Jump to content

BlessedOne

Members
  • Мнения

    137
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно BlessedOne

  • Рожден ден 29.08.1992

Друго

  • Kaра
    A3 1.8 AGN

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Плевен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

BlessedOne's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Замериха го, че не подава ток към бобината за 2 от цилиндрите.. Ново 20. Отидох да запаля колата отново, държи 300 оборота и тресе.. Изнервих се, дадох газ и я държах на около 3000 оборота за няколко секунди. Пускам газта - държи 500-600 оборота и тресе много по-малко. Пак и подадох и закрепих на около 3000. Върнах газта, о чудо - колата закрепи 900 оборота и спря да тресе. Направих пробен кръг и всичко беше перфектно. Сега да търся ли проблем някъде или.. Ламбда сондата ми е за смяна от доста време насам, вчера откриха, че термостата не работи (загрява много бавно до 90 градуса..) В момента си мисля, че нещо лъже ЕКУ-то и то подава грешна информация съответно за сместа.. Или просто трябва да мина някакви километри (въпреки, че адаптираха и дросела и ЕКУ-то) за да се адаптира и настрои от самосебе си?
  2. Айде пак, същата работа.. Вчера карам всичко нормално. Днес слизам, паля и колата тресе и държи 200 оборота.. Направо не знам вече какво да правя...
  3. Проблема е решен - смяна на компютър + обучение. Изчистиха и дросела и го адаптираха. След тези интервенции колата в момента е по-пъргава, работи нормално, не играят оборотите.. Като цяло е кеф да се кара! Благодаря на всички, които помогнаха.
  4. Колата днес беше в сервиза, майстора ми звънна следобяд и ми каза, че ЕКУ-то е изгоряло и не подава ток към бобината на 2 от цилиндрите, оттам цилиндрите се давят и се получава проблема.. Сега търся работещо ЕКУ с номер 06A 906 018 AK
  5. Акумулатора е сух Магнет Марели на 3 години - окото свети зелено, никога не е падал и не съм имал проблеми откакто съм с него. Това за отечките не можах да го разбера. А иначе, като махнах маркучето на дросела щуцера беше запушен с нещо черно като сажди, изпарения, масло и тем подобни мизерии.. С махане на лулите една по една на работещ двигател нищо не се подобрява, а напротив - колата гасне. Мирише на бензин докато работи, около колекторите. Педала на газта реагира нормално, оборотите са що годе стабилни (играят в диапазон от 50-100 оборота разлика, но това го имаше и преди). Симптомите са: странен в откъм ауспуха (двигателя определено се дави и не работи добре), при палене първите 1-2 секунди държи 400-500 оборота и колата претриса докато закрепи 900 оборота, при настъпване на педала на газта след 3000 оборота се чуват гърмежи, но не мога да кажа от къде точно. Стигам до извода, че колата се дави - много гориво, малко въздух (дросел, дебитомер?).. Утре ще я закарам на сервиз за чистене на дросела и откриване на проблема. Надявам се скоро да има развитие и да се отремонтира.
  6. Преди да съм свалил дросела, сетих се, че когато го направи проблема таблото полудя - при даване на контакт ми заигра оборотомера на изгасен двигател и започнаха да мигат лампи, при предвижването на колата до вкъщи лампи мигаха по таблото - АБС-а премигваше с много слаба светлина и доста често. Това ме навежда на мисълта, че проблема е по-скоро по електрониката отколкото при механиката, но ме няма никакъв с токовете..
  7. Явно ще хвана да изчистя дросела. Просто проблема се появи изведнъж, след като беше изгасен мотора и колата си вървеше нормално. Това ме навежда на мисълта, че е нещо по електрониката, а не е механичен проблем.
  8. Да, разбрах грешката от какво е, явно трябва да се чисти дросела (филтъра и пътищата са ок). Идеята беше, че и преди я имаше тази грешка и колата си вървеше нормално, а не на 3 цилиндъра с експлозии в ауспуха. Искам да я оправя да работи нормално и да се движи нормално, след това ще отида да изчистят дросела и да го адаптират.
  9. Ами като смених кабелите не бяха пълни с масло старите. Новите ги сложих чисти и още като запалих си беше същото. Четох, че това е възможен проблем, но при положение, че нямаше прясно и мокро масло, а само стари наслоени мизерии го отписах като вариант.
  10. Колата е А3 1.8 AGN кара се само на бензин. Проблема се появи след като карах из града и спрях за 5 минути. След като пробвах да запаля, колата запали доста трудно и тресеше, като държеше обороти около 400-500. След като поработи малко оборотите се оправиха, но прекъсва, гърми през ауспуха, мирише силно на бензин. Няма мощността, която имаше преди. До тук съм сменил свещи, кабели и бобина. На някои от старите свещи (аз карах около 50 000км с тях, не знам преди това колко още е карано с тях) имаше наслоена черна мизерия от сорта на масла по керамиката на свещите. Резултата е нулев почти, единствено оборотите станаха малко по-стабилни от преди. На ВАГ КОМ показваше тази грешка: 17916 - idle control sys upper regulation limit reached Преди това съм я закачал и показваше Lambda sensor No activity, но колата си вървеше нормално единствено разхода беше завишен с около1-2 л/100км.
  11. Търся изпускателен колектор за А3 8L 1.8 AGN 125к.с. Важно е да е читав и да не изпуска! Омръзна ми вече да дишам газове в купето и да реве все едно няма въобще генерация... Оферти тук или на Л.С. От Плевен/Велико Търново мога да го взема на място, за останалите населени места с Еконт, задължително с преглед! Ето снимка как изглежда:
  12. Изпускателен колектор за А3 8L 99г. 1.8 125к.с. код на двг AGN има ли читав наличен? Снимки, цена? Това представлява:
  13. Колеги, купих си джанти 17" ЕТ35 8J за моето A3 8L Сравних с оригиналните ми джанти 15" ЕТ38 6.5J и когато поставих джантата за проба на колата имаше точно 1 пръст между джантата и амортесьора. С оригиналните 15ки разстоянието е 2 пръста грубо казано. Въпросът ми е - ще са нужни ли дистанционни фланци или това разстояние е достатъчно за да няма инфекции по амортесьори калници и т.н. Какви гуми да търся за новите джанти - 215 или 225/40 или 45 ? Джантите, които взех са с два размера - 5х100 и 5х114.3 до колкото разбрах. Като сложих оригинален болт 17ка влиза, но проблемът е, че камък 17 не влиза в дупката за болта на джантата, т.е. невъзможно е да затегна болтовете на джантата Трябва ли да търся някакви специални болтове от сорта на секртените които не са на шестостен?
  14. Поръчах тези джанти за А3ката. Говорих с човека, каза че са 5х100 и са свалени от А3. Потвърди, че всичко е както е написано в обявата. Днес отивам в еконта и джантите се оказаха 5х108 и в окаяно състояние... Резултата е 50 лева, нерви и време на вятъра... Не купувайте нищо от тази авто къща! :@ Ето линк към обявата: http://gumi.cars.bg/f129105 Слагам и скрийн да не изчезнат координатите на "търговеца"
×
×
  • Create New...