Клеги аз съм с 80-ка, но тъй като "нашия" форум досега никой не даде мение пускам въпроса си и тук. Ще съм благодарен ако някой сподели опит . Колеги, смених си вчера кабелите на свещите. Единствените които можах да намеря на приемлива цена бяха Champion - 97лв. комплекта, но ... В никой каталог не можах да открия кабели за моя двигател (щото не оставям само продавачите да гледат ами и аз се ровя). Това включва каталози на Tesla, Bosch, и накави испански Мареа (или нещо подобно). Взех ШАМПИОНСКИ кабели за ГОЛФ GTI/ПАСАТ 2.0 16в. Мисля че ще са същите (или поне много приличат). Но, Но оставна кабела на 4-ти цилиндър (последния към стъклото, най-късия кабел). И се оказа, че на моя кабел има накаво пръстенче в което е наденат кабела и то не мозе да ислезе (тъй като лулите на кабела са доста по-дебели). намерих го в онлине каталога на бош по номера (много полезна работа) http://www.bosch-automotive.com/ecat-online/ оказа се Pulse Sensor, flywheel. Знае ли някой как се процедира с това нещо? Според мен не е в комлетка с кабели, нито последния кабел е в комплет с него (както предположи продавача). на това ме навежда факта, че старите кабели (или поне 3 от тях + въпросния) са Beru, а тая джаджа е на Bosch. Мисля, че могат да се включат и колеги със 100-таци с АЦЕ мотор. Така или иначе другите вариянти (по каталог) бяха Beru - 280 лв и от Аутотрейд - около 500лв. (производство VW !!??). Казвайте какво да правя, че сега карам с един стар кабел - това добре, ама като започне и той да хвърля искри - какво ще правя? Само да допълня, че май този сензор мери оборотите на разпределителния вал. Всичко е 6 ама как да го махна ор стария кабел и да то нанижа на новия!? Данеби пък да се маха луличката на кабела която е към дистрибуторната капа4ка ???