Jump to content

Shuker

Members
  • Мнения

    132
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Shuker

  • Рожден ден 7.06.1985

Друго

  • Kaра
    B3 2.0 16V (6A) 91'

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Русе,София

Последни посетители

1228 профилни разглеждания

Shuker's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, съвсем случайно видях темата за спукани въздушни възглавници и ще се радвам да помогна и да споделя опита си. Аз и моите приятели сме голяма група ауди фенове. През годините съм сменил няколко модела, но съм карал почти всички и смея да твърдя, че имам преки наблюдения върху повечето от тях. В момента карам А8 D3. Истината за мен е, че въздушното окачване е несравнимо като комфорт, динамични характеристики и поведение извън пътя. За съжаление всички тези плюсове на въздушното окачване са свързани с усложнение на добре познатата на сервизите система на стандартното окачване състоящо се от пружина и амортисьор. Проблемите се коренят по-скоро в точното диагностициране. Моят съвет е да се обръщате винаги към сервизи, които разполагат с оригинална компютърна диагностика на Ауди, защото старите майстори няма как да разберат дали имате проблем с температурния датчик на компресора, износване на сегментите му, изгорял изпускателен клапан или просто спукана въздушна възгланица. Като голям фен на въздушното окачване се радвам, че България е една от малкото страни в света, в които то се рециклира! Тук е моментът да похваля момчетата от www.smatic.net в София, на които сме редовни клиенти и които са ни спестили много пари с рециклиране на въздушни възглавници и стебла на амортисьори!
  2. Колеги, леко ударих аудито и спуках радиатора...намерих един втора употреба от 1,8 и момчето каза, че бил същия, но не бе6е мн сигурен. Някой знае ли дали е така...или да продава за 2.0 16Vрадиатор, че нов е 200лв, не че не ми се дават, но точно в момента ги нямам. Благодаря ви мн предварително
  3. Колега тва не е проблем. Искам една А6 2,5ТДИ. Казваш ми става ли лесно или не, казваш какви части ми трябват и какво ще дължа за труда, нося ти я и вършим работа .
  4. Колега беше безкрайно изчерпателен, благодаря ти
  5. Колеги мисля да взема нещо от англия с десен волан. Някой знае ли хора или фирми, които се занимават с обръщане на волани, че в бг с десен волан ще ми е тежичко . Благодаря Ви предварително
  6. На пръв поглед лесна операция, но явно не е толкова лесна щом никой не отговаря
  7. Колеги за мн год първо . Покрай празниците някой решил да ми разбие колата и ми посчупил малко потрона за запалването....как да го сваля за да видя дали нещо мога да направя по въпроса...?
  8. Shuker

    Лампа на А6

    Колеги на километража свети постоянно надписът service insp...Някой може ли да ми каже какво значи това?
  9. химиче, бате ти от НБУ ли си? (не че тва е по темата), май се познаваме с теб... Сега по темичката: Аз имах подобен проблем, искам да ти кажа че с тия замервания на място нищо нема да направиш... при граничните режими (разбирай постоянни промени в режима на работа) промените в данните трябва да стават мн бързо...газ анализатора може да ти хване основната смес каква е, но не може да ти хване времето за промяна на сместа при промяна на режима. Това което се опитвам да кажа, че съм виждал доста случаи, в които ламбдите закъсняват мн малко, компа не записва грешка и от това леко забавяне на реакцията за 100км като нищо води до 2л разлика. а едната ламбда спрямо другата не се карат щото данните им сравнени помежду си са коректни. На газанализатора като дадеш газ за сек има рязка промяна в сместа и после се връща в нормите (заради ламбдата) но с просто око не можеш да хванеш времето за реакция. Освен това някои път като дадеш газ до дупка, всякакви данни от ламбдата се игнорират и като отпуснеш съвсем малко се приемат отн. Тук времето за реакция пак е от значение. Пак казвам знаеш ли колко пъти съм вийдал мудна сонда и компа не записва грешка. това само с осцилоскоп може да се хване и то ако имаш каталожните данни на сондата за сравнение
  10. За диаметъра на гумата е абсолютно ясно че ще се запази същия... ширината няма да е повече от 205 или 215 най-мн... четох една статия че всеки цол повече от сток варианта увеличавал съпротивлението дори и при една и съща ширина,съответно увеличава и загубите на въртящи момент...
  11. Знам че тази тема е мн дискутирана, но все пак колегите които се4 прминавали към по-големи цолове да псоделят опит. Сега си карам с 14-ки обаче мисля да сложа 16 или 17-ки и въпроса е следния... Чел съм че промяната в цоловете от сток варианта, за всеки цол отгоре дава загуби 3,5% във въртящия момент които достига до асфалта... та ще има ли голяма разлика във вървежа, може би в разхода и със съгурност във возията???
  12. За вървежа спор по въпроса няма... че дори и да си взема 1,8Т и няма да харчи повече от досегашната ми кола-и в това няма спор... Гонките са хубаво нещо,но все повече съм на мнение че като ше правиш гонки, прави ги като хората-взема ми си кола направи си я като за гонки И ПРАВИ САМО ГОНКИ С НЕЯ ( смисъл колата да е си я направиш мошна като за гонки) а това иска пари. Аз съм студентче и не се скъсвам да къртя пари а на година навъртам 30к + км и искам нещо хем динамично и пъргаво хем възможно най-икономично. Единственото което ме притеснява е дали ще успея да намеря читаво дизелче иначе въобще няма да се двуумя. Вземам дизел слагам чипче евентуално и съм си добре мерси за съветите все пак . Това стана една от малкото теми със добри мнения и без обиди!!!
  13. Колеги изправен съм пред следната дилема : Имам около 13к лв и се чудя кое от двете да си взема? По принцип искам дизелчето ама не съм сигурен че ще намеря читаво и парите, които ще спестя от гориво да ги дам за поддръжка?! Не че 1,8Т няма сигурно да е на същия хал... Моля колегите с подобни коли да споделят опит!
  14. да уточня: става вупрос за 2.5 тди редовия 5 цил дето е 115к и е с чипче и става 148... а оня V6 2.5 бях писал вече тема за него той си ме сцепва милия ... а пък с KYPO имахме лека закачка за гонка и с Wizi да се пуснем заедно още преди нова година си лафихме и аз трябваше да се обадя ама имах грижи и не съм пускал оферта...ама след 1 март може да направим нещо да видим за ко става въпрос па поне да се скиваме и да си начешем крастите
  15. Снощи се пуснах с въпросната 100-ца и я бих без да давам зор на колата...2:0 е резултата...момчето каза обаче че няква катастрофа имал и оттогава не вървяла колата както трябва...
×
×
  • Create New...