Jump to content

Legendata

Members
  • Мнения

    111
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Legendata

  • Рожден ден 14.03.1983

Друго

  • Kaра
    '07 Audi A6 2.7TDI Q

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Legendata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Legendata

    A6, 2.7 TDI

    Това не мисля че е съвсем правилно. Или поне не е до степен че да се усети. Просто колата върви повече. По скоро ако ДПФа не функционира правилно се повишава разхода на колата, защото колата впръсква допълнително гориво което да помогне за изгаряне на саждите в ДПФа. Оттам разхода се качва поне 2-3 литра и има опасност също така нафта да влезе в маслото. Затова питах преди това дали има повишен разход на гориво и какво е нивото на маслото.
  2. Legendata

    A6, 2.7 TDI

    Мога да потвърдя, че не е като да няма разлика
  3. Legendata

    A6, 2.7 TDI

    Май май ми изглежда точно като при мен. Как ти е разхода на нафта и проверявал ли си си маслото ... питам от интерес. При мен нищо не помогна, дори сваляне на филтъра и киснене с разни препарати, след това пак принудително чистене и т.н. След това го махнах и това ми беше един от най-щастливите моменти
  4. От долната страна на лоста на чистачките има един бутон, мисля че го бяха кръстили 'reset'. С него се сменят възможните 'сетове' от показания на ФИСа.
  5. Това клише страшно много хора го използват, явно е доста модерно. Когато имах Б6ца не я усещах да е хич тясна, и честно казано в момента не усещам 4Фката си като особено по-широка. Та моето скромно мнение е, че това не бива да те отказва от колата. Съветвам ако е важно, това да е нещо в което лично да се убедиш и прецениш. Иначе А4Б6 е супер кола, а 1.9ТДИ въпреки шума, който вдига, е икономичен и пъргав. Лошото е само, че го няма в комбинация с хубав автоматик. П.С. А пък най ми е смешно когато хора каращи Е46 повдигнат темата за тясното
  6. Според мен няма смисъл първо да update-ваш. Направо отиди да си направиш хубав ремап някъде.
  7. Това което аз знам е, че на всякакви вариаторни кутии, като мултитроника, маслото се сменя на 60К. Жена ми кара автомобил от друга марка с вариатор и на 60к маслото го сменяме. Доколкото знам май сменяват и филтъра също. Разликата преди и след смяна на масло е чувствителна. Типтроника на Ауди, от по късните кутии и със зеленото масло, няма препоръчителен интервал на смяна. Когато си ги питал в Порше сигурен ли си, че са разбрали, че е мултитроник а не типтроник?
  8. Нямам преки впечатления, но според разни материали, които чета из пресата, май проблемът на ДСГто е в надеждността. Иначе самото му поведение, адекватност и скорост на превключване само ги хвалят. По добре се поинтересувай колко изкарват тези кутии преди да те вкарат във филм ...
  9. Какво точно влиза в 4-5к на година? Че само каско и ГО са 2-2.5к, данък още 500 лв., ако има някакво обслужване като масло на скорости, обслужващ ремък ил пък се счупи нещо, според мен 4-5к на година лесно се надхвърлят.
  10. Само не искам да изглежда като реклама, затова всеки може през гуугъл да си намери къде се продават такива продукти. Аз поствам само какво се постига с него : ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Повишава цетановото число на горивото с 5 пункта в зависимост от качеството на горивото. Препоръчва се особено за гориво с лошо качество. Предизвиква равномерно и пълноценно изгаряне и намалява образуването на сажди. Подходящ за всички дизелови горива. Препоръчва се за всички дизелови агрегати с катализатор, партикъл филтър и турбо. Продуктът се добавя при всяко зареждане към дизеловото гориво. 375 ml са достатъчни за 80 I гориво. При по-големи резервоари добавете 1% от съдържанието с продукта. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  11. Според всичко което изчетох не е необходимо скоростта да е голяма, нито пък оборотите да са 4000. Достатъчно е 10-15 мин извън града над 2к оборота. Даже по-скоро странно, четох един английски форум и там от дилъра казали когато това се прави да не се вдигат над 60-70 мили. Освен това купувайте си цетан буустър, или други добавки за бездимност на нафтата и пробвайте. Има разлика.
  12. Ауспусите бяха перфектни, нали затова е ДПФа. Това че е задръстен не означава, че тръбите ще станат черни.
  13. Честно казано хич и не съм го гледал. Бях достатъчно щастлив да го махна . Отвън на кутията ли трябва да пише, или на друго място? Някой знае ли дали сваления ДПФ може да се предаде някъде, трябва ли да е цял и т.н.?
  14. Вече мога да споделя от опит, че ако ДПФа е доста позапушен (както явно е бил моят) - тази процедура не помага. Днес благодарение на помощта на един съфорумец, ДПФа ми беше отстранен софтуерно и физически, колата оптимизирана и аз съм доста доволен от резултата. Дано остане така и завбъдеще. След ре-мапа колата не изпушва и грам, което ме впечатли. Очевидно не съм имал и проблеми с дюзите. Просто филтъра не понася често и на пресекулки каране в града, това е моят извод. Сигурно и 'хубавата' нафта допринася де.
  15. При мен ситуацията е подобна на ТМАХ. Свети постоянно жълтата лампа на ДПФа, само че има и грешка particle filter upper limit exceeded (link) . Регенерация пускахме, но не се изчисти напълно. Може би е трябвало 2-3 пъти да се пусне. Както и да е, вече ДПФа е свален и натопен в препарат за почистване. Според хората си е имало още доста сажди вътре. Ако не е много зле положението, утре мога да споделя дали процедурата има ефект.
×
×
  • Create New...