Jump to content

patckoo

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B3 1.8S

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    софия

patckoo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. няма ли собственици на автоматици
  2. здравейте , искам да попитам за разхода на б4 авант 2000i автоматик ,ако има някои които кара такава машина и дали има някакви по особени неща като консумативи и други при автоматика ПОЗДРАВИ!
  3. patckoo

    теч

    да от маркучите е като пристегна един протича от друг проверих капачката бачка си клапанчето неэнам какво да правя повече
  4. patckoo

    теч

    здравейте колеги ! та яви се проблем при мен с охладителната течност .тече от всички съединения пристегнах скобите и долях и мислех краи реших проблема ама уви днес десетина дни по късно казанчето пак е празно и от маркучите пак е текло.споделете ако сте имали подобни проблеми.
  5. patckoo

    прекъсва?

    благодаря за споделянето но преди месец като направи този номер за първи път първото което смених беше капачката .но пак направи същото .като запали до 2500 оборота стига с много помпане на газта пукане все едно работи на 2 цилиндъра но като мине 2500 работи съвсем нормално
  6. patckoo

    прекъсва?

    здравейте! та да попитам на някои дали му се е случвало следното: при мокро време (дъжд) започва да прекъсва не може да се изфорсира определено време и после се оправя. свещите и кабелите са сменявани преди около година възможно ли е да е от някои датчик да става така мотора е PM 1.8S моно инж.
  7. здравей! трябват ми предните амортесиори прахоуловители и тампони. предни спира4ни апарати+накладки. колата е Б3 90г 1.8 s
  8. трябва да се кара целия спирачен апарат на стругар за да препили водача на едната част на апарата, а на другата да се смени болта с по-дебел. и при мен маи проблема е това.значи при мен модела на апаратите е следния; състои се от две части ;вътрешна и външна(м/у тях минава диска)на вътрешната е цилиндърчето(което се движи добре дори го връщам на ръка)а на външната има дупка(в горния и долния ъгал)в която влиза свързващия болт по които външната част се движи.та въпросната дупка е станала малко като елипса и може би там усуква та несе връща външната част от апарата много писане много нещо
  9. значи проблема при мен е следният;сложих нови накладки[ПРЕДНИ]и се започна ходене по мъките.при малко по рязко спиране и......... запалиха се? започнах разглобяване и раздвижване на апаратите но проблема не се реши. дали някои се е сблъсквал с подобен проблем?
  10. Sag, колега незнам колко е издухал мотора ,карам го вече трета година върви си нормално,пали безотказно (засега) не гори масло не доливам от смана до смяна,компресията съм я мерил като го купих беше малко над 10 на всички цилиндри.минавал съм и на диагностика казват че е дабър. не претендирам че разбирам от ремонт и диагностика просто споделям аз как си реших проблема с покачването на нивото на маслото
  11. колега и при мен се качваше нивото на маслото и колкото и невероятно да звучи за това беше виновен термостата.значи като се е поврадил термостата и не е затварял някакав си озонов датчик давал инфо на компа че мотора работи на студен режим и впръсква повече гориво мотора не може да го изгори и през сигментите отива в картера. след смяната на термостата при ман нещата се оправиха мотора ми е 1 8 моноинжекцион
  12. при мен е обратно свети и писка при 800 -1000 оборота
  13. дали е датчик или помпота отказва маслото е на 3000км
  14. значи понякога докато си карам от таблото се влючва някакъв зумер и светва лампата на маслото.дали се е повредил някои датчик или?
  15. след изминаването но 10-на километра в студените утриини часове каква температура трябва да е достигнала 80-ката?
×
×
  • Create New...