Jump to content

Stoqn.Tumbev1

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDU B4 1.9TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Stoqn.Tumbev1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Stoqn.Tumbev1

    нормално ли е

    зависи от това каква ти е турбината-дали върти постоянно или като моята да включва на 2000 оборота
  2. да защото като сложих втората употреба (още не знаех за водата в системата) заработи за малко и след това пак почна с проблемите. Съсипа две помпи тая вода!
  3. А каво предсавляват тия епроми? Защото не съм мното наясно
  4. на моя са 0281 001 132 8A0 907 401 другия 0281 001 185 8A0 907 401 B
  5. Здравеите колеги. Искам да помоля за помощ,защото има страшни проблеми с колатал. Машината е Audi B4 1.9 TDI двигатела е 1Z 1993г. Проблемите започнаха с леко тресене на двигателя когато загрее над 80градуса.Обиколих доста сервизи и всички вдигаха рамене и каваха остави я да разглабяме,но тъй-като им нямам доверие не го направих.Месец след това започна да гасне в двежение много трудно задържаше оборот.Отидох в БОШ Пловдив и ми викат това е от главата,след диагностиката започнаха да пеят друга песен,горивна система.Стана дума за цена и ми казаха около 2500лева-колата струва 5000.След това спря да пали,оказа се че имало вода в нафтата,изчистихме системата и пак неще да пали,смених ГНП с втора опотреба пак неще.Един месец стоя като паметник в гаража и намерихме друго ГНП и компютър обаче са с друге номера пак са от 1з но по нов.Сменихме ГНП не запали,сменихми и компютъра и колата запали,но не работи нормално и като пуснеш рязко газта гасне.Моля кажете има ли някав вариант да се синхронизират нещата,защото вече се замислям да я давам в моргата.Или поне някои добър маистор да я прегледа.Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...