Jump to content

bytanas

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bytanas

  • Рожден ден 16.06.1975

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Portarlington

bytanas's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колегата Михаил Радославов ще е добре да обясни.Аз още не съм гледал какво има в таблото , щото съм почти сигурен че моят проблем е в лагерите.
  2. Браво , ами честито , нямаш вече дразнител. Евала на такива майстори , как да не му станеш редовен клиент Трябва и аз да се разровя да видя дали А4 имат такова нещо в таблото. Мерси за идеята.
  3. Бях чел някъде, че автомобилите от vw grup имат някаква система за ранно предупреждение. Може ако е вярно за това много хора да се оплакват. Абе няма значение.Аз вече написах какво съм открил за нормални стойности за налягане. Загрей добре двигателя , до температурата при която ти светва лампата и нека , човека му навие механичния манометър. Дано е над 1 и 2.5 бара , естествено , колкото повече , толкова по-добре.виж колко е и на 2000 об/мин. При мен налягането се вдигна с половин бар след като налях 20В50 сега в най лошия случай е 1.5 бара , а при 2000 об/мин е 3.5 бара.Това след като не е гасена поне час.Студена пълни скалата. Не трябва само да я режа студена. За сега доволно , ще видим до кога :-)
  4. Колеги имам същия проблем.Когато двигателя работи дълго време и маслото загрее и се разбие добре , лампата светваше придружена със звуков сигнал.Маслото беше 10/40. Колата е А4 1.8 20кл. След смяна на датчика който е върху масления филтър , проблема не се оправи. Казаха ми, че този модел нямат втори датчик,за което още не знам дали е вярно.След промивка на картер и двигател също не се оправи.Смених маслото с 15/40.Имаше малко подобрение в смисъл , че времето от запалване до светване на лампата се удължи от 30 мин. на 1 час.Сложиха ми манометър вътре на таблото който е свързан вместо датчика за лампата а не паралелно с нея. Сега нямам лампа да ме ядосва , но това не означава, че проблема е решен,защото при запалване на студено пълни скалата , а след час работа пада на 1 бар , по някога и леко под това. След дълго събиране на информация и различни мнения стигнах до извода , че проблема при мен е в лагерите на коляновия вал. Когато има хлабини от там изтича налягането. Кофти , че не живея в БГ а тук няма кой да се захване с такъв ремонт , така,че реших и днес налях 20/50 минерално.В книгата на колата го има като вариант също че може да се използва , но не на по ниски температури от -15 градуса.Тук температурите никога не падат толкова.Карах колата днес в продължение на 2 часа , без да гася двигателя и налягането не падна под 1.5 бара.Знам , че 20/50 не е добре за много клапанови двигатели но като причука двигателя веднага ще пиша , надявам се никога ;-) . А иначе нормалното налягане на маслото за този мотор е на тихи обороти и загрял двигател от 1 до 2.5 бара.На 2000 об/мин. не по малко от 2 бара.За тези с турбото е по-високо. Та мисълта ми е, ако колега още не си знаеш налягането в маслената система , това е първото , което трябва да направиш.Стискам палци да е в добри граници , тогава дали е таблото , датчика или лоши връзки , не е страшно , ще се намери. Пиши какво е било като разбереш.
×
×
  • Create New...