-
Content Count
363 -
Joined
-
Last visited
About ads
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
A4 B6 1.9 AVB
Recent Profile Visitors
1,618 profile views
-
Да, трябва да се пусне адаптация. Basic settings, group 001 мисля, че беше.
-
Точно това е моторчето на клапата!
-
В задната част на двигателя, съвсем близо до тандем помпата. Смяната е елементарна.
-
Странен проблем след смяна на радиатор в купето при Ауди А4 В7
ads replied to MAPTO7007's topic in type B6/B7
Само капака е достатъчно да се свали. Доста неприятно е за работа, имайки предвид местположението, но предстоят жегите и няма как да се изтърпи това. 😀 -
Странен проблем след смяна на радиатор в купето при Ауди А4 В7
ads replied to MAPTO7007's topic in type B6/B7
Новото радиаторче идва с едно меко уплътнение, което се лепи. Това уплътнение не е достатъчно дебело и там, където пластмасовият капак покрива радиаторчето се образува отвор, от който излиза горещ въздух. Оправя се като се сложи допълнително уплътнение под пластмасовия капак. Казвам го от личен опит. -
1.2 bar peak, 0.9 bar hold.
-
Сваляш пластамасата вътре в калинка и ще видиш как е захваната долната част на казанчето.
-
Ако са включени светлините на Жигула-та, сигурно ще изгорят!
-
Май не мигаха, когато някоя врата не е затворена докрай... да нямаш проблем с микроключетата в бравите?
-
Колегата си мисли, че имаш проблем с топлия старт. По-скоро звучи като да има проблем с тандем помпата или помпата в резервоара. За тандем помпата визирам да не прави достатъчно налягане на горивото - мисля че беше 10 bar при 2 хил. оборота, а за помпата в резервоара визирам изобщо да не работи. По спомен тя трябва да прави 3 bar, но като цяло много лесно се проверява дали работи. Започни от там.
-
Аз съм си го купувал от официалното представителство на VW.
-
@MAGAPASA Ок, но аз говоря за медните дихтунги между главата и дюзата.
-
От въздух в горивото и самите дюзи. Имах същия проблем с оборотите и се оправи след смяна на дихтунгите на дюзите, две от тях изпускаха налягането от цилиндрите.
-
Зависи дали искаш да ти е по-евтин или по-сигурен резултатът. Ако искаш да стане както трябва си ремонтирай твоя двигател.
-
Ами ти си прецени, но аз гръмнах здрава турбина, заради проблемен N75, който не разтоварваше. Щеше да гръмне и новото турбо, но добре, че го хванах навреме. Ако сам не си намериш проблема, не очаквай, че някой ще се захване с 20-годишен таралясник. Успех.
- 12 replies
-
- интеркулер
- не върви
-
(and 2 more)
Tagged with: