Blagoy Petrov

Members
  • Content Count

    561
  • Joined

  • Last visited

About Blagoy Petrov

  • Rank
    Petroff
  • Birthday 08/02/1988

Друго

  • Kaра
    A6 2.5 TDI '96

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

2,138 profile views
  1. Една нова бутилка с нова сонда е от порядъка 150-250лв....за 10 години каране на пръдня все ще се спестят, ебаси.
  2. Истинате е, че в момента работата е толкова тъмна и мътна, че ми се струва че ще са нужни години за да се изяснят всички въпросителни. Държатава иска нещо, ама не знае съвсем точно какво и как го иска. Има нещо написано-преписано-недописано...един го тълкува по един начин, друг - по друг начин. А хората трябва да се оправят както могат. Наша му работа !
  3. В крайна сметка намерих и се оправих с "оригинален" протокол...не съм давал моя. В наредба н-3 (стр. 48-52) има.
  4. Да, така излиза. В последните дни четох наредба Н-3, правило 67, правило 110....действително никъде не пише, че трябва задължително да е монтирана в сервиз. Може Папата или Светия синод.....само да дадат протокол 😁 Ще пробвам с мой протокол и ще пиша. Благодаря за насоката !
  5. А като монтажник на уредбата мен си ли да пиша ? То ясно, че ще е фалшива работа с тоя протокол, ама чак пък толкова....
  6. Бутилката е сменяна малко преди да взема колата....има щампа на нея -> 08.2018 Ще звънна, мерси !
  7. Е да ама не щат....искат при тях да е монтирана, което е разбираемо. Имам кола, която купих с БГ-регистрация, монтирана газова, но без документи уредбата. Защо в КАТ й смениха номерата преди година, като тогава си имаше газ и никой не ме е питал имам ли паспорт, протокол или какво шитня искат сега. Сега откъде да извадя тоя тъп протокол за монтаж, като никъде не искат да дадат ? Ако някой знае подобно магично и мистично място (за Сф и региона) да свирка.
  8. Да, и аз смятам така. На моя котур като му смених гор. филтър започна да пали зле....оказа се, че отдолу на филтъра, където е пробката за източване на филтъра липсваше гуменото уплътнение и дърпаше въздух - виждаше се през прозрачния маркуч захранващ помпата. Най-странното е че не течеше. Сложих някакво упл. от гаража и проблемите с паленето изчезнаха.
  9. Щом и парното не работи както трябва не е датчик... Смени пак термостата .
  10. Малко UP ! Възможно ли е да се насади фейсов 40v-мотор в С4 ? По-скоро питането е: колко ще е играчката с инсталацията ? Ще запали ли ? Ще работят ли уредите по таблото ?
  11. Да ме поправят ако греша, но мисля че старите (пре-фейс лифт) 4.2 (32V) са с 10 болта на маховика -> т.е. акo искаш ръчка трябва да търсиш маховик с 10 болта, а те са само на 4.2 с ръчна кутия и в иБей вървят по 400-600 евро с някакъв изстрадал съединител. S4 C4 4.2 280hp S6 C4 4.2 290hp, 326hp V8 4.2 (D11) 280hp S8 340hp Вече "фейса" са с 40V мотори и са с 8-болтов колянов вал / махових - тук възможности за мах. и съединител много, не задължително от 4.2 както са 32V-моторите ! Моторите са: А8 4.2 310hp - имаше тема на колега от форума с конверсията на А8-цата към ръчна дизелова кутия - потърси ! Има тъкности описани в темата ! S8 360hp S6 C5 340hp A6 C5 300hp
  12. Защото тая ламБа свети за 3463273 неща. Докато карах със стар акумулатор 72Ач / 640А на всяко второ палене ми пищеше и на мен. След като сложих нов акумулатор не съм я чувал вече.
  13. Такъв ГИ може ли успешно да се монтира на 2.3 ААР ? Какви проблеми би имало ? Гледам че имат опция за мех. инжекцион, но не намирам достатъчно инфо.
  14. Капачката, която държи пълнителя в макферсона може и с тръбен ключ да я развиеш, но първо напръскай със спрей.
  15. На моя котур пък е обратното....на 51-ви стои на 83*С (btw преди държеше 86-87*)...на таблото си прави каквото си иска.