Jump to content

stanislav87

Members
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно stanislav87

  • Рожден ден 13.02.1987

Друго

  • Kaра
    audi b6 tdi

Персонална информация

  • Пол
    Male

stanislav87's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ако го имаше определено щеше да изчезне 1ви от списъка , след remap може да се изтрие
  2. До колкото знам 2005 140 коня нямат ДПФ
  3. Пали от четвърт оборот свещите са сменени. Маховика е сменен няма никакви шумове при гасене на двигателя
  4. Ако е от тампони нямали да има постоянна вибрация в купето ? В моя случай не епостоянно вибриране , а на интервали .
  5. Какво може да му е на мултитроника (работи перфектно) ? проблема е , че не съм в бг
  6. Всъщност да ти кажа и аз не знам какъв троник е с 7 скорости и с шифтъри на волана има и спорт режим , ако ти помага това описание
  7. Искам само да попитам 2.0 тди автоматик 220000км 2005 б6 Имам леко претрисане на празен ход на двигателя на P and N скорост като е на D почти не се усеща . Маховика е сменем . Диагностика на дюзите показа , че всички са в норма . Възможно ли е да е проблем с реглажа за който коментирате в темата ? Усеща се по силно като по загрее малко двигателя
  8. Здравейте . 2.0 Тди мултитроник 220000 км . Двигателя претриса като позагрее малко не е постоянно тресене , а леко претрисане на интервали . най много се усеща като е на Н като е на Д почти не се усеща. След 1200 оборота изчезва няма загуба на мощност форсира се двигателя нормално . Маховика е сменен няма странни шумове при гасене на двигателя. Закчих я и за диагностика на дюзите всички са в норми няма никакви грешки. Изчетох доста теми и обиколих няколко сервиза не намерих решение на проблема също при ускорение над 50 км се усеща вибрация в купето ? Незнам дали може да са свързани двата проблема. Надявам се да можете да ми помогните с полезни съвети . Благодаря.
  9. Ако Знаеш за каква цена съм е продал може би и ти щеше да си на опашката да е купиш . Новия собственик е механик и е много наясно със всичко около колата . И е направил сделка от която ще спечели и ще кара хубаво Ауди на половин цена такаче най прецакания от цялата сделка съм аз такаче колега може да си спокоен
  10. Шума го оправих по най лесния и бърз начин като продадох колата . Няма вече тропане и хлопане сега съм в търсене на следващото Ауди .
  11. Като го гася се чува чукане на желязо може ли някои тампон на мотора ?
  12. Колега защо ли си мисля че си дяволски прав за жалост. Но все пак нали знаеш надеждата умира последна . Мерси все пак . Тръгва се по сервизите .
  13. Не по скоро сякаш има някакъв луфт по скоро е хлопане . като е на скорост изчезва .
  14. Здравейте. Скоро купих въпросното Ауди 2.0 ТДИ 140 коня автоматик не е с DSG скоростна кутия а с по старата . Колата е на 200 000 км . Върви доста добре сменя много гласко скоростите. Изчетох доста теми който са свързани с проблема ми , но отговор не открих затова публикувам тази . Проблема е колата като работи на място се чува странен шум и леко претриса по скоро ме притеснява шума не мога да го определя от каде идва но ми се струва че е от страната на кутията . Появява се само като работи на място и е на паркинг или на неутрална предавка . Звучи ми като хлопане . Надявам се някой да може да помогне .
×
×
  • Create New...