Jump to content

stanis

Members
  • Мнения

    1656
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно stanis

  • Рожден ден 11.08.1980

Друго

  • Kaра
    бавно

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    радомир
  • Интереси
    всякакви

Последни посетители

3491 профилни разглеждания

stanis's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Вчера я запалих със спрей, изминах над 100км и поне 5 пъти палих, никакви проблеми, няма пушеци. Има леко думкане във филтъра, така и така скоро ще я обслужвам обстойно, ще сменя и вала с повдигачите, лагерите и ще обслужва дюзите. Пък ще видя какво ще дойде. Ще трябва и термостат да сменя, че повече от 70 градуса не вдига и разхода е леко нагоре.
  2. до дюзите има, след тях не съм гледал, но и това ще направя. не показва датчици. Иначе и върти както трябва. дюзите на живи данни показват нормални стойности. Тандем помпа не съм мерил все още, за нея първи симптом не трябва ли да е твърд педал на спирачката при ниски обороти. Едно нещо което забелязах - 2 - 3 дни преди да откаже да пали, сутринта запалих и работи 7 -8 мин, като съм изминал 2 до 3км, изгасих я и след това като запали, започна да пуши за около 10сек бял дим, след което изчисти и не пушеше. Колата никога не е пушила черно и такива, работи много чисто, не можеш да я разбереш по ауспуха, че е дизел. Много ме навежда на мисълта за някоя пикаеща дюза, при този пушек който се появи.
  3. Здравейте колеги, мъчи ме един проблем - Ауди Б7 1.9 116 коня не пали. Ток има, гориво има, върти и не пали. Първия път като го направи проверих всичко: диагностика ( никакви грешки ), подкачваща помпа, здрава с чиста цедка, чист резервоар, зацепването е правилно, релета и предпазители здрави, сух комп. Запалихме я на спрей и от тогава никакви ядове, до днес. Като през това време почистих ЕГР клапана, че беше задръстен. Върти и даже не припуква. Помагайте!
  4. С8 дизел няма, само V8 biturbo бензин, освен ако не става дума за А6 Ц8.
  5. stanis

    Дюзи за AHH 174кс

    дюзите с различен дебит са с различни цветове, това е най - лесен начин за ориентиране, другото е по номер.
  6. stanis

    Дюзи за AHH 174кс

    От 2.6 са същите.
  7. При мен на външна температура от 38 градуса при включен климатик на място, почти достигна 110градуса по стрелка. Проблем в работата на мотора нямаше, мощност си имаше. В движение пада на 90, но ме озадачи тази температура, включително антифриза в казанчето се беше поразширил и беше над максимума, маркучите не бяха твърди, перките работят, включително и допълнителната помпа. На следващия ден, но вече на 30 градуса, си закова на 90 и не мръдна от там. Досега на 2.8 мотор 174 к.с не ми е минавала над 90, освен когато ми духна гарнитура на едната глава, но тогава започна да ми губи мощност и да работи нестабилно, както и разхода се увеличи, макар да не загряваше след това.
  8. Аз съм евро 1 и взех категория 2 с ауди А6Ц4 2.8 куатро, без катализатори. Все още прегледите са пълен ташак и се ползват само за пълнене на касички, а не за реален контрол на техническата изправност на автомобилите.
  9. Виждал съм подобно нещо със шкурка, залепена на метална плоча. Разликата е ,че движат главата върху абразива, а не обратното. Общо взето става да тръкнеш изпускателен колектор или някои други детайли, но чак глава да правиш.
  10. Точно там където влизат под термозащитата с едно удължение и дълбок камък 13 се регулират. Вижда се като светнеш с фенер.
  11. Препарат за стъкла и най обикновен вестник - чисти перфектно стъклата. Мокета лятото ще изсъхне,само не слагай гумени стелки за да не задържаш влагата. В подфорума Купувам/продавам има хора които продават части, прегледай ги и ще видиш,че от много време се занимават с това.
  12. колега, точно тук в този форум има много информация за 100 Ц4. На търсачката пишеш какво те интересува и подфорума в който го търсиш и излизат темите - после четеш със седмици . Смени и майстора - явно и той гледа като блондинка в тези автомобили. Твоя автомобил няма филтър за купето, таблото НЕ СЕ СВАЛЯ, внимавай и какво радиаторче купуваш, масово са с по малък диаметър на тръбите и маркучите са големи и следва постоянни течове около тях (лекуват се и те).
  13. за да стане добре с фолио, трябва основата да е перфектна. Внимавай с киченето на колата, че границата между добре изглеждаща и цигания е много малка. На този автомобил му е достатъчно едно ниско окачване, хубави джанти с малко ЕТ и боя - нищо повече, за да изглежда много добре.
  14. Пробвах с WD, не усетих подобрение. Ще пробвам и със смазка на силиконова основа. Не усещам да има проблем със заключването на волана, като е заключен и поставя ключа, го отключва без проблем. До положение да включи радиото и дисплея няма проблем, след това е проблема.
×
×
  • Create New...