Милчев

Members
  • Content Count

    862
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Милчев

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    В8 1.8 TFSI

Персонална информация

  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Да, D3S и фаровете се свалят лесно!
  2. @ian peas първо замери с мултицет (ВАГ КОМ)какво е напрежението и ако има проблем тогава да правиш нещо!Аз сложих кабел взет от автоморга с дължина около 1 м. Направен с кабелни обувки(8мм.отвор) от двата края и също толкова дебел(8мм.без изолацията).
  3. Да, при теб не е нормално за толкова кратко време да доливаш .Толкова малък теч трудно се открива!Мога да си кажа мнението ,аз бих я оглеждал 30 на мин след загасяне ,защото ако е от някое водно съединение долу горе тогава ще протай!Лошото е че бързо се изпарява,но все някога ще се ,,предаде,,Има и други вариянти за губене на антифриза ,но дано е това за което ти казвам. Ще следя темата ти ,ако мога с нещо да помогна .
  4. Ами от водните съединения явно (с времето се втвърдяват и по трудно се нагласят)На старото ауди В6 беше същата работа за 5 зими при мен филма същия!Пада нивото донякъде и се задържа .Никога не го пълних до горе ,държах го старото и това зимата между мин и средата!Това при мен ,не че всички са така .И други колеги да споделят.
  5. При мен цяло лято си стой на МАХ .Есента като захладнее пада по средата,така изкарвам зимата ,на пролет доливам пак на мах.
  6. Здравейте!Имам проблем с газовите дюзи на Романо (колата е TFSI)газовата е още в гаранция .Минал съм 50.000км а имам сменени два комплекта дюзи и веднъж една. Всичко е по гаранция ,но ми писна да ми създават проблеми и да ходя С.Загора- София Последния път бяха сменени уж с последната ревизия дюзи ама ме съмнява защото пак толкова изкараха.Има ли вариянт да се сложи нещо друго качествено?
  7. Да и моят за нула време стигна до 100%(~100км).Надявам се да не го сменям и него скоро. Стабилно си държи 14,1-14,2V
  8. Така ,прозвъних го ,свързани са всички от до .Сложих кабела пък ще видим :)Ще си покаже.
  9. Пак мога да го проверя.Аз не съм го пуснал кабела все още за постоянно.
  10. Коя клема е греела?При мен акумулатора е отзад в багажника!Поскоро някъде около стартера е проблема (нали там отива кабела и после към климата + горе )Нищо не съм връзвал допълнително ,пуснах кабел от генератора до тая клема(за аварийно подаване на ток)и до колкото знам тя също в вързана ДИРЕКТНО към акумулатора ,но не съм сигурен и за това питам тук дали е така.
  11. Здравейте!От известно време забелязах ,че ми пада акумулатора естествено помислих че е той въпреки че е на 1,5г.Преверихме напрежението показва 13,1-13,7(много рядко 13,8-9)И веднага се насочи към генератора ,но там е 14,5V.Смених акумулатора с друг и кодирах за него батерия мениджъра ,но няма особен ефект!Проверих за топли кабели(хлабава връзка)притегнах където видях, но няма ефект. Това което имаше ефект беше пущането на кабел от генератора до клема+ под чистачките тогава всичко си идва на мястото .Колата поддържаше 14,2V което си е нормално ,НО незнам дали не преча на някой модул по този?Някой има ли представа ? Колата е A4 B8 -2010 -авант,бензин.
  12. Машинката се сваля ,почиства се моторчето за отваряне, което е по голямото от двете и това е за около час се прави. Ето нагледно
  13. Трябва да имаш старт -стоп бутон ! Тогава във вратите (дръжките)има сложени сензори ,ключът е достатъчно да е в теб! Това е най - общо казано.
  14. Ръчка е и не е 4х4!Карам основно извън градско с разход газ от 7,5 до 9,5 според ,,крачето,, Бензин около 1,5.Преди да сложа газта 7,5-8 ! Градско почти не карам