Jump to content

shark4uk

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    2.5TDI Avant Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male

shark4uk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря колеги, утре ще ходя пак в сервиза и ще искам да прегледат отново зацепването. Без да съм голям разбирач си мисля, че нещо валовете са мръднали. Направо нямам думи. Що нерви, що ядове и всичко това с дълбоко бъркане в джоба. Уж всичко закачиха, компютъра даде 0.000, тоест фабрично, без аванс и без закъснение, тоест графиката на двигателя влезе в зеленото. По тая графика настройваха помпата. Като загрее се държи добре, но студена тресе, не държи обороти и така.
  2. Цитиране на предходен пост! Благодаря колега, точно така направиха. Загрят двигател, на компа докараха графиката на двигателя върху оптималната - зелената линия. Без предварение или закъснение. Загрее ли колата, работи без проблем като преди. Сутрин, студен старт започва едно хлопане, тракане, оборотите играят, пуши... и така 10 тина минути докато загрее, после всичко е 6. Сега майстора дето ми я обслужва ми обясни, че имало един амортисьор, който бил свързан с леглото на масления филтър, та той си правел легло и при нов ремък почвал да хлопа, защото новия бил по твърд и му трябвало 1000-2000 километра малко да омекне и се разхлаби и всичко пак щяло да бъде 6. Да не сме разглобявали всичко пак. Незнам, тия дни ще направя 1-2 х да видим. Има логика, защото като се затопли двигателя и ремъка омеква и отпуска ама... незнам.
  3. Сменяхме и филтъра, обезвъздушено е всичко! Някой знае ли, нафтовата помпа на студен или загрят двигател трябва да се прави? Ние правихме центровката на загрят.
  4. Здравейте колеги, вкарах се в голям филм и вече се чудя къде да отида и към кого да се обърна. Става въпрос за Ауди А 4, 1999, Авант - Куатро, 2.5 ТДИ, 150 к.с. Вече трета година карам този автомобил без абсолютно никакви проблеми - сменени два носача, маншони и един лагер на главина. Колата беше перфектна, но и дойде времето за смяна на ремъци и ролки. Не исках да я пипам, но от това никой не може да избяга. Смених всичко - четири ремъка - гейтс, ролки Ина, нова водна попмпа Валео, нов термостат, всичко по задвижването на двигателя е ново. Наложи се да сменя и другите два ремъка, като останаха от тях ролките, които вършеха още работа и купих само една нова. Но сами се досещате, това е задвижването на климатик и т.н, по двигател всичко ново - без компромис. Сменихме всичко, майстора я зацепи и дава 100%, че валовете не са мръднали. На другият ден започнаха проблемите. Сутрин, студен двигател пали лесно- винаги е палила лесно, но почна да тресе, не държи обороти, пуши, ужас, ще се разпадне. Казаха, че вероятно помпата е мръднала. Два дена ходя да я настройват, на компютъра графиката я вкарахме в зеленото - заводски показатели. Загрее ли - колата е перфектна. Проблемът обаче със студен двигател остана. Хлопа тропа, пуши, трепери, оборотите играят между 800 -1000, тия десетина минути докато загрее е ад. След това колата си е пак моята, тиха и бърза. Вчера, при поредното настройване на помпата ми изолираха ЕГР клапана, но ми се струва, че нещо тук не е както трябва! Извади ми маркуча за вакума към ЕГР и го затапи - само това. После видях, че го е изключил и от компютъра, лампата ми на таблото за него нито го чеква нито свети. Не зная доколко той може да влия на написаното по-горе от мен, но в интерес на истината хлопането на студен двигател и недържането на обороти го имаше и с ЕГР и без него. Моля ви, дайте съвет или насочете към човек, който действително разбира, че ми писна от майстори и почвам да я намразвам тая кола. Благодаря ви предварително
  5. shark4uk

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Колега, явно много ги настъпвате и ръчкате на малки предавки, аз избягвам да го правя с първите 3-4 и си играя най-вече с 5-6та.
  6. shark4uk

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Колега, понеже по повод, който няма много отношение към темата съм имал достъп и обмен на техническата информация и спецификация на западни фирми представени през последните години и на Бг пазар, давам прост пример. Маслото на Делко за дизел 5-30 в Германия му дават 40 000 км до смяна, това включително на коли в гаранция. Когато стана въпрос за България немците не искаха да дават гаранция и за 20 000 км от смяна до смяна, правете си изводи що за пътища, горива и прахоляци имаме тука. По каталог смяна на ремъци и ролки на така наречения от вас душегуб е на 120 000 км. Няма производител на ремъци, който да ви даде повече от 90 000км за България. Всичко това обаче добросъвестни вносители ни го спестяват... Относно разхода, колега, нямам нищо напротив един ден да направим една разходка до Пловдив, горивото си е от мен, просто за да се убедите. Преди седмица се върнах от Англия, до там и обратно плюс работата ми из разни градове, 8000 км. В белгия, Холандия, Австрия и Унгария 120 до 160 км, в Англия около 120-130, среден разход с около 100 на 1000 градско под 6.5, но отчитам, че там има горива, за разлика от тук. В Германия 140-200, разход под 7. Замерването го правя - пълня до дупка, обезвъздушавам непрекъснато и пълня до ръба на капачката, след 600-700 км същата процедура.Не вярвам моята кола да е някакво супер изключение. Направих и гугъл справчица, за всеки случай: http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4449
  7. shark4uk

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Колега, щом имате опит и сервиз, предполагам, че ви е известно, че тази кола не се кара с какво да е масло и смяната му не става от година на година! Караш с хубаво масло 5-30, 5-40 мах и не сменяш както е по западен каталог на 40 000 а на половината и по-малко и няма проблем нито с турбини, нито с валове. Кобиличките падат, защото няма кой да обясни на майсторите ви, че като се сменя масло не се отвива пробката и да ходи да пие две бири да се изтече до "сухо" и да се върне след два часа да налива, а се прави за минути... Тия неща ги пише в ръководствата, ама българите все всичко знаем и от всичко разбираме А за разхода, не знам какво сте карали и какви коли идват при вас за обслужване, но няма как да се съглася с вас. Пак повтарям, извън града, на включен климатроник нонстоп, скорост 120-160 км разход 6.5 -7.0. В града 8 мах до 9. Като се има предвид, че автомобила е куатро, просто не виждам друг автомобил такъв клас и с такива характеристики да може да даде нещо подобно.
  8. shark4uk

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Говоря за помпа-дюзата!За останалото, ами дайте да караме карбуратори или моно инжекции, че там всичко е много просто и човек с елементарни познания може да ги ремонтира и на пътя с подръчни материали
  9. shark4uk

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Колега, помпата определено е по-добра от потопяемата на 1.9 ТДИ, а не виждам нищо лошо в променливата геометрия на турбината, все пак говорим за Ауди, нали. Един Мерцедес с подобна турбина няма много повече коне, да не говорим, че има и мерцедес с тази турбина на същите коне и на 15тина по-малко. Освен това не зная дали сте ровили по чужди форуми, но ми се струва, че оплакванията от този мотор са чисто български синдром. Както чисто български синдром е, че Голфа е върха на сладоледа...особено двойката И не забравяйте, че това не е бегачка за тинейджъри, а висок клас автомобил, който може да бъде каран с часове с двадесетина километра зад предела за повечето автомобили от среден клас без да предизвика умора или дискомфорт. Моето мнение е,че за дизел 150-160 коня са предостатъчни
  10. shark4uk

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Като са небивалици, сподели личния си опит, ако имаш такъв? Ако ли не, какъв е критерият ти?
  11. shark4uk

    Аudi A4 2.5 tdi 163кс

    Колеги, доста глупости са изписани за 2.5ТДИ 150к.с. Вече доста време карам този двигател и мога да кажа, че ако се поддържа добре е перфектен! Разход извънградско при скорост 120-160 и винаги включен климатроник 6.5-7.0 л на 100км. В града дори и при жестоко задръстване около 9, макс-10л. на 100 км. Двигателя е наричан справедливо лейката, понеже винаги е омазан с масло, винаги нещо сълзи, но масло не гори и не харчи. Няма доливания от смяна до смяна. Ако такова се налага, задължително погледете филтъра за картерните газове и го сменете - задръства се и понеже е около 100-150 лв никой не го пипа, да не се набута случайно. От там идват проблемите, понеже качва налягането в двигателя и избиват гарнитурите. Затова е добре на поне 150 000 км да се сменя. Двигателя работи перфектно. Има голяма тяга, но скоростите му са малко по-спецефични. На 6 от 140 нагоре тръгва като самолет. Малко са колите, които могат да бягат с този мотор, а и дори да го направят забиват на 200 км. На 6та на 180 км е малко преди 4000 оборота. Без проблем стига до 240 км. При подходящ читав софтуеър става неудържим. Перфектен мотор и не говорете глупости, че може въобще да го сравнявате с 1.9 ТДИ 110 коня. Лошите отзиви са от карачи на италианки на по 500 000 км, които пестят от закуски да сложат 2 литра нафта и пълнят форумите с глупости.
  12. А някой може ли да каже, колко приблизително взимат в сервиза за смяната на носачите и евентуално добър сервиз в София?
×
×
  • Create New...