ads

Members
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

About ads

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.9 AVB

Recent Profile Visitors

857 profile views
  1. ads

    Турбо лаг

    Здравейте, имах слаби връзки на вакум маркучите около вакум резервоара и N75 клапана. След поправката, колата се изстрелва доста по-рано, но все още не съм правил лог, за да видя кога точно. Около 1500 оборота се усеща вече стабилно дърпане, което около 1800-1900 оборота директно изстрелва колата. Черният пушек си го има при натискане до долу преди 1800 оборота. Колата се движи както преди ремонта. Благодаря на всички за мненията. ☺️
  2. ads

    Турбо лаг

    Дебитомер не казваш дали има? Щото няма как да е по друг начин, ако няма кой да ти ограничава горивото спрямо количеството въздух........ МГ съм завършил, с пресмятанията проблеми нямам. П.П. В авариен режим при мен не влиза...
  3. ads

    Турбо лаг

    При изпреварване никога не съм под 2000 оборота, така че няма ядки. Когато ЛИЧНО АЗ отидох и си заплатих премахването на MAF картата, знаех какви ще са последствията. Няколко пъти ми беше обяснено, че е по добре да си взема работещ дебитомер, така че мапера си е мега точен. Ти като си напълниш устата с вода до горе можеш ли да крещиш без да изповръщаш всичко навън? Интересно ми е толкова ли нямаш какво да правиш, че само приспамваш с някви изобщо не на място коментари. И, между другото, маперът е един от най-известните в България, но реклами не искам и няма да правя.
  4. ads

    Турбо лаг

    След слагане на EGR заместител, ситуацията остана същата. След консултация с мапера се установи, че колата преди ремонта не е работила правилно. При липса на ограничение на горивото от MAF-а се получава точно това пушене при ниски обороти и максимално натиснат педал на газта. Преди ремонта имаше много слабо пушене, тоест не е било впръсквано горивото, което реално трябва да се впръска. Решението в случая е да се натиска плавно педала и чак след 1800/1900 да бъде натиснат на 100%. По този начин ускорението е в пъти по-бързо до момента, в който турбото се развърти, след това пушеците изчезват, явно изгарянето е пълно дори при 30 градуса на околния въздух. EGR-ът си беше затворен, но поне махнах досадното омасляване от него. Благодаря за съдействието.
  5. ads

    Турбо лаг

    И аз много се съмнявам в ЕГР-а, защото моя не е затапен, а само му е отрязан вакума. Приготвил съм си егр заместител, и другата седмица ще го монтираме, та тогава ще пиша за резултати. Благодаря ти за мнението!
  6. Много рано я включвате тая шеста, не ще да влезе от срам. 😁
  7. ads

    Турбо лаг

    На празен ход, цилиндър 1,2,3 показват около -0,17, а цилиндър 4 около +0,3. При движение малко се променят нещата, като знаците се запазват. 1,2,3 цилиндър около -0,3, а цилиндър 4 около +0,6. Но, измерването в движение беше при ускорение, успоредно с измерването на налягането. Не съм мерил при постоянни 2000 оборота на двигателя какви са корекциите.
  8. ads

    Турбо лаг

    Дюзите са регулирани по време на ремонта, а за синхронизацията дава или 0.0, или +0.6, което ме навежда към мисълта, че не е извън границите на измерването. Промени се звук и палене и вървеж все в добра посока. Преди ремонта, след запалване се чуваше като трактор на 35 години, а сега е адски мек и приятен звукът. Не ми харесва, че второ мнение е относно зацепването. То може ли да се прави без необходимост от сваляне на броня и радиатори?
  9. ads

    Турбо лаг

    Благодаря за мнението, доста тръби вече съм сменил + интеркулер, а и държи налягането без проблем. Няма свистене, каквото имаше преди да се заема с подмяна на турбо тръбите. Зацепването е на 0 градуса, перфектно е. Проблемът е, че на 4-та с газ на 100% от 1000 оборота се развърта твърде бавно, НО сега като се замисля, се вижда, че още при 1500 оборота на двигателя, турбината е развъртяна точно толкова, колкото ѝ е зададено от компютъра. Дали не си внушавам, че развъртането е бавно, при условие, че вградения тест на актуатора на турбината се прави при точно 1400 оборота. Възможно е преди ремонта доста показатели да не са били наред и компютъра да е компенсирал по някакъв начин и тогава в ниските да е била по-пъргава. Честно казано не знам дали да се хвърлям в излишни драми или просто да я настъпвам след 1600 оборота, защото тогава няма пушеци, а директно отлита. Отделно, тези дни навън е яко жега и се вдига доста температурата на интейка (в градски условия и при нервно каране) и е възможно да не стига кислорода, за да изгори горивото при ниски обороти. (Само да вметна, че, заради изолирания MAF, лятото пуши страшно много, а зимата при минус 10 градуса няма чернилка и сякаш има доста по-голям въртящ момент.) Затова търся същия тест при кола без такива оплаквания, на 4-та от 1000 оборота със 100% газ, за да видя лога там и вече да си го съпоставя с моя. Споменах за теста на актуатора на турбината, при изключен N75 = 0% ми прави 1030 mbar, а при включен N75 = 99,9% прави 930 mbar, при 980 mbar атмосферно налягане, репортнато от датчика компютъра. Според първия сайт в интернет, в който проверих, за София го дават 1010 mbar атмосферно налягане. Има грешка и в двата сензора, но много голяма грешка има в MAP-а. Това според вас влиза ли в допустими граници на грешката, или датчика може вече да дава фира. То пак малко дълго стана обяснението, но имам желанието да си изпипам до съвършенство всичко по двигателя.
  10. ads

    Турбо лаг

    В това, че колата съм я взел със същите части, с които съм я оставил, няма място за съмнение. По-скоро при разглобяването/сглобяването нещо се е получило не-както-трябва.
  11. ads

    Турбо лаг

    Здравейте, колата е A4 B6, 1.9 TDI, AVB, 101 hp. Преди повече от година софтуерно е премахнат MAF сензора + remap. (hold-а е около 1,2 bar, а MAF-а дава постоянно 1280 mg/str.). Появи се турбо-лаг, който се изразява до 1700 оборота. Дотогава пуши черно, а след това се изстрелва. Много е неприятно. Колата беше в сервиз за смяна на гарнитура на глава, та доста неща са разбутвани и оттогава е така. EGR е почистен, доколкото знам ТК не е бутан. Синхронизацията на валовете е между (0,0; +0,6), injected quantity на празен ход е около 4,1 mg, а корекцията на дюзите в движение е от -0,3 до +0,6 mg. Преди ремонта беше страшно пъргава в ниските обороти, синхронизацията не се е променила, нито пък injencted quantity. Качвам лог на 4-та предавка с 100% натиснат педал на газта. Направих и графика, за да се разчете по-лесно. Не ми харесва, че duty cycle-а на map-a е толкова нисък. трябва при 3000 оборота да е между 55-75%, но се вижда, че са занижени стойностите. Отделно, в началото, при подаване на газ, доста рязко спада и след това постепенно се покачва, оттам се забавя и развъртането на турбината. Не мисля, че има пробив в турбо-пътищата, защото веднъж вдигнато, налягането си се задържа. Та, като заключение, според мен точно този спад в стойностите на MAP сензора влияе на бавното развъртане на ТК, защото се вижда, че в момента в който се повишат стойностите над 24%, каквито са на празен ход, налягането почва да съотвества на изискваното. Но дотук стигат моите разбирания и не мога да си обясня от какво може да се дължи този спад. Затова моля за помощ за разнищването на проблема. Въпрос 1: Според вас коректни ли са данните от MAP сензора? Въпрос 2: възможно ли е да има нужда от донастройка на актуатора на ТК? LOG-01-xxx-011-002.xlsx
  12. Почти съм сигурен и аз, че е от това, че ти се пълни с вода кутията на компютъра. Имал съм подобен проблем. Успех!
  13. На колегата потенциометрите са наред.
  14. Аз казвам, че са наред температурните клапи. На минималната позиция са, тоест на най-студената позиция. За температурните сензори и техните показания не съм много убеден, че трябва да показва 1 градус. Това е страшно ниска температура. Мисля, че около 5-6 градуса е оптималното. Не съм запознат, затова отиди на сервиз за климатици. Проблемът ти може да се разреши за супер малко пари, ако е свързан с една част, на която забравих името. П.П. Клапан – редуктор– който понижава налягането и регулира дебита на течния фреон, според температурата на изпарителя. Този клапан може да не сработва коректно при теб.
  15. Изглеждат наред. Отиди на сервиз за климатици.