Jump to content

javor5

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно javor5

  • Рожден ден 5.08.1976

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    78588133

Персонална информация

  • Локация
    Варна

javor5's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пичове, чета днес тая тема! Кажете до къде стигнахте. Тез дебитомери голям проблем (мамка му). Не може по цял свят хората да карат и да им гаснат колите по светофарите (или могат???)
  2. Много ми е интересна тази тема. И аз имам същия проблем. Според мен това като загасиш и запалиш и се пооправя малко е свързано с температурата на двигателя. Мислите ли, че проблема има нещо общо с клапата на дебитомера. Не е май само стъпковото моторче. Аз вчера си смених въздушния филтър с надежда, че нещо ще се оправи ама не. Но междувременно забелязах, че клапата се мести доста трудно. Сега си мисля как да си я взема за домашно и да я почистя с ВД40. Давайте повече акъли. :-D ПП: При мен ако се изключи и включи куплунга на стъпковото моторче и оборотите се вдигат (ползвам го като резервен вариянт). Само при тая ситуация гори мааалко повече :-) . Този проблем го имам от миналата година и (май) се оправи когато в сервиза на Bosch Варна ми направиха профилактика и (май) почистване в облстта на дебитомера( а може и на главата на инжекцията). Ако не намеря начин до края на седмицата май пак ще ходя там (80лв.)
  3. Колеги я дайте някаква снимка или ориентир за тези датчици, че и аз имам подобно проблеми и се чудя откъде да захвана. Мойта е с ACE двигател, но нищо. Между другото, ако някой има идея къде във Варна мога да намеря ЕЛКОН където да направят диагностика на мойта система (B4, 2.0 16V ACE) ще му бъда много благодарен. Защото според мен тези проблеми един съвестен елконаджия трябва да може да ги диагностицира, само дето всички са стигнали в четенето до карбораторите или някой по напредничави до моноинжекциите
  4. javor5

    Кабели за свещи на ACE

    На Bosch мога да ти кажа къде има във Варна ;-). И на всичкото отгоре продават по единично кабелите. Но дали са оригинални - така и не знам. Всички други кабели ги продават в комплект.
  5. javor5

    Кабели за свещи на ACE

    10x, за отговора - наистина се разглобява кабела - разглобих го- луличката към делкото. Сега ще му нанижа датчика и ще го сглобя.
  6. javor5

    Кабели за свещи на ACE

    Здр, май сам си пиша и тоговарям Все пак се разглобява кабела на 4 цилиндър , само малко сръчност, време и едни клещи. Маха се луличката към делкото. Днес ще го сглобя на обратно - новия кабел + датчика.
  7. Клеги аз съм с 80-ка, но тъй като "нашия" форум досега никой не даде мение пускам въпроса си и тук. Ще съм благодарен ако някой сподели опит . Колеги, смених си вчера кабелите на свещите. Единствените които можах да намеря на приемлива цена бяха Champion - 97лв. комплекта, но ... В никой каталог не можах да открия кабели за моя двигател (щото не оставям само продавачите да гледат ами и аз се ровя). Това включва каталози на Tesla, Bosch, и накави испански Мареа (или нещо подобно). Взех ШАМПИОНСКИ кабели за ГОЛФ GTI/ПАСАТ 2.0 16в. Мисля че ще са същите (или поне много приличат). Но, Но оставна кабела на 4-ти цилиндър (последния към стъклото, най-късия кабел). И се оказа, че на моя кабел има накаво пръстенче в което е наденат кабела и то не мозе да ислезе (тъй като лулите на кабела са доста по-дебели). намерих го в онлине каталога на бош по номера (много полезна работа) http://www.bosch-automotive.com/ecat-online/ оказа се Pulse Sensor, flywheel. Знае ли някой как се процедира с това нещо? Според мен не е в комлетка с кабели, нито последния кабел е в комплет с него (както предположи продавача). на това ме навежда факта, че старите кабели (или поне 3 от тях + въпросния) са Beru, а тая джаджа е на Bosch. Мисля, че могат да се включат и колеги със 100-таци с АЦЕ мотор. Така или иначе другите вариянти (по каталог) бяха Beru - 280 лв и от Аутотрейд - около 500лв. (производство VW !!??). Казвайте какво да правя, че сега карам с един стар кабел - това добре, ама като започне и той да хвърля искри - какво ще правя? Само да допълня, че май този сензор мери оборотите на разпределителния вал. Всичко е 6 ама как да го махна ор стария кабел и да то нанижа на новия!? Данеби пък да се маха луличката на кабела която е към дистрибуторната капа4ка ???
  8. javor5

    Кабели за свещи на ACE

    Само да допълня, че май този сензор мери оборотите на разпределителния вал. Всичко е 6 ама как да го махна ор стария кабел и да то нанижа на новия!?
  9. Колеги, смених си вчера кабелите на свещите. Единствените които можах да намеря на приемлива цена бяха Champion - 97лв. комплекта, но ... В никой каталог не можах да открия кабели за моя двигател (щото не оставям само продавачите да гледат ами и аз се ровя). Това включва каталози на Tesla, Bosch, и накави испански Мареа (или нещо подобно). Взех ШАМПИОНСКИ кабели за ГОЛФ GTI/ПАСАТ 2.0 16в. Мисля че ще са същите (или поне много приличат). Но, Но оставна кабела на 4-ти цилиндър (последния към стъклото, най-късия кабел). И се оказа, че на моя кабел има накаво пръстенче в което е наденат кабела и то не мозе да ислезе (тъй като лулите на кабела са доста по-дебели). намерих го в онлине каталога на бош по номера (много полезна работа) http://www.bosch-automotive.com/ecat-online/ оказа се Pulse Sensor, flywheel. Знае ли някой как се процедира с това нещо? Според мен не е в комлетка с кабели, нито последния кабел е в комплет с него (както предположи продавача). на това ме навежда факта, че старите кабели (или поне 3 от тях + въпросния) са Beru, а тая джаджа е на Bosch. Мисля, че могат да се включат и колеги със 100-таци с АЦЕ мотор. Така или иначе другите вариянти (по каталог) бяха Beru - 280 лв и от Аутотрейд - около 500лв. (производство VW !!??). Казвайте какво да правя, че сега карам с един стар кабел - това добре, ама като започне и той да хвърля искри - какво ще правя
  10. javor5

    Гори масло

    Аз имам същия проблем с горене на малсо и пушек отзад но на 2.0 16V.Някой от вас правил ли е същата смяна на гумучки на 16 клапанов двигател и ако да - ориентировъчно на какви пари. Знам, че трябва доста работа. Може ли да се върже на 80-100 лв. труда?
  11. javor5

    Bosch

    Сори, че не е точно по-темата, но аз съм от Варна и живо се интересувам от сервиз. Отскоро имам Б4 2.0 16В (АСЕ). Искам да му сменя ангренаж и ми е интересно къде могат да извършат тази услуга - по възможност и качествено. Някакви идеи от Варна - живущи?? А по въпроса Bosh - ходих в един Bosh сервиз (мисля че му викат Цоков). Исках да ми направят диагностика защото много гаснеше колата на свободен ход. Човека който приема вика: туй 2.0 16В ли е? О-о-о-о! Ний тез двигатели изобщо вече не ги поддържаме - мнооого електроника има по тях . Пък аз си мисля "тоя добре лие" , ако в тоя двигател има много електроника колко ли има в един компютър . Ама айде.
×
×
  • Create New...