Jump to content

m_zhelev

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A6 2.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

m_zhelev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И аз пробвах да ги кербовам и успях,но пак не дава сигнал.на мен също не ми се даваха 100€ за кабел.Сега сложих новият и тръгна веднага.Лошото е че сега и отляво показа същата грешка.Някой да знае колко струва в Бг ,че сега трябва да дам още 100?
  2. Не ще ходя до Ауди да си купя нов кабел (100 €) и ще го сменя ,защото явно не прави добър контакт, и ще пиша пак.
  3. Защото пробвах и вместо да се изчисти се появиха две нови,затова искам да погледна там какво става ?
  4. Ох ,благодаря ти Manniakk защото сега се връщам от майстор а той каза, че модулът бил под средната конзола. Ще трябва сам да се оправям...
  5. A някой знае ли къде се намира управляващия модул за ръчната?
  6. Наистина беше кабела, точно зад буксата. И двата бяха прекъснати, свързах ги с клеми и после закачих буксата и тръгна.После показа че диагностицира ръчната и светнаха всички контролни лампи за ръчната плюс тази за спирачката и ни напред ни назад.Утре отивам при майстор.(моторчето го освободих като му подадох директно напрежение)
  7. Благодаря ти много N1995 за светкавичният отговор, ще проверя и ще пиша
  8. Колеги при мен извади следната грешка : 02433- supply voltage for right parking brake motor (v283) 011- open circuit MIL ON Въпросът ми е откъде да почна -от кабелите или от моторчето? Търсих във форума , но не намерих нищо.
  9. m_zhelev

    Въпрос относно MMI

    Здравейте,при мен се появи сьщият проблем сьс ключа ,но ъпдейта на ММИ- то съм го правил много отдавна.Дали да го преинсталирам пак или да трябва да купувам нов акумулатор,защтото и там ми даде някаква грешка. Sky ти как мислиш?
  10. Младежи, успях!!! Значи точно това се е получило при мен -след като съм върнал навито на 2004 и съм ъпдейтнал ММИ-то после директен ъпдейт на 2012 не става (поне при мен така се получи) .Понеже не можах да намеря 2007 и 2008 ,свалих 2009.сложих първо 2009 -веднага зареди и после сложих 2012-замисли се около 30 сек. и тръгна.Не можах да повярвам! сега имам около 10 резервни двд-та за 2012.да видим докога ще работи.А плеъра ще го почистя също.
  11. да,направих ъпдейт от 5150 до 5570 точно междувременно както казваш.И сега какво пак трябва да я върна обратно на 2.1.2.0 ?Проблема е че незнам как .А профилактичен рестарт правих вече няколко пъти.Ще пробвам и със четеца ,но това ще стане другият месец.Но благодаря за полезната информация.Исках да разбера мнението на повече хора,защтото питах насам/натам и чувам разни неща за някакви матрични записи които прави производителят и че с една дума ние няма как да ги направим на първа скорост и т.н.Но ще пробвам другият месец да изчистя четеца и ще пиша.То дотогава сигурно ще излезе за 2013.Супер сте MSM и SKY.
  12. http://www.motor-talk.de/forum/navi-2012-t4254543.html?highlight=Navi%3B2012 ето ,прочети и двете страници
  13. да ,но после спря и аз тогава пробвах с другите копия които имах и накрая вкарах оригинала ,и тръгна.Обаче сега се е ъпдейтнала на 2004.пробвах вчера и с версията за 2010 която в4ера свалих и нищто.Стои на 0% около 2-3 мин и накрая изписва ,че плеъра не реагира и ми дава RESTART
×
×
  • Create New...