Jump to content

pavkata_88

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pavkata_88

  • Рожден ден 18.02.1988

Друго

  • Kaра
    2.5TDI quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Aitos

Последни посетители

760 профилни разглеждания
  • Rysua

  • ads

pavkata_88's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Kупувам пепелник за А6 ц5 обурудван от конзолата с навигация става и от Аллроад тел.0878848055
  2. Оправи се само...свалих клемата на акумулатора и пак я сложих и след това си тръгна без проблем явно някоя клапа е затъкнала и за тва е духало топло
  3. Здравейте колеги отново, четох някаква подобна тема,но точно моя проблем не е описан...Зареждам половин резервоар стрелката си показва в момента в който стигне на първото деление и малко под него пада на нула дори и борда показва 0 КМ като се има на предвид,че преди това ми е показвал 150-200км... отивам слагам за 20 лв за да помръдне и нищо продължава да седи на нула и борда продължава да си показва нула... общо взето ако не е почти половин резервоар не отчита...Някои има ли идей от какво може да е колата е Ауди а4 2.5 тди 180 коня куатро B6
  4. Здравейте колеги, направо към проблема на горе споменатото Ауди. Преди няколко дни беше жега и си пуснах климатроника да духа хладно(предварително казвам,че миналото лято се сменя компресор некви клапани напълни се с фреон и бачкаше уникално добре климата) ,но като го пуснах почна да си духа хладно,но не от всички места от двете клапи в дясно духа хладно а от другите две много топло...Нз дали е от значение колата имаше един период от месец в който не беше палена и мърдана като цяло... на снимката съм показал от къде духа топло
  5. Оправих я с много въртене пък ако нещо се е скапало ще се кара на сервиз иначе си запали с 15 мин въртене на почивки...За сега няма проблеми,но вече ще знам как се прави благодаря за бързите отзиви.Да се надяваме,че не съм скапал нещо,а по принцип ако взема въздух от къде най-вероятно ще е предполагам повечето 2.5 мотори имат една и съща болест
  6. ами щото бая почетох едни пишат върти други дърпай вече и аз нз какво да е...
  7. Здравейте колеги , направо към въпроса ... Имам Ауди а4 2.5 ТДИ 180 коня куатро (ако е от значение) 2001 година.Преди няколко седмици глътна въздух свърши и нафтата и угасна.Налях и за 40 лв въртях 1 час ама не пожела да запали...И така няколко седмици по-късно(понеже си карам другата кола) реших да я пробвам ама пак не иска...като тръгна да въртя виждам как нафтата заминава нагоре към помпа ли е филтър ли е и аз нз не ми се подигравайте излизат няколко маркуча от тая помпа мисля че е...Просто за пръв път се сблъсквам с дизел...след като спра да въртя нафтата се прибира на обратно в посока към двигателя а мисля,че ако всичко е наред не трябва да изчезва пустата нафта?!?! С две думи ебати шибания двигател нищо не мога да му схвана ако някой разбира повече в София съм младост 1 може ли да дойде да я погледне и евентуално обезвъздуши или да ми се обясни тук във форума,Колата си вървеше отлично преди зимата ,но като захладня малко и се почнаха едни ходения по мъките...
  8. Еб...и цените не че съм скръндза или каквото и да е ама в Айтос от където съм ,по принцип вземат по 15- на страна и 30 за задното говорим за хубаво фолио не онези по 3-4 лв дето като си свалиш прозореца 2 пъти и заприличва на смачкан вестник
  9. Аз имам голф правеше така като маневрирах и въртях волана оказаха се лагерчетата който са на тампоните на макверсона нз това ауди дали има такива,но може от това да е проблема сори ако ако мнението ми изглежда некомпетентно ,но давам случая като пример
  10. Да това със забиването го прави наистина някой път забива все едно е без турбо и изведнаж хуква все едно някой ме е ударил отзад
  11. да знам че дори и да светка лампата има шанс да не подгрява правилно а когато го направя това с пробната лампа давам ли на контакт ?
  12. Ще го сменя понеделник и ще видя как ще запали като исзстине ако не се оправи ще ходя някъде да ми проверят подгр. свещи че нямам такъв уред... ако някой има и може да ги провери ще съм му много благодарен от София съм ще си платя ако трябва
  13. Здравейте колеги минавам направо на въпроса имам Ауди А4 2002година с двигател 2.5 тди 180 коня quattro колата почна да пали много трудно в студените дни въртя по 2-3 пъти по 4-5 сек...Лампата за подряването на свещите изгасва след 10-на секунди сутрин...След като запали с 300 зора вади такава пушилка все едно я карам с въглища няколко минути докато поработи пуши по малко и след това се оправя...Когато запали колата след това пали от раз и лампата за подгряването не свети повече от секунда...до момента в които не изстине колата и наново всичко...Въпроса ми е как да проверя свещите без да ги вадя има ли някакъв вариянт... И възможно ли е от температурен датчик да го прави това щото май е за смяна стрелката в купето както си седи на 90 пада до 70 после пак се вдига ...Питам за температурния датчик щото един майстор ми подхвърли само че може и това да е една от причините... Благодаря предварително!!!
  14. Благодаря ти много а ако реша да ги порачам направо там ли трябва да отида или направо по теб и се срещаме после някаде ?
  15. здравей колега би ли ми дал инфо за цените на тези части за Ауди 100 2.0 16v 140hp ACE 94 год. (комби) ако е от значение та : сегменти,биелни лагери,гарнитура на главата и картера,гумички на клапаните ще съм ти мнооооого благодарен ако ме информираш
×
×
  • Create New...