Jump to content

sbinev

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.9 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

sbinev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Е решението се оказа много лесно, евтино и най - вече бързо реализуемо. Колата ми е А4 97 г. с реле за чистачките 431 955 531 с номер N229. Замених го с "програмируемо" такова 357 955 531 или N99 (това е от Голф 3) струващо 10 лв. в най-близката морга. Може да се замени и с реле 3B0 955 531 или N197 от Пасат А4 (ново такова 85 лв. в Ауто +). Трите изброени релета са напълно съвместими с тази разлика, че тези от VW могат да се програмират, а именно: пускате веднъж чистачките на интервал и го спирате, изчаквате желания интервал време и пак пускате чистачките на интервал. Сега вече те се включват през интервала от време, който сте изчакали. За да смените интервала спирате чистачките и пак на ново. Интервала на регулиране е от 2 сек. до 45 сек. И като се замисля, че това го имат всички VW и разликата е само в едно реле...... 2-ри начин: заменяте релето с 191 955 531 или N19 (Голф 2) и реализирате това с помощта на потенциометър- http://www.vwgolf-mk2.com/ewiperspeedcontroller.html . Интервала на регулиране е по малък. И двата начина са тествани и работят и се реализират лесно и бързо. Надявам се да съм бил полезен на някой с тази информация.
  2. Благодара за отговорите. Ще действам.
  3. Благодаря за отговорите. Има ли някаква особеност при смяната или просто се развиват двата винта, издърпва се стария реле регулатор и по обратния ред се поставя новия? А четките на новия дали лесно ще могат да се нагласят?
  4. Здавейте, колеги. Имам следното питане. Замерих си напрежението в/у акумулатора при запален двигател и беше 14,7-14,8V. При запалени фарове пада малко. Според мен напрежението е малко в повечко. Та искам да ви попитам - може ли да се смени реле регулатора както си е отзад на генератора с два винта или задължително трябва да се сваля генератора? 1.9ТДИ, АФН, 97г. Благодаря.
  5. Не за съжаление нямам степени на лостчето. А за разположението на релетата и кой за какво е може ли да някой да помогне за А4 97 г. става въпрос. Намерих само за бушоноти такова. Благодаря.
  6. Здравейте, колеги. Питането ми е има ли начин да се регулира интервала през който се включват чистачките когата са на първа степен? Става въпрос за А4 97г. Ей тук едно решение за vw http://www.vwgolf-mk2.com/ewiperspeedcontroller.html пробвано работи.
  7. sbinev

    Проблем с ABS-a

    Здравейте, колеги. Имам проблем с АБС-а т.е. при нормално спиране от време на време ми "приритва" педала на спирачката, та молбата ми е ако има някой колега с компютър да го закачим, да видим грешката на кой датик е, макар, че не ми светва лампата за грешка в АБС-а и не знам дали ще се е записала някаква грешка. Аз съм от Младост и става въпрос за А4 97г. Благодаря.
  8. sbinev

    audiA4

    Категорично не си правя сауни държа я на 23 градуса и вечер като се прибирам от работа дали ми се събират и 20-25 мин. градско. Тя тъкмо стигне 70 градуса и аз съм се прибрал. Топлото да е духало 10-тина минути. Така че не е от това.
  9. sbinev

    audiA4

    Да от влага в колата е която замръзва при ниски температури. Само незнам откъде идва при положение, че имам в краката гумена стелка която събира цялата вода от снега от обувките и това което пробвах е да махна тази стелка и да проветря добре преди да оставя колата на паркинга. На сутринта пак два пръста лед само на предното стъкло. Имало някакви спейчета против замръзване на стъкла, дали вършата работа?
  10. sbinev

    audiA4

    Здравейте, проблема ми е, че в това студено време имам два пръста лед на предното стъкло ОТВЪТРЕ. Естествено отвън всички са яко лед, но не е приятно да стържиш и отвътре. Нямам си и идея на какво се дължи. Та ако някой е имал този проблем моля да сподели как го е решил.
  11. Здравейте колеги. Ще си сменям радиаторчето на парното, та питането ми е достатъчно ли е само да се изключи акумулатора за да не ми се отворят airbag-ците, че може да стане доста неприятно. А дали има някъде във форума тема за тази процедура аз намерих само за Б4. Да ме предупредите за какво да внимавам. Благодаря предварително.
  12. Магазина за части 8074113 или 8074117 а за сервиза 8074114
  13. Да скоро я купих колата т.е. лятото. А радиаторчето предполагам че не е шунтирано понеже не духа студено(колкото е външният въздух), а леко топъл, постетенно се затопла купето но карам с яке все пак.
  14. Проблемът е, че духа хладен въздух, а не топъл независимо дали е на auto, HI, ръчно или някакви градуси. Колата е с климатика с двете прозорчета. Свалих си тук от форума кодовете за климатроника и след проверка не дава грешки по датчици, клапи и т.н. Има ли някъде възножност за обезвъздушаване понеже смених наскоро термостат и просто долях антифриз? Колата си загрява до 90 градуса, силата на вентилатора се регулира, не се губи течност и пак си духа хладно. Някой има ли идея какво да погледна или да ми препоръчате някой сервиз. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...