ads

Members
  • Content Count

    355
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ads

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.9 AVB

Recent Profile Visitors

1,407 profile views
  1. Май не мигаха, когато някоя врата не е затворена докрай... да нямаш проблем с микроключетата в бравите?
  2. Колегата си мисли, че имаш проблем с топлия старт. По-скоро звучи като да има проблем с тандем помпата или помпата в резервоара. За тандем помпата визирам да не прави достатъчно налягане на горивото - мисля че беше 10 bar при 2 хил. оборота, а за помпата в резервоара визирам изобщо да не работи. По спомен тя трябва да прави 3 bar, но като цяло много лесно се проверява дали работи. Започни от там.
  3. Аз съм си го купувал от официалното представителство на VW.
  4. @MAGAPASA Ок, но аз говоря за медните дихтунги между главата и дюзата.
  5. От въздух в горивото и самите дюзи. Имах същия проблем с оборотите и се оправи след смяна на дихтунгите на дюзите, две от тях изпускаха налягането от цилиндрите.
  6. Зависи дали искаш да ти е по-евтин или по-сигурен резултатът. Ако искаш да стане както трябва си ремонтирай твоя двигател.
  7. Ами ти си прецени, но аз гръмнах здрава турбина, заради проблемен N75, който не разтоварваше. Щеше да гръмне и новото турбо, но добре, че го хванах навреме. Ако сам не си намериш проблема, не очаквай, че някой ще се захване с 20-годишен таралясник. Успех.
  8. За да се пръсне кулера, турбото ти пренадува много и поради някаква причина (ръждясал актуатор на геометрията, ръждясал клапан, прецакан N75, неправилна настройка на актуатора) не разтоварва налягането. Оправете този проблем и колата би трябвало да се оправи.
  9. Разгледайте на диагностика работата на клапите. Щом са горещи маркучите, няма въздух.
  10. Отваряш HVAC модула, в Measuring blocks отваряш канал 001 и избираш Basic Settings. По този начин се стартира процедурата по адаптация. Преди да го направиш, изтрий грешките, които са записани в модула и след адаптация също не трябва да има грешки. Ако се появят, ги отстрани хардуерно и после пак адаптация.
  11. Това от дихтунга на дюзата ли?
  12. Точно от caster ъгъла идва самоцентрирането и донякъде от toe ъгъла.
  13. Аз все още си я карам така. Свиква се. Всички майстори вдигат рамена, а и аз смених всичко, което е свързано с предното окачване с изключение на помпата на рейката. Съмнява ме да е от нея, но не я изключвам напълно.
  14. За кое няма значение? Защото няма как да няма значение относно износването на двигателя - много по-бързо ще премине маслото през всички маслени магистрали, ако е пълен масленият филтър предварително, спрямо ако не е пълен. То ако нямаше значение, нямаше да има възвратен клапан във филтъра.