Jump to content

Dj Face

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 2,6 YAMAHA T-Max

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Dj Face's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Айде и аз да си го покажа. Пичове, радвам се, че виждам запазени и добре гледани С4-ки. Поне за мен, това е страхотен автомобил. Като изключим разхода (2,6 автомат), нямам абсолютно никакви оплаквания и забележки. Да, скоростите са 4 степенни и в сравнение със съвременните са допотопни, ама работят безпроблемно и не се усеща как сменят предавките. Айде стига съм го хвалил, че да не го урочасам Поздрави и безаварийно!
  2. Търсих инфо, но явно не съм търсил както трябва. Благодаря, сега ще посетя въпросния раздел.
  3. Привет, Както се подразбира, замислил съм се относно поставяне на газова уредба. Имам няколко въпроса по темата и ще се радвам да споделите вашия опит. Най важно е, как понася АГУ, този двигател. В общи линии, всичко по темата ще ми е полезно. Знам, че трябва да е газов инжекцион и толкоз. Нямам особен опит с газовите. Не карам по много километри на година (5-6 000, до 7 макс), тъй като се придвижвам основно с мотор, но при разход около 15/100 градско, се замислям. Предварително благодаря на отзовалите се.
  4. При мен се оказа толкова елементарно, че ме е срам да си кажа. Едната перка не работеше и другата е работила по продължително за да успее да охлади. Освен това, оказа се, че датчикът, който командва перките е сработвал само на 2ра скорост. Смених датчика и едната перка и сега е ОК. Така е, когато човек изобщо не вдига капака да погледне.
  5. Здравейте, Както е ясно от заглавието, много често включва перките за охлаждане и работят дълго време. Не знам дали е нормално, ама си мисля, че не е. Иначе, стрелката на температурата не мърда от средата нагоре, не прегрява. Има си антифриз, работи и парното. Така и така, ще я карам при buzzi, но реших да попитам и тук, Някой колега със същия двигател да сподели как е при него!? Днес ходих да проверят фреона и много ме издразни специалистът в сервиза. Като му казах с кой двигател е колата и направи неква физиономия, че тези двигатели не били читави, били лейки и не знам си още какво. Излишно е да казвам но, в миг го презрях. Аз нямам такива наблюдения, дори напротив. Не мога да се оплача, освен, че похарчва (в града), ама е с автоматични скорости и е разбираемо. И, като цяло, това е великолепен, според мен, автомобил.
  6. Dj Face

    Ц4 2.3 не пали

    Заради същия проблем ми подариха една кола преди години. Не беше АУДИ, пък и неше в БГ, ама това е друга тема. Симптомите бяха 100% същите, на студено си пали безгрижно, но всяко следващо палене е на късмет. Понякога след 10мин. се оправя, понякога след час. Сменихме електронния блок и се оправи. Нямам представа как е при това АУДИ и дали вече сте го пробвали. Ако сте, извинявам се! Подобен проблем съм имал и с едно БМВ, там се оказа лош контакт на един кабел. Като загрее и от разширението, спира да дава контакт, като изстине и се оправя.
  7. Намирам няколко изображения и все черни, но са различни Не съм мислил, не ми е това критерият. Все пак, мисля, че не бих дал 100лв. за такова нещо. Още повече, колата си работи добре, добавката е с профилактична цел.
  8. Привет колеги, Бих искал да сложа добавка за почистване на инжекторите, но не знам каква да избера. Става дума за бензинов двигател. Виждал съм на STP и на Redex по бензиностанциите, а сигурно има и други. Ако някой знае, коя добавка е по добра и защо, моля да сподели.
  9. Много благодаря! Ще се свържа с него.
  10. Привет колеги. Отскоро притежавам въпросното Ауди А6 2,6 автоматик и имам нужда от малко помощ и информация. Ще започна с нещата, които има нужда да се оправят: 1. Копчетата на климатроника понякога работят, понякога, не. Намерих тема и разбрах, че е най-добре да сменя управлението, но да е от А6, а не от друг модел. 2. Понякога ми свети АБС-а. По често свети, по рядко не свети. Когато не свети, АБС си работи коректно. 3. При студен старт на двигателя, понякога играят оборотите. След по рязко подаване на газ се успокояват. 4. При ускоряване, когато мръдна волана надясно, се получава една вибрация. Само, когато е надясно и само при ускоряване. Предполагам, че може да е от каре, полуоска. 5. Докато е студена държи доста високи обороти 1100-1200, като загрее отиват на 800. Това ми е проблем, тъй като колата е автоматик и ми е неприятно, а и се отразява зле на разхода. В общи линии, това са и болежките сякаш. Молбата ми е, да ме насочите към подходящ майстор/сервиз. Искам да си разбират от работата, както и от модела. Напоследък се напатих от "разбирачи". Естествено и цените са от значение.
×
×
  • Create New...