stanis

Members
  • Content Count

    1,653
  • Joined

  • Last visited

About stanis

  • Rank
    User
  • Birthday 08/11/1980

Друго

  • Kaра
    бавно

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    радомир
  • Interests
    всякакви

Recent Profile Visitors

3,204 profile views
  1. С8 дизел няма, само V8 biturbo бензин, освен ако не става дума за А6 Ц8.
  2. дюзите с различен дебит са с различни цветове, това е най - лесен начин за ориентиране, другото е по номер.
  3. От 2.6 са същите.
  4. При мен на външна температура от 38 градуса при включен климатик на място, почти достигна 110градуса по стрелка. Проблем в работата на мотора нямаше, мощност си имаше. В движение пада на 90, но ме озадачи тази температура, включително антифриза в казанчето се беше поразширил и беше над максимума, маркучите не бяха твърди, перките работят, включително и допълнителната помпа. На следващия ден, но вече на 30 градуса, си закова на 90 и не мръдна от там. Досега на 2.8 мотор 174 к.с не ми е минавала над 90, освен когато ми духна гарнитура на едната глава, но тогава започна да ми губи мощност и да работи нестабилно, както и разхода се увеличи, макар да не загряваше след това.
  5. Аз съм евро 1 и взех категория 2 с ауди А6Ц4 2.8 куатро, без катализатори. Все още прегледите са пълен ташак и се ползват само за пълнене на касички, а не за реален контрол на техническата изправност на автомобилите.
  6. Виждал съм подобно нещо със шкурка, залепена на метална плоча. Разликата е ,че движат главата върху абразива, а не обратното. Общо взето става да тръкнеш изпускателен колектор или някои други детайли, но чак глава да правиш.
  7. Точно там където влизат под термозащитата с едно удължение и дълбок камък 13 се регулират. Вижда се като светнеш с фенер.
  8. Препарат за стъкла и най обикновен вестник - чисти перфектно стъклата. Мокета лятото ще изсъхне,само не слагай гумени стелки за да не задържаш влагата. В подфорума Купувам/продавам има хора които продават части, прегледай ги и ще видиш,че от много време се занимават с това.
  9. колега, точно тук в този форум има много информация за 100 Ц4. На търсачката пишеш какво те интересува и подфорума в който го търсиш и излизат темите - после четеш със седмици . Смени и майстора - явно и той гледа като блондинка в тези автомобили. Твоя автомобил няма филтър за купето, таблото НЕ СЕ СВАЛЯ, внимавай и какво радиаторче купуваш, масово са с по малък диаметър на тръбите и маркучите са големи и следва постоянни течове около тях (лекуват се и те).
  10. за да стане добре с фолио, трябва основата да е перфектна. Внимавай с киченето на колата, че границата между добре изглеждаща и цигания е много малка. На този автомобил му е достатъчно едно ниско окачване, хубави джанти с малко ЕТ и боя - нищо повече, за да изглежда много добре.
  11. Пробвах с WD, не усетих подобрение. Ще пробвам и със смазка на силиконова основа. Не усещам да има проблем със заключването на волана, като е заключен и поставя ключа, го отключва без проблем. До положение да включи радиото и дисплея няма проблем, след това е проблема.
  12. Колеги, на Б7 1.9ТДИ имам един странен проблем : при температури от порядъка на - 10 градуса, много трудно върти стартерния ключ, върти до положение включване на радиото и след това не може, с малко игра се оправя, запъва някъде . Проблема е само на много студено, при температури около -5 и нагоре, няма проблеми. Дали е за клеморед?
  13. малко позабравена тема, но да попитам - някой имал ли е досег до такава машина Sencor SES 4040BK Жената я хареса, а и търсим нещо до към 300лв, кафе пием максимум по две на ден. Не ме интересуват автомати и подобни. Разковничето е " жената я харесва "
  14. централния отвор е 57.1мм, това което си харесал не е за теб. придържай се към оригинални джанти за модела. 16" джанти са перфектни с гуми 205/55/16, на зимните съм с такива и вози много добре. Гледай за джанти с ЕТ по малко от 40 - изглежда по добре.