cha4o1983
Members-
Мнения
82 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
audi A4
Последни посетители
1354 профилни разглеждания
cha4o1983's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здр. Вчера след сверяване на часовника ми изчезна датата.Като натисна за сверяване се появява, но после изчезва.Как се оправя този проблем.
-
Не е мека връзка.Явно някъде влиза вода,защото днес всичко си е нормално.И предишният път явно е било така но беше зимата и по трудно е изсъхнало.Даже и старият мап си работи,защото днес го смених като се оправи,пробвах и с него.Сега само трябва да намеря къде се мокри и замасява.
-
Първия път я закарах на майстор и се оказа въпросния датчик.А сега сам откачих буксата и колата запали но няма мощност и пуши много.Затова си мисля че е от него.
-
Здравейте,не съм сигурен дали този датчик е мап сензор,но за втори път ми изгаря след измиване на колата,в рамките на една година.Първият път си помислих ,че е съвпадение но сега съм сигурен че е от измиване.Колата пали и гасне.След откачане на буксата пали но няма мощност и пуши.Някой да има идея от какво се получава.Кабела уж е проверен.
-
Сменил е само този датчик за който говорим.Майстора каза ,че е пробвал с датчик от друга кола(работеща) и разбрал че е от въпросния датчик,Днес му откарах да види защо забива.Обадими се че е правил някакви работи и да ида да я пробвам,но точно тогава нямах възможност.Утре като пробвам калата и има положителен резултат ще пища какво е правил по нея.Дано всичко се оправи,че като се почне с тези майстори направо не ми се занимава.Та това е ама не,ама и това ти беше за смяна,и тем подобни глупости.
-
Дебитомера не е ли на кутията на въздушният филтер,
-
Здравейте колеги.Честита коледа на всички.Та преди коледа измих автомобила и на тръгване от автомивката колата започна да прекъсва и изгасна.След няколко неоспешни опита да запали я остових,с идечта че нещо се е намокрило и на следващият ден ще е изсъхнало.Но уви не стана така.Колата пали,работи няколко секунди и гасне.Като през това време пуши сериозно през аспуха.Дойде един майстор с лаптопа,закачи я но не изписва никакви грешки и я закарахме в сервиза при него.На следвачият ден ми каза,че е изгорял някакъв датчик за турбото,който се намира след интеркулера преди двигателя на една пласмасова тръба за въздуха.Майстора каза че е имал въпросният датчик(втора употреба свален от работеща кола)и аз му казах да го сложи че беше събота и трябва ше да остана без кола.Обаче сега колата си набиа кагато си иска.В дадени моменти даже няма никаква мошност.От какво може да е.
-
Здр. решил съм да си сменям а4 с а6 и ме интересува този модел комби.Как е от към окачване,обслужване,автоматичната скоростна кутия с комбинация с куатрото.Двигателя има ли проблеми,как е разхода на гориво.Общо взето здрава ли е,защото от а4 съм много доволен.
-
Не няма никакви тънкости,развиваш старата и поставяш новата без никакви допълнителни работи. Не няма никакви тънкости,развиваш старата и поставяш новата без никакви допълнителни работи.
-
Здр. след всичко което съм писал проблема си остана.Но днес за мая радост паля колата и всичко си е ок.Немога да си обясня какво е станало и как се е оправил проблема.Колата не съм я карал два дни.Сега и грешката не излиза и скоростомера си рабори и стрелката на горивото си отчита правилно.
-
Да изписва си същата грешка.Датчика е на феби
-
Здр. днес заменихме датчика обаче грешката си остана.След като я изтрием след няколко секунди пак се показва.Обаче сега се появи и друг проблем.Отказа да работи скоростомера и стрелката на горивото започна да играе.Свалихме таблото и се оказа че има протъркани кабели.Оправихме ги с надеждата да се реши проблема но си остана.Дали не е дало на късо нещо от тези кабели и да е станало нещо по таблото.
-
Не е за масло защото след 1 час като дойде майстора и той си мислише че с доливане ще се оправи,но като проверихме то се беше стекло добре и беше между максимума и средата.Запалихме я да видим да ли пак ще светне червената лампа,но не светна и той я подкара към сервиза.Той също ми каза за този датчик и сега го чакам да се докара за да се сложи.Дано е от него.Утре ще пиша какъв е резултата А като цени ми каза сваг 60 лв,110 хела и 180 на оригинален.Как ви се виждат.
-
Здр, днес паля колата за работа както всеки ден и след малко ми излиза тази индикация.Кзавам си аз намаляло е маслотото защото ми е за смяна вече и си продължавам.Но след малко светва и червената лейка за масло и вече спрях.Изчаках малко и проверих маслото,е почти на средата.Давам на контакт и ми светва пак жълтата лейка и пише sensor.Като натисна чека и ми изписва че всичко е наред.Та въпроса ми е какво става с колата ми .Да не се е развалила помпата или датчика за замерване на нивото. колата е а4 1.9 тди 130 коня
-
Здр колеги.Моят проблем е че при ниски температури не ми се отключва шофьорската врата.и понеже не и работи ключалката майстора каза да сменим бравата.Взех новата брава опрових ключалката и всичко си роботеше до днес.Но сега тем. са по ниски и днес пак неможах да отключа с дистанциооното.Но пък с ключа си отварям.Като откллючи веднъж после си работи.Проблема е като преди да сменя бравата.