leo

Members
  • Content Count

    2,524
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About leo

  • Rank
    цар Лъв
  • Birthday 08/06/1986

Друго

  • Kaра
    А и В 4

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    ВИДИН
  • Interests
    Ядене пиене и згодни КОЛИЦИ !!!

Контакти

  • Yahoo
    za_niki@abv.bg
  • Skype
    leo_beast_6969

Recent Profile Visitors

7,366 profile views
  1. Много Ви моля, понеже темата Имобилайзер Ауди а4 б5е много стара, а аз го закъсах здраво с това ИМО да ми дадете линк с док. файла.

    предварително Ви благодаря.

    borisgurov11@gmail.com

     

     

  2. Опитай следното нещо. След като я угасиш вечерта, извади маркуча от мап сензора (този който взема вакуум от смукателния колектор) и го остави така. На другия ден опитай да запалиш и виж как ще е паленето. Ако е ок то работата отива на нов изпарител. Другия тест е като свършиш газта напълно, покарай я на бензин и виж как ще запали на другия ден. Пиши след това има ли ефект.
  3. Мерси Нико, но прането беше достатъчно бърз, ефективен и лесен начин 😉
  4. Привет колеги! Повечето са се сблъсквали с проблема на "мързеливия" колан който не иска да се прибере. Почва се едно бутане и помагане на колана да се прибере, а понякога и това не помага. Гледайки разни клипове тук и там ми попадна идея която реших да споделя тук, за да е от полза и на други като мен. Работата е следната: издърпва се колана до край и се изважда извън вратата след което вратата се затваря върху него. След това следва пръскане на колана с препарат тип обезмаслител (аз ползвах меглио) и се оставя малко да подейства. Закача се закопчалката на колана за задната джанта с помоща на ластик за багаж (аз това имах под ръка, а може да се импровизира който с каквото разполага) и следва измиване с пароструйка (с гореща вода препоръчително). Така закачен колана може да се измие стабилно без да се гъне и обръща. След това който има възможност го оставя така да съхне, а който бърза може да отвори задната врата и да затвори закопчалката на колана с нея като колана остава отвън и колата може да се кара (като не е препоръчително да карате без колан 😉 ) Какво ще излезе от колана ще видите сами 😄. Ефекта сега е, че колана стана по-мек и трябва да го държиш при откопчаване за да не ти "избие зъбите" 🤣 ВНИМАНИЕ!!! ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ОБЕЗМАСЛИТЕЛИ ПО ТОЗИ НАЧИН ДИРЕКТНО ВЪРХУ АВТОМОБИЛА МОЖЕ ДА УВРЕДИ ЛАКОВОТО ПОКРИТИЕ!!! Моят лак е чао и за това го направих директно без страх. Ето и една снимка на установката.
  5. По мои наблюдения този индикатор го имат само колите внесени от Италия.
  6. В корите няма разлика от седан и комби.
  7. Прегледай си вакуумните маркучи и заслушай около ключалките. Щом работи толкова дълго време има вариант да ти губи някъде вакуум/налягане в системата. Другия вариант е вече помпата на централното да ти се е износила и да е чао. Откачи от нея маркучите и ги запуши с пръсти и виж какво се случва при отключване и заключване. Ако пак така се държи значи е износена.
  8. Ето това е чипа който "помни" километрите.
  9. Снимката я имам само че на компа. Не знам кога ще се добера до него че да я пусна. Виждам, че си от Пазарджик. Там има човек който се занимава доста с табла на коли. Ако не намеря снимката чжвека мисля го имаше и тук във форума. Toshkov81 май му беше ника.
  10. Аз си сложих теглич от авант на седан. Стана без да се преправя нищо. Единствено дето излизаше куката трябваше да се изпили един полумесец за да минава свободно. То на алуминиевата греда на бронята си има обозначено мястото където трябва да се отнеме за да стане. Теглича е със сваляща се кука на марката Westfalia
  11. leo

    Клаксон

    Колега относно звука при контакт го отдавам на това, че напрежението е по ниско от колкото когато колата ти работи и за това свири по-тъпо. А другото е загуба на масата някъде по кормилния прът койтое често срещан проблем и който проблем имам и аз. Така и за 13 години не се наех да видя точно къде е проблема. Нека някой да сподели за тоя често срещан проблем.
  12. Здравей колега. Много хубава тема си пуснал относно отремонтрирането на проблема със смяната на водачите на стъклото, но за съжаление не мога да достъпя до снимковият материал. Дали ти се намират някъде тези снимки и евентуално ще имаш ли възможност да ми ги изпратиш? Благодаря ти предварително. Приятен ден.

  13. Здравей колега! Видях, че колата ти има газ. Имам следния въпрос - имаш ли маркуч от мап сензора който влиза някъде в смукателния колектор? Ако имаш такъв, опитай следното. Вечер като се прибереш и няма да караш повече колата, изкарай маркуча от колектора и го остави така изкаран. На сутринта опитай да видиш как ще е паленето. Можеш да опиташ и друго. Като си извадил вече маркуча, топни го в малко бурканче с вода и наблюдавай дали излизат балончета при угасен мотор - изчакай поне 5мин. в наблюдение. Ако видиш балонче или повече през това време вероятно имаш проблем с изпарителя на газовата. Ако е така се случва следното - при угасен мотор и по дълъг престой от изпарителя по маркуча на мап сензора който е заустен в всмукателния колектор натича известно количество газ, която остава в колектора. Така при първото палене имаш пребогата смес и докато не я изсмука мотора тази газ за постъпи само кислород колата не може да запали. Опитай и пиши после има ли ефект.