Wardog
Members-
Мнения
18 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Wardog
- Рожден ден 12.12.1985
Друго
-
Kaра
всичко
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
Wardog's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Издирвам DVD с навигация за Порше Кайен PCM2.1
Wardog отговори в темата на kokonai - Техника / Електроника
Здравейте колеги, Малко да изтупам прахта от темата... случайно някой да има линк към картите за PCM 2.1/3.0 (мисля, че са еднакви) от 2015? Предполагам няма нужда да уточнявам, че ми трябва картата за Европа Благодаря Ви предварително! -
Благодаря за отговорите!
-
Здравейте, искам да попитам дали се ТипТроник се слага на А4 В6 1,8t (предно предаване) или всички са с МултиТроник и ТипТроника се слага само на Quattro модели?! Благодаря предварително за отделеното време и внимание!
-
Моля за координати на Тони (Келеша) от Варна
Wardog отговори в темата на Wardog - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Благодаря! -
Така... ако правилно съм разбрал - А6 (С5) с бензинов двигател 2.8 и 3.0, quattro е с TipTronic. TipTronic-ът се слага и в други, много (на брой) реномирани марки автомобили и не е кой знае колко проблемен,а ако е поддържан както трябва е много вероятно да нямам проблеми с него. А ако имам има кой да го ремонтира и ремонтът (като цена) би бил като на ръчна ск. кутия! Е... правилно ли съм разбрал?
-
Забравил съм да спомена, че ще е А6 (С5) с бензинов двигател 2,8 (или 3,0) ще е Quattro. И те задължително са с Мултитроник...?!
-
Благодаря за бързите и точни отговори! В такъв случай (явно кутиите наистина са си чупливи) някой може ли да сподели какви са двата крайни варианта за ремонт - възможно най-скъп (трябва да се ремонтира/смени всичко в кутията) и най-евтин (пораженията са минимални)?
-
Здравейте, от известно време се оглеждам за нов автомобил. Искам да е по-големичъл (тип "Лимузина") и да е автоматик. Като цяло съм се спрял на А6 С5 с бензинов двигател 2.8 или 3.0 , но от много места *включително" няколко сервиза/майстора чувам, че автоматичните ск. кутии на Ауди са доста калпави и създават много, много проблеми. Мненията в темите, които намерих и прочетох тук, са почти 50/50, като ми се струва, че тези "против" Ауди автоматик са една идея повече... Та въпросът е - действително ли автоматичните скорости се чупят много (и трябва да се насоча към ръчни такива) или това е мит?! Благодаря на всички за отделеното време и внимание! П.С. - иска ми се поне някои от мненията да бъдат подкрепени с факти, за което Ви благодаря!
-
Попринцип ако имам избор (т.е. намеря 116 или 131к.с.) и са на горе-долу едно дередже (технически) със 110к.с. определено ще взема някой от по-мощните, но както казах не ми е приоритет. На куатро не държа, но на Типтроник определено! Благодаря колега, но след всичко, което съм изслушал и изчел за този двигател просто... нека кажем, че не бих рискувал. Шанса да попадна на читав екземпляр е.... доста нищожен, знаейки какъв съм "късметлия". Та... по-добре не На работа ходя с моята кола 4-5 пъти (дни)/месечно, като в двете посоки ми е 30км точно. Пък и смените са ми такива, че започвам и приключвам работа преди сутрешното или след следобедното задръстване. Колата ще се кара средно по 1500-2000км на месец, като по-малко от половината ще се извънградско. И все пак... не виждам смисъл да давам 2-3 пъти повече пари за това удоволствие (защото определено ще е удоволствие), при положение че може да е иначе. Благодаря ти за пълното мнение. Определено ми беше полезно! Всъщност като се замисля мненията на всички бяха такива... Благодаря Ви!!!
-
Ами зависи от самата кола. Около 10 000лв... нещо такова ми се върти из главата... но както каза - зависи от колата Не съм кой знае какъв привърженик на АГУ-то... Както споменах - най-вероятно ще е 1,9ТДИ. А това как върви не ме притеснява. Мисля, че 110к.с. ще са ми добре... пък ако ми е слабичко след време, с чип ще го докарам до 140-150к.с., което ще ми е перфектно.
-
Определено много ме надъха. Както вече казах - не съм кой знае какъв състезател. 1,9ТДИ може би ще е най-удачният избор. Ако намеря и такова с Типтроник няма да се замисля и за минута дори. Благодаря за бързите отговори.
-
1. Куатро ли е или с предно (ако въобще има куатро)? 2. Ръчни скорости или автоматик (не че разликата е кой знае каква)?
-
Искаш да кажеш, че няма 1,8Т и 1,9ТДИ куатро ли!? Ами... честно казано ме притеснява разхода на гориво на 2,4 и 2,8
-
Здравейте, Тъй като е време за смяна на колата и съм се ориентирал към голям и комфортен автомобил. Гледах кавко ли не - Волво, Сааб, БМВ, Мерцедес, Ауди, VW и т.н. и съм се спрял на А6 Ц5, E38 или Сааб 9-3. Та... доста почетох последните няколко дни за въпросния фаворит в списъка ми и реших да обобщя това, което съм чувал/чел и съответно да бъда опроверган или подкрепен с мнения от ваша страна. Двигатели: 2,5 ТДИ (кодово название - "Душегуб") - От това, което четох разбрах, че двигателите 2,5 ТДИ 150к.с. е доста несполучлив и НЕдуракоустойчив. За 2,5 ТДИ 163 и 180к.с. четох, че има известно подобрение, но честно казано разхода на този двигател ме озадъчи - 11-13л/100лм градско. Ако ще е автомобил с такъв разход ще е Е38 730Д. Определено не мисля да е 2,5 ТДИ, въпреки, че бих прочел някое друго мнение за двигателите със 163 и 180к.с. 1,9 ТДИ - Доста сполучлив и дуракоустойчив двигател. Някои казват, че е неподходящ за тежкото купе на А6. Дали е така мога само да гадая за момента (имайте в предвид, че аз не съм кой знае какъв състезател - мина ми тръпката. Сега искам голяма и удобна кола). Това, което ми харесва в него е разходът - 7,5-8/100 градско. За съжаление това не е цифра, дадена от собственик на такова, а просто цифри на хартия и доколко е вярна не е ясно - надявам се вие да изясните дали е така. 1,8 Т (кодова название - "Тръц") - доколкото разбрах двигателя е сполучлив, евтин за поддръжка (ако се наложи). Разхода е нормален за бензинов автомобил в градски условия (въпреки, че не успях да намеря мнения с точни стойности - може и просто да не съм обърнал внимание). Скоростна кутия: Изключително много ми се иска следващата ми кола да е автоматик. НО доколкото знам (чувал/чел съм) Ауди не се славят с добри автоматици, даже обратното. Четох, че Мултитроника е уникално удоволствие от шофиране, но е проблемен. За Типтроника не намерих мнения. Склонен съм в даден момент да ремонтирам Мултитроника, но ако ще е повече от 1 път не мисля, че е добра идея. Знам, че зависи от това как ще се поддържа и използва кутията, но все пак... Задвижване: Попринцип няма голямо значение дали ще е FWD или Quattro... Но ако все пак някой ден ми се докара Quattro предполагам не е проблем да се купи и постави. То като се замисля не знам дали ще е много удачно, тъй като сигурно ще излезе солено (окачване, скорости, диференциали и т.н.) и ще е добре да обмисля какво задвижване искам от сега и да търся такова без да правя излишни финтове. Не вярвам да има кой знае каква разлика в разхода на гориво - и пак... не си падам кой знае какъв състезател вече... Екстри : Искам колата да е с кожен салон и подгряване на седалките. Разглеждайки информативно обявите в интернет забелязях, че със/без подгряване на седалките са горе-долу 50/50. Та... ако взема такава, която няма, възможно ли е да се постави такова!? Например от някоя ударена и т.н. Благодаря Ви предварително за отделеното време и внимание!