Jump to content

Pelala

Members
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А6 C4

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

1308 профилни разглеждания

Pelala's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Pelala

    Outside Air Temp Sensor (G17)

    Според мен е точно този сензор и интересното е че като го откача от буксата (около левият фар) термометъра на таблото спира да работи - показва само хоризонтални черти.
  2. При мен проблема със изгарянето на бушона за задните светлини е оказа претъркан кабел около лявата панта на предният капак който се оказа за подгряването на пръскалките.Просто са свързани към един бушон двете неща.
  3. Pelala

    Outside Air Temp Sensor (G17)

    Климатика ми дава грешка Outside Air Temp Sensor (G17) short to ground.В същото време външната температура на таблото (която е вързана към същия датчик) си показва нормално и коректно. Помагайте колеги.
  4. Зададени са си колега , в момента показанията са : 5 канал - 9 6 канал - 23 7 канал - 33 8 канал - 69 Само незнам за какво е 3 канал. в линковете посочени от вас няма полезна информация
  5. Здравейте колеги , от един месец когато дам на контакт на малкия километраж изписва In0 - не In1 или In2 - те са си ОК - след известно време се скрива - точно така както се скриват In1 и In2 когато не са занулени. Търсих в нета, но никъде няма нищо за In0.Tрябва ли да се тревожа за нещо или си е напълно нормално. И знае ли някой в адаптацията на instruments за какво служи 3 канал - там ми изписва 100 ??
  6. За смяна на всички тези гарнитури ми взеха 80 лева .Майстора се казва Асен Янков - ако му искаш телефона ми пиши на лично.
  7. Oправих колата ,проблема се оказа обтягащата ролка на предния ремък .Лагера е блокирал и ремъка е започнал да се търка в пластмасовия му кожух , като следствие на това 1/4 от ролката е протъркана здраво, а другата част се върти около лагера и когато ремъка е в/у здравата пластмаса си е натегнат добре но когато се окаже в/у протърканата част се разхлабва и прескачат зъби.Затова колата отвреме на време си запалваше , а през другото време не искаше.
  8. Хайде де колеги , никой нищо ли не знае ???
  9. Комби - написал съм го - "подадох нафта от една туба директно в помпата" с прозрачен маркуч разбира се .Няма горивен филтър в момента.
  10. Колеги помагайте , в петък при паркиране двигателя се разтресе и сам изгасна.Опитвайки да запаля (без успех )забелязах че от помпата започна да капе нафта .Свалихме помпата , занесох я на майстор който констатира че О-пръстена м/у помпата и разпределителната глава се е спекъл и е било възможно от там да влиза въздух и затова да е загаснала колата.Срещу 80 лв. ми смени всички гарнитурки по нея и каза че помпата си е наред.Днес я монтирах направих някаква центровка на око и започнах опитите да запаля колата - подадох нафта от една туба директно в помпата и започна голямото въртене .След няколко минути двигателя започна да се опитва да запали , донагласихме центровката и той запали , обаче само за около минута и пак изгасна сам. Нафта има - връща я здраво през обратната тръба но не желае да запали. Давайте съвети какво друго може да е ?????
  11. На цвят пушека е доста тъмен, поне така изглежда в огледалата ,на место при подаване на газ до над 3000 оборота цвета е друг. Преди да пиша за проблема тук пробвах нафта от няколко вериги бензиностанции - ефекта (или дефекта) си остава.
  12. Значи проблема ми е следния : до 3000 оборота колата си върви перфектно , разхода на нафта си е идеален, има си мощност , пали си зимата от раз и т.н. ,но ако ми се наложи да вдигна оборотите над 3000 отзад започва да става страхотна димна завеса . Ще ми е интересно да споделите дали някой друг е имал подобен проблем и как го е решил.
  13. Pelala

    Маховици

    Колеги и при моята ААТ-ка се получи същото миналата година след като реших да сменя съединителя.Маховика е от две части с гума по средата - ако това значи че е демпферен значи е такъв .След сваляне се оказа че двете "половинки" на маховика се въртят доста свободно на около четвърт оборот , успях да си намеря втора употреба маховик който беше доста "стегнат" но и той започна да прави същите номера след около 2000км.В момента си я карам така и ми прави впечатление че дефекта се проявява най-вече при жега и задръсвания - явно тогава маховика се нагрява и гумата се размеква.В студено време се държи нормално.
  14. Pelala

    Сверяване на часовник

    Целия проблем идва от клеясали клеми на лостчето , след сваляне ,разглобяване и основно почистване на таблото със спрей за почистване на контактни повърхности, всичко си тръгна по мед и масло.Но си е играчка да се разглоби и сглоби.
×
×
  • Create New...