Колеги имам същия проблем.Когато двигателя работи дълго време и маслото загрее и се разбие добре , лампата светваше придружена със звуков сигнал.Маслото беше 10/40. Колата е А4 1.8 20кл. След смяна на датчика който е върху масления филтър , проблема не се оправи. Казаха ми, че този модел нямат втори датчик,за което още не знам дали е вярно.След промивка на картер и двигател също не се оправи.Смених маслото с 15/40.Имаше малко подобрение в смисъл , че времето от запалване до светване на лампата се удължи от 30 мин. на 1 час.Сложиха ми манометър вътре на таблото който е свързан вместо датчика за лампата а не паралелно с нея. Сега нямам лампа да ме ядосва , но това не означава, че проблема е решен,защото при запалване на студено пълни скалата , а след час работа пада на 1 бар , по някога и леко под това. След дълго събиране на информация и различни мнения стигнах до извода , че проблема при мен е в лагерите на коляновия вал. Когато има хлабини от там изтича налягането. Кофти , че не живея в БГ а тук няма кой да се захване с такъв ремонт , така,че реших и днес налях 20/50 минерално.В книгата на колата го има като вариант също че може да се използва , но не на по ниски температури от -15 градуса.Тук температурите никога не падат толкова.Карах колата днес в продължение на 2 часа , без да гася двигателя и налягането не падна под 1.5 бара.Знам , че 20/50 не е добре за много клапанови двигатели но като причука двигателя веднага ще пиша , надявам се никога ;-) . А иначе нормалното налягане на маслото за този мотор е на тихи обороти и загрял двигател от 1 до 2.5 бара.На 2000 об/мин. не по малко от 2 бара.За тези с турбото е по-високо. Та мисълта ми е, ако колега още не си знаеш налягането в маслената система , това е първото , което трябва да направиш.Стискам палци да е в добри граници , тогава дали е таблото , датчика или лоши връзки , не е страшно , ще се намери. Пиши какво е било като разбереш.