Jump to content

Slip-X

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Slip-X

  • Рожден ден 10.08.1987

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Контакти

  • Website URL
    http://impulse.bg/user/SlipX
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Bulgaria, Dobrich
  • Интереси
    Бастър копче, лампа ападжас :D

Последни посетители

644 профилни разглеждания
  • nobi

Slip-X's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз имам същия проблем, като изгася и запаля се оправя на 2-3 пъти ми го е направило. И аз незнам от какво е... може някъде грешка на компютъра е. Не го прави много често,че да ме е издразнило много много. Абе то с тея жеги... не ще святка ами незнам... то аз святкам като изляза някъде навън пък за другото какво си говорим....
  2. Slip-X

    Audi A4 Двигатели

    AFN 1.9 8V TDI 110 PS (108 hp/81 kW)
  3. Мерси за доста подробния отговор. В понеделник сутринта съм на сервиз, понеже андренажния ремък и ремъците на помпата са за смяна. Ще принтирам това на майстора, пък да видим той, какво ще направи. Ако излезе от какво е проблема ще пиша. Благодаря ! МОЛЯ не цитирай целият пост на който отговаряш!
  4. Така да обобщя с няколко думи Ауди 1.9 ТДИ , АФН мотора. Проблема е следния, колата набира много бавно и при ниски и при високи обороти. Понеже някъде четох как се пробва дали е проблем с турбото. От 3-та предавка от 20-30 км/ч започвам постепенно да ускорявам, колата си набира до 120-130 и не ми забива муцуната. Отзад с пушенето с в ракмите на нормалното, не съм забелязал да пуши прекалено много. На пръв поглед и от това което казах на един монтьор от автосервиз, той ми каза че проблема е най-вероятно в дебитомера. Понеже не е махан катализатора възможно ли е и проблема да е в него? Повечето майстори не ми препоръчват да го махам, понеже от догодина или по догодина щял да влезе закон, в който катализатора ще е задължителен а тези които нямат ще плащат по високи данъци. Така било вече в Турция казаха. Порових се из интернет и видях някъде как подробно беше описано как се почиства дебитомера. Удачен вариант ли е, или съвсем ще си вкарам автогола по тоя начин. Ако знаете нещо по въпроса пишете.
  5. Slip-X

    Проблем с А4-ка

    Все още не съм ходил на сервиз. Знам, че като ида ще ми кажат точно какъв е проблема. Но нека да видим вие какво мнение ще дадете. Проблема е следния, колата вече не върви както преди. Автомобила е А4 98 година 1.9 ТДИ 110 конски сили. По тромава е и при достатачно обороти (2000 и нагоре) вече тягата й не е такава както преди. Турбото се чува все още, но си мисля че е позапушено и другото нещо което си мисля е че можеби и катализатора е запушен. Понеже знаете дизеловите коли като ги понастъпите и малко поизпушват отзаде, та тази изобщо не изпушва. Маслото е сменено кастрол пълна синтетика е. И ако се окаже следния проблем такъв за какъвто мисля на кое място да отида за да ми ги отпушат и има ли такъв вариант изобщо. Автомобила е на 189 000 км.
  6. Предната беше б4 1.9 тди но нещо немога да и открия снимките в момента. Тази е A4 1.9 TDI 110ps дек. 97 година.
  7. Възможно е ако нещо си си ровил помпата да влиза отнякъде въздух и от там да идва проблема. Имал сам такав проблем уж като ми сменяха помпата нз какво са правили ама сутрин трудно палих с много голям гъст бял дим.
  8. И при мен така забиваше но явно както казвате турбото се е било позапушило и от 10 тина дни само на стапка я карах и се отпуши явно понеже вървежа в момента си е адски добър. Преди съм имал Ауди 80 (Б4) и при него имаше същия проблем по 1 време но проблема там беше от дебитометъра. Смених го но последствие колата никога не си върна същия вървеж който имаше.
×
×
  • Create New...