Jump to content

Dimitar Stefanov

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A4

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

350 профилни разглеждания

Dimitar Stefanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Имам Ауди А4 8Е 06/2004 и напоследък често започнаха да изгарят различни крушки на фаровете и задните светлини. За 2, 3 месеца съм сменил 6 крушки. Като цяло няма други признаци за повреда по електрическата система, или поне аз не мога да открия такива. Надявах се някой от вас да има съвет или предположение на какво може да се дължи проблема? Може би някой също се е сблъсквал с това? Ще съм благодарен на всяко мение по въпроса.
  2. Да, знам че е скъпичък новия фар и за това и аз съм се насочил към употребяван... само ще опитам със смяна на уплътнението, това е може би единственито, което не съм пробвал... гледах ги отдушниците и си бяха чисти, пукнатини няма, но според мен една пукнатина не би трябвало да играе роля при положение че фарът фабрично е предвиден да се вентилира, което изключва и уплътнението като възможна причина... може би има нарушаване на вентилацията... това че не всички подобни аудита са така ми дава надежда, че не е грешка при конструкцията
  3. не са би ксенон фаровете... само се чудя дали има смисъл да купувам ново уплътнение или направо да търся друг фар или поне корпус. Не ми е ясно проблема от дефект в устройството ли идва или от самата конструкция на фара и положението му върху шасито... нещо му пречи да се вентилира като хората.... другия например си е съвсем наред....
  4. Здравейте, от известно време единия ми фар (Ауди А4 8Е 2004г.) се запотява при най-малкото покачване на влажността на въздуха, дори да заръми леко и фара се покрива целия с конденз от вътрешната страна. Пробвах какво ли не да го оправя и все повече ми се струва че е за нов, а не ми се иска.... Единствено остана да пробвам със смяна науплътнението отзад при капака, но сегашното си ми изглежда наред, а и смених винтовете които придържат капака и сега според мен фарът трябва да е достатъчно уплътнен. Нямам идея къде може да е проблема... Ако имате опит с подобен случай, ще съм благодарен да го споделите...
×
×
  • Create New...