ads

Members
  • Content Count

    361
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ads

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.9 AVB

Recent Profile Visitors

1,492 profile views
  1. В задната част на двигателя, съвсем близо до тандем помпата. Смяната е елементарна.
  2. Само капака е достатъчно да се свали. Доста неприятно е за работа, имайки предвид местположението, но предстоят жегите и няма как да се изтърпи това. 😀
  3. Новото радиаторче идва с едно меко уплътнение, което се лепи. Това уплътнение не е достатъчно дебело и там, където пластмасовият капак покрива радиаторчето се образува отвор, от който излиза горещ въздух. Оправя се като се сложи допълнително уплътнение под пластмасовия капак. Казвам го от личен опит.
  4. Сваляш пластамасата вътре в калинка и ще видиш как е захваната долната част на казанчето.
  5. Ако са включени светлините на Жигула-та, сигурно ще изгорят!
  6. Май не мигаха, когато някоя врата не е затворена докрай... да нямаш проблем с микроключетата в бравите?
  7. Колегата си мисли, че имаш проблем с топлия старт. По-скоро звучи като да има проблем с тандем помпата или помпата в резервоара. За тандем помпата визирам да не прави достатъчно налягане на горивото - мисля че беше 10 bar при 2 хил. оборота, а за помпата в резервоара визирам изобщо да не работи. По спомен тя трябва да прави 3 bar, но като цяло много лесно се проверява дали работи. Започни от там.
  8. Аз съм си го купувал от официалното представителство на VW.
  9. @MAGAPASA Ок, но аз говоря за медните дихтунги между главата и дюзата.
  10. От въздух в горивото и самите дюзи. Имах същия проблем с оборотите и се оправи след смяна на дихтунгите на дюзите, две от тях изпускаха налягането от цилиндрите.
  11. Зависи дали искаш да ти е по-евтин или по-сигурен резултатът. Ако искаш да стане както трябва си ремонтирай твоя двигател.
  12. Ами ти си прецени, но аз гръмнах здрава турбина, заради проблемен N75, който не разтоварваше. Щеше да гръмне и новото турбо, но добре, че го хванах навреме. Ако сам не си намериш проблема, не очаквай, че някой ще се захване с 20-годишен таралясник. Успех.
  13. За да се пръсне кулера, турбото ти пренадува много и поради някаква причина (ръждясал актуатор на геометрията, ръждясал клапан, прецакан N75, неправилна настройка на актуатора) не разтоварва налягането. Оправете този проблем и колата би трябвало да се оправи.
  14. Разгледайте на диагностика работата на клапите. Щом са горещи маркучите, няма въздух.