло монтажа е не повече от 30мин на цялата система (баласти, крушки и дупчене на капачките) Аз на такива фарове преди 4 години сложих един ProParts комплект със слим (беше около 100-120лв тогава)баласти на 6000к и свети идеално никакви ядове. С един хубав регулаж на фаровете няма да имаш никакви ядове.
×
×
  • Create New...