Jump to content

monte

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

monte's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за отзивчивоста Оказа се че водната помпа със шайбата са за смяна както и гредата под бронята .Обиколих моргите в района но нищо няма тока че се отива до София за части
  2. Благодаря колега ако ми дадеш телефон на сервиза ще ме улесниш много
  3. Здравейте! Преди няколко дни претърпях катастрофа в района на Плевен, за щастие са огънати само ламарини и каруца на трески.Ос на циганска каруца ми проби редницата на любимото ауди. Колата я оставих при познати в Плевен и в понеделник ще започвам да я ремонтирам. Пораженията са два фара, воден радиатор,климатик, капак, мигач, десен калник и може би още нещо. Не живея в Плевен и за това не познавам майстори и магазини за Ауди. Моля колегите от Плевен да ми помогнат с адреси и тлефони на магазини и майстори и хора, които биха ми помогнали да приведа автомобила в движение. Телефонът ми е 0888208094. Ще бъда в Плевен неделя вечерта. Също така ако някой продава Ауди В4 на части в района или наблизо да се обади.
  4. Колега за В4 търся преден капак , двата фара , десен мигач,ляв халоген,десен калник , радиатор воден,може да се наложи и още нещо но за сега това е , цвят тъмно червен /пепел от рози се е казвал/
  5. monte

    Имам едно въпросче

    Колеги провере си гъвкавия кабел за капака на багажника . Външно може да е здрав но вътре между жилата пробива и таблото се побърква от там . При мен като отворех багажника изключваше климатика
  6. monte

    парно на ауди б4

    Колега има два варианта 1 Да си разменил лостчетата към клапата - лесно се оправя 2 Да са ти скъсани уплътненията на клапите - всичко отново
  7. На мен при поредната смяна на гарнитурата майсторите я сложиха за 5 мин във вряла вода. Гарнитурата е коркова и за сега 3месеца няма проблеми.
  8. Карам с ТАПна Рунел вече над 50000 км след доста проби колата работи най добре с предварение от 4 до 6 гадуса + спрямо бензина При по-голямо предварение динамиката над средни обороти е доста по-добра НО при потегляне колата често гасне и работи много твърдо на ниски обороти. Моят ТАП го управлявам от превключвателя за газта и работи само нА ГАЗ.Проби са му майка.
  9. Колега търся задни амортисьори и тампони за Б4 седан маслени
  10. Интересува ме капак за багажник на б4 не оборудван цвят ако има
  11. monte

    изтичане на антифриз

    Както писах вече в друга тема ако имаш килматик не се сваля вентилатора а се цепи въздуховода след питата на климатика 6 щипки от които слагаш 4 задните не стават. успех
  12. Колега виж дали не са ти се откачили жилата които регулират клапите на парното те мога да се видят като се свали само барчето на скоростния лост . Ако самите клапи са се пробили тоагава само разглобяване те оправя
  13. monte

    Проблем с парното

    Аз мойто го обезвъздуших като при загрята кола отвих леко лявата скоба на входните маркучи за радиаторчето излезе първо въздух и след това като протече малко антифриз стягаш и готово. Трябва да е загряла колата и да е затворена капачката на разширителния съд за да има налягане в системата което да изгони въздуха .
  14. monte

    Проблем с ...

    И мокро и мазно 100% радиаторче
  15. monte

    Проблем с ...

    Колега преди 2 дни сменях въпросното радиаторче . Да знаеш дунапрена на клапите се беше скапал замених го с фолио за монтаж зад радиатори с алуминия на вън. Друга особеност за коли с климатици е че не се сваля винтелатора а се цепи кутията зад питата на климатика - 6 щипки от които после монтираш 4 тези задните 2 не можах. Ако е мокро под лявата предна стелка 100% радиаторчето е дало фира. Голяма гадост изтича от кутията като я вадиш -антифриз като каша внимавай да не го исипеш в купето Успех с начинанието.
×
×
  • Create New...