angata

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About angata

  • Rank
    User
  • Birthday 05/25/1984

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Пловдив
  1. Здравейте, колата е А4 B7 2.0TDI 140к.с. BPW (8 клапана). След като колата започна да вкарва нафта в маслото се установи проблем с цилиндровата глава. Казаха ми, че фаските били станали с много големи ръбове (прикачвам снимки направени от майстора) и от там нафтата отива при маслото. Препоръча ми сервизи за цилиндрови глави в с.Енина, Кзанлък и Сливен (не му запомних името). Ествествено потърсих мнение от още няколко майстори и отговорите им силно ме озадачиха! Единият ми препоръча нова глава и да не се занимавам с глупости. Ремонта би струвал около 700-800лв. и по-добре да си взема нова някаква испансака за около 900лв. карала към 50 000км.. Втория ми каза, че трябва да се шлайфа, трети, че се нябивали някакви втулки... Като най-смислен отговор получих, че първо трябва да видя главата с каква буква е (A, B или C) и ако е А да си потърся втора употреба B или C за 300-400лв. оборудвана с валове и да се шлайфа. За съжаление не можах да видя никъде къде е обозначено A, B или C, видях само парт номера на главата 038 103 373 P. Аз съм от Пловдив и ще съм благодарен на компетентни съвети как да процедирам и препоръки за сервиз, където евентуално да се изпрати главата за ремонт. Благодаря предварително!
  2. Не бях видял, че цената на форумната е 16К! Колата наистина е хубава, но снощи прекарах няколко часа в четене за Б7-ците и сега съм малко раздвоен дали това е колата която искам... баланс шафт модул, дюзи, турбина, егр, мултито... мъка, мъка! Незнам дали не е по-добре да се ориентирам към 1.9tdi, нещо като тази: http://cars.bg/c641702. Може ли да ми кажете ориентировъчно колко излизат ремонтите на гореизброените части?
  3. Цитиране на предходен пост! Тази отдавна съм е видял, но и горепосочената ми надхвърля малко бюджета, така, че тази колкото и да е хубава не е по моя джоб! :-)
  4. Дойде време да сменям старата Б4 с нещо по-ново. Спрял съм се на този екземпляр: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396000955071441&f1=details&slink=633fzd , километрите сигурно са x2, но на снимките хваща око! Решил съм тея дни като съм по-свободен да пътувам до София да е видя, искам да питам и дали има някой колега от София, който е наясно с този модел и може да дойде да е "чете" на място (естествено с/у заплащане), защото нямам майстор с мен, а от Б4 до Б7 има голяма разлика и много не знам какво трябва да и гледам и лесно могат да ме излъжат! :-) Благодаря предварително!
  5. Абсолютно нищо не свети, само се чува това бипкане.
  6. Здравейте! От 3 дена започна да се чува някакво странно пиукане, на таблото не светва никаква индикация за проблем. Звука е единичен за около 1сек. и го издава когато си иска без определен интервал от време, за 1мин. може да избипка няколко пъти, след 30мин. може само веднъж, изобщо когато си иска! Беше на диагностика и не показва абсолютно никакви грешки и всичко е ОК, а бипкането продължава с пълна сила и е много дразнещо! Тази звукова сигнализация се появи за първи път след минаване с висока скорост през локва. Ако някой знае за какво става въпрос нека да помага!!! Благодаря предварително!
  7. Благодаря за отговорите! Таблото ми е абсолютно същото като това. Има номер 8D0 190A (по него ли трябва да търся новото табло?) Видяло се е, че ще трябва да обикалям автоморгите, само ако може да ми кажете горе-долу колко пари ви е струвало това удоволствие, да знам да мога да правя пазарлък
  8. Здравейте! Тази сутрин се качвам в колата (A4 96г.), запалвам и... Ооо, изненада!!! Скоростомера и оборотомера не работят, стрелката на оборотите си стой долу и не помръдва, а на скоростта стои на 0 колиометра и леко се поклаща като се чува едно леко цъкане (всичко друго по таблото работи нормално). Четох в една тема за подобен проблем и там се споменаваше, че трябва ново табло. Обаждах, се на един майстор и той ми каза, че отзад на таблото имало някакво тримерче, което може да е замръзнало или да е дефектирало (това със замръзването го изключвам като вариант, защото направих климатроника на HI, в купето стана доста топло и ако е било замръзнало това тримерче щеше да се размрази). Някои да е имал подобен проблем и как го е разрешил? Благодаря предварително!!!
  9. Ами доста се поровичках из форума и нета ама нищо не намерих... Здраве да е! Като се разтопят снеговете, някои хубав слънчев ден, като имам време с един приятел майстор ще е разглобим пък каквото стане. Все пак колата е създадена да ми служи, а не аз на нея, то постоянно все нещо и става... е..л съм я в ламарините (иначе много си е обичам )! Ще я оправя като му дойде времето Благодаря ти за всичкото инфо
  10. Колега само да те питам случайно да имаш някакъв снимков материал по случая (разглобяването)
  11. Благодаря ти много за инфото А това ли представлява сервомоторчето?
  12. Само да вметна, че нито долу нито горе духа, каквото и да натисна си духа само отпред . Трябва да затворя всички отпред, за да тръгнат отгоре и отдолу. Иначе си духа топло. Много шибана работа Сложно ли е достигането до това сервомоторче и подмяната му
  13. Здравей колега, може ли да намерим сервомоторче на централната клапа на климатроника и на каква цена (Audi A4 1996 1.8 ADR).
  14. Здравейте колеги, одеве си излизам от киното и натрупало доста сняг, пускам копчето за обдухване на предното стъкло... и мамка му , изобщо не духа отгоре, а само отпред. Като направих температурата на LO започна да си духа отгоре студено, но направя ли го на друга температура спира отгоре и започва да духа отпред. На 1 канал ми дава грешка 11.5 (Централна клапа - постоянно блокирала). На някои случвало ли му се е, как се оправя и колко пари струва? Благодаря предварително за отговорите
  15. И каква пара да приготвя за това шарнирче