Jump to content

boko

Members
  • Мнения

    165
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80 1,6 тд

Контакти

  • AIM
    Борислав Борисов
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Хасково

Последни посетители

1676 профилни разглеждания

boko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, точно за тва пукане при въртене на волана на място има голяма тема в раздела 80/90/купеhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=62859....прочети и може да ти помогне с нещо...лично при мен се оказа от тампони на макферсона
  2. Колеги, втори ден карам откак сложих масъбце горе на тампоните на макферсона и от вчера пукането изчезна /явно маслото се е разнесло вече по лагерчето/...та проблема е локализиран, а именно тампон на макферсона и по-точно лагера му...сега няма пукане , но ще ги сменям по-натам щот са здрави иначе...много шибан и почти неуловим проблем, но благодарение на вас съфорумците го хванах без да се мъча много с майстори и много излишни средства, е за това най-вече исках мнения, за да си спестя излишните главоболия и прахосани средства...на Ради Б4 специално
  3. Ради, май ще се окажеш прав братле...май е лагера на тампона на макферсона щот пукането се усеща на пружината дет ляга, ама тя не мърда и си е в улея и контрата й е на място и най-вероятно пукането от лагера се предава надолу по пружината...днес вече окончателно стигам до тоя извод щот с комшията два часа ей ся бяхме при колата ....свалих чашката горе и тоя ограничител дет е с двете цепки по средата се въртеше на ръка ...аз го натегнах с чукче и секач като почуквах леко...тва чудо се стегна сложих и малко масълце, ама файда никва...тампона няма луфт и явно е от лагера /дали му е паднала циментацията/ п.п. а търся мнения щот майстора почти се кълнеше , че пукането не може да идва от тампоните на макферсона що нямали луфт и били окей...да, ама не...
  4. Значи колега, много отчетливо пука като навия леко волана наляво и после надясно, не иска много въртене /околополовин оборот на волана/ това го правя на изгасен мотор и пука точно като пружина и го чувам долу при колелото около главината, освен ако не се придава звука отгоре някъде, ама ме съмнява...рейката според мен и добре, ама знам ли...кажи как да я проверим нея, че да видим кво да прая... а защо при тръгване при наклон т.е. нагорнище и при натоварване на предния мост се чува тва същото пукане, от това си правя некъв извод , че може и да са тампони на моста , ама днес нищо нередно не видях по тях и болтовете напъвах да стягам, ама не потдават...айде колеги чакам мнения щот между нас има много хора дет разбират повече от тея нарочени майстори
  5. Ей ся си идвам от канала половин час я оглеждах отдолу и стягах болтове...никва индикация не идва от тампоните на магарето или поне аз не мога да ги хвана, на вид изглеждат здрави...ша полудея вече....да оформя симптомите освен пукането на место при въртене на волана, взе да се чува вече и при потегляне на първа по нагорнище като се получава натоварването на моста, а също така от време на време като мина през легнал полицай причуква много леко, но не винаги....дайте да визим как да ги хвана тея тампони на магарето, ако те праят магарията...помагайте, че ша зема едно въже за лев и петдесе и ше одим некъде да се люшнем вече...айде банда п.п. искам да поясня, че предната седмица бях до майстора и отново 1 час я преглежда и слуша със слушалките...накрая свали накрайника, който е нов сложи му масло в маншончето и вика карай сигурно ще се оправи...да ама не , не се оправи , пукането си продължава...майстора не изказа мнение само за тампоните на моста /дали не се сети за тях незнам/, а всичко друго било окей..
  6. Здравейте пак братлета, значи положението е следното: днес закупих водопроводен ключ/гарги/ за да стегна тия широките гайки на макферсона дет влизат амортисьорите, бая ги понатегнах на ръка /неква опасност има ли за тва нещо/, но пукането пак го имаше ... и накрая остана варианта с тампоните на макферсона- запалих колата и като врътнах волана, но преди това бях махнал пластмасовата капачка на бомбето и сложих ръката отгоре на бомбето, и при завъртане на волана и тампона се върти горе в бумбето и пука деба негова мамица, а миналата година по това време сменях тампоните и сложих лемфьордер 18лв.парчето/пусти ментаци/...те тоя гад е прайл пукането...та сега въпросите ми са: може ли да се кара така колата като се има предвид че в горна точка макферсона не играе и няма грам луфт /пробвано днес със крик и клатене с ръцете/ и опасно ли е или трябва спешна смяна....и кво може да се направи примерно без да се сменят тампоните да се елеминира тва пукане....евала на всички компетентни колеги ...ей ако бехме по наблизо един друг много бира щехме да изпиеме с вас братлета, ама пусто разстоянието ни дели...поздрави и
  7. Здравейте пичове, доста коментари по темата, за което благодаря...извинявам се , че досега не съм постнал нещо , но ей сега се прибирам и направо към темата...каре не може да е щото пукането е само на място, когато се върти волана....на рейката й обирах луфта /като волана се затяга/ и отпусках луфта /като волана се олабва/ значи не е и от гребена на рейката...гайките горе на бомбетата съм притегнал не е и от тях....не съм пробвал само да натегна тез на пърнителя на амортисьора дет става с водарски ключ между пружините, но ще ги пробвам утре и тях и ще пиша после...въпрос към Ради Б4- какво имаш предвид, като казваш че може и да са тампоните на макферсона при положение, че преди две седмици на стенда нищо не каза майстора за тях /каза че са добре и не играят в макферсона/ т.е. кво имаш в предвид, че да обърна внимание...еби му майката направо ша са изям с това пукане...ама благодаря на всички колеги и
  8. Здравейте колеги, пускам продължение от предната ми тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61493...пукането на волана при завъртане на място пак продължава...по предница отпада всичко, защото са сменени: носач със селониви втулки-левия, ляв кормилен накрайник и двете биалетки, след което мина на стенд и там са стягани шарнирите, така че и от тях не може да е...майстора се гъзи 2-3 часа под нея и накрая каза , че е с перфектна предница, също така и амортисьорите са добре и тампоните на макферсона...волана го усещам нормално върти се леко, има си хидравлична течност не губи . Колата вози като лодка, кара се с удоволствие, стои на пътя като кораб, но от какво по дяволите е тва причукване при навъртане на волана... моите предположения опират или до пружините / и ако са те как се хващат и евентуално как се наместват , зада не скърцат/ на амортисьоите или до нещо например във волана от рода на каренце или нещо друго...последна диагноза при навиване на волана освен , че се чува шума от хидравличната помпа, се чува и едно чъкане или пукане при навиване на волана било надясно или на ляво...в движение всичко е ок....давайте предположения и лечения на проблема колеги и
  9. boko

    Много важно

    Евала Емо, точна и ясна информация...по този начин човек може да спести сумати нерви и маса пари...и пак казвам, учете се от таквиз колеги, за да си бъдем полезни един на друг ... наздраве на всички
  10. boko

    Няколко проблема

    Колега кажи поне как си решил проблема....според мен така е етично и правилно....ако видиш моите теми ще прочетеш и решението на проблемите ми...вярно е че на вълка врата му е дебел щот си яде сам агнетата...ама все пак тоя вълк е черпил информация за нещо /поне къде са агнетата../ ...ти как мислиш, а???...нали това е форума за взаимопомощ, обмен на информация, услуги по един или друг начин и още много други неща...и всичкото това е с цел на нас потребителите на този форум да ни бъде по-лесно, удобно и приятно...а и да спестиме някой лев от неуки и нагли "майстори"...евала на всички компетенти колеги :flehan :
  11. boko

    Много важно

    Да колега тоз филм го играх скоро....и аз имах проблем с носача като моя стария беше изкривен от пишман майстори като набивали втулките...смених носача с втора употреба за 20 кинта, но носачите за Б3 с хидравлика и без са различни....за носач на хидравлика стават втулките и на Б4, но за носач без хидравлика втулките са други... носача на Б3 с хидравлика е усилен по-различен, но трябва да правиш разликата, когато носача твоя ти е в ръцете и да го сравняваш с другия....успех и пиши по развитието на темата
  12. Благодарско колега николов, значи е или аксиален лагер или пружините на феродовия диск /и все пак ако са пружините на фер.диск-може ли да се кара така безпроблемно/, но си прав , че диагнозата ще е най-точна при свалена скоростна кутия...ти нали разбра разрешението на проблема ми с носача и селеновите втулки по предната ми тема...още веднъж чест и почитания за такива съфорумци като теб
  13. И понеже и аз имам същия шум при отпуснат съединител / а когато натисна педала изчезва/ и така карам вече 2 години...та въпроса ми е проблем ли е така да се кара колата с разбити пружини на феродовия диск...според мен не би трябвало да е аксиалния лагер щото той се задейства при натиснат съединител...поздрави и
  14. Колега жерардиро, различни са носачите на Б3 и Б4...днес ходих по моргите и ги сравнявах, а на Б3 има два вида носачи за хидравлика и без хидравлика, като тези за хидравлика са усилени и шарнира на Б3 се хваща с два болта, докато шарнира за Б4 е с три болта...проверено днес със сигурност п.п. втулките на носача на Б3 с хидравлика са еднакви с втулките на носача на Б4...сравнено от днес
  15. Ето малко резултат колеги, значи носача на Б3 и Б4 е различен...на Б3 има два вида носачи с хидравлика усилени и без хидравлика различават се ..проверено от днес....значи майстора свали стария носач и той беше разчекнат от много бой с големия чук от "големи майстори", а втулките здрави но изтрити отвън и бие желязо в желязо т.е. носача в моста, а после ме прати да търся втора употреба...бърза рекапитулация: носач-20лв. селен.втулки лемфьордер- 2бр. по 9лв. труд за втулките-15лв. и стенд-15лв. сега колата е като лодка.... но, но, но, но при тръгване на задна пак има тва тък ли е, пук ли е, чък ли е незнам......ако някой има иде да казва щот днес майстора 2 часа беше и на подемника и на канала и гледа и стяга и пуфка и каза че предницата е убийствена вече...да вметна че носача втора употреба беше с оригиналния шарнир и така си го оставих /много як болт/....а как свали втулките направо ме разби докато пушехме цигара ги изгори със СО-то...дайте идея от кво е тва чукване при тръгване назад
×
×
  • Create New...