Jump to content

cha4o1983

Members
  • Мнения

    82
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A4

Последни посетители

1354 профилни разглеждания

cha4o1983's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здр. Вчера след сверяване на часовника ми изчезна датата.Като натисна за сверяване се появява, но после изчезва.Как се оправя този проблем.
  2. Не е мека връзка.Явно някъде влиза вода,защото днес всичко си е нормално.И предишният път явно е било така но беше зимата и по трудно е изсъхнало.Даже и старият мап си работи,защото днес го смених като се оправи,пробвах и с него.Сега само трябва да намеря къде се мокри и замасява.
  3. Първия път я закарах на майстор и се оказа въпросния датчик.А сега сам откачих буксата и колата запали но няма мощност и пуши много.Затова си мисля че е от него.
  4. Здравейте,не съм сигурен дали този датчик е мап сензор,но за втори път ми изгаря след измиване на колата,в рамките на една година.Първият път си помислих ,че е съвпадение но сега съм сигурен че е от измиване.Колата пали и гасне.След откачане на буксата пали но няма мощност и пуши.Някой да има идея от какво се получава.Кабела уж е проверен.
  5. Сменил е само този датчик за който говорим.Майстора каза ,че е пробвал с датчик от друга кола(работеща) и разбрал че е от въпросния датчик,Днес му откарах да види защо забива.Обадими се че е правил някакви работи и да ида да я пробвам,но точно тогава нямах възможност.Утре като пробвам калата и има положителен резултат ще пища какво е правил по нея.Дано всичко се оправи,че като се почне с тези майстори направо не ми се занимава.Та това е ама не,ама и това ти беше за смяна,и тем подобни глупости.
  6. Дебитомера не е ли на кутията на въздушният филтер,
  7. Здравейте колеги.Честита коледа на всички.Та преди коледа измих автомобила и на тръгване от автомивката колата започна да прекъсва и изгасна.След няколко неоспешни опита да запали я остових,с идечта че нещо се е намокрило и на следващият ден ще е изсъхнало.Но уви не стана така.Колата пали,работи няколко секунди и гасне.Като през това време пуши сериозно през аспуха.Дойде един майстор с лаптопа,закачи я но не изписва никакви грешки и я закарахме в сервиза при него.На следвачият ден ми каза,че е изгорял някакъв датчик за турбото,който се намира след интеркулера преди двигателя на една пласмасова тръба за въздуха.Майстора каза че е имал въпросният датчик(втора употреба свален от работеща кола)и аз му казах да го сложи че беше събота и трябва ше да остана без кола.Обаче сега колата си набиа кагато си иска.В дадени моменти даже няма никаква мошност.От какво може да е.
  8. Здр. решил съм да си сменям а4 с а6 и ме интересува този модел комби.Как е от към окачване,обслужване,автоматичната скоростна кутия с комбинация с куатрото.Двигателя има ли проблеми,как е разхода на гориво.Общо взето здрава ли е,защото от а4 съм много доволен.
  9. Не няма никакви тънкости,развиваш старата и поставяш новата без никакви допълнителни работи. Не няма никакви тънкости,развиваш старата и поставяш новата без никакви допълнителни работи.
  10. Здр. след всичко което съм писал проблема си остана.Но днес за мая радост паля колата и всичко си е ок.Немога да си обясня какво е станало и как се е оправил проблема.Колата не съм я карал два дни.Сега и грешката не излиза и скоростомера си рабори и стрелката на горивото си отчита правилно.
  11. Да изписва си същата грешка.Датчика е на феби
  12. Здр. днес заменихме датчика обаче грешката си остана.След като я изтрием след няколко секунди пак се показва.Обаче сега се появи и друг проблем.Отказа да работи скоростомера и стрелката на горивото започна да играе.Свалихме таблото и се оказа че има протъркани кабели.Оправихме ги с надеждата да се реши проблема но си остана.Дали не е дало на късо нещо от тези кабели и да е станало нещо по таблото.
  13. Не е за масло защото след 1 час като дойде майстора и той си мислише че с доливане ще се оправи,но като проверихме то се беше стекло добре и беше между максимума и средата.Запалихме я да видим да ли пак ще светне червената лампа,но не светна и той я подкара към сервиза.Той също ми каза за този датчик и сега го чакам да се докара за да се сложи.Дано е от него.Утре ще пиша какъв е резултата А като цени ми каза сваг 60 лв,110 хела и 180 на оригинален.Как ви се виждат.
  14. Здр, днес паля колата за работа както всеки ден и след малко ми излиза тази индикация.Кзавам си аз намаляло е маслотото защото ми е за смяна вече и си продължавам.Но след малко светва и червената лейка за масло и вече спрях.Изчаках малко и проверих маслото,е почти на средата.Давам на контакт и ми светва пак жълтата лейка и пише sensor.Като натисна чека и ми изписва че всичко е наред.Та въпроса ми е какво става с колата ми .Да не се е развалила помпата или датчика за замерване на нивото. колата е а4 1.9 тди 130 коня
  15. Здр колеги.Моят проблем е че при ниски температури не ми се отключва шофьорската врата.и понеже не и работи ключалката майстора каза да сменим бравата.Взех новата брава опрових ключалката и всичко си роботеше до днес.Но сега тем. са по ниски и днес пак неможах да отключа с дистанциооното.Но пък с ключа си отварям.Като откллючи веднъж после си работи.Проблема е като преди да сменя бравата.
×
×
  • Create New...