ads

Members
  • Content count

    177
  • Joined

  • Last visited

About ads

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.9 TDI

Персонална информация

  • Gender

Recent Profile Visitors

777 profile views
  1. Браво, хубава новина. Значи при този двигател не се удрят клапани при скъсване на ангренажен ремък, така ли излиза?
  2. Накъсани, заплетени жила. Сменят се и водачите на стъклото и се оправя. Това ми се случи и на пасажерското, и на шофьорското стъкло. На пасажерското затегна по средата и вече нямаше мърдане, а шофьорското го бях смъкнал с 15 см. надолу и изведнъж, при лека неравност на пътя, падна вътре във вратата и се изкриви. Едвам успях да го вдигна, сега по целия прозорец има драскотини. Всеки алармаджия, мисля, че ще ти подмени жилата и водачите срещу скромната сума от около 50 лв. Поне преди година на мен ми взеха толкова за едното стъкло.
  3. Да, тече. Благодаря ти, стана ми ясно за масления охладител. Щом най-вероятната причина за сълзенето е о-пръстен, значи няма да се филмирам толкова точно за него. След няколко седмици, като имам свободно време ще я закарам на сервиз, то се е разбрало... Не мисля, че капачката има нещо общо. Втората капачка я имам от година, а проблема започна да се появява (в леката си форма) преди 3-4 месеца. Мисля, че голяма част от загубата на антифриза идва именно от това, че клапанът в капачката сработва при по-високо налягане и изхвърля определено количество антифриз през преливника. Другото, което забелязах е, че при премахната капачка и при студен двигател, нивото в разширителния съд се вдига нагоре-надолу, в зависимост от рязко подаване на газ. Отново, благодаря ти за активността в темата и след време ще пиша, ако в сервиза успеят да я оправят. Тогава направо ще си заменя разширителния съд, защото моят в момента е станал непрозрачен, от налепи. По стрелка винаги стои на 90. Не съм го засичал с Torque дали вдига над 90 градуса. При мен има перка с виско-съединител и се върти с двигателя, а електрическата перка досега съм забелязвал да се включва само при включен климатик. (преди време, когато бях с неизправен температурен датчик, се включваше и тя и предполагам, че работи коректно и в момента). Термостатът работи коректно, докато не загрее, маркучите към челния радиатор са студени, а после стават горещи. Той също е сменен преди 4 месеца, заедно с температурния сензор.
  4. Понякога се замисля преди да запали, сякаш има недостиг на гориво. Примерно 6/10 пъти ще запали моментално, докато 4/10 пъти е нужно да държа на стартер 1-2-3 секунди. Няма връзка с температурата или дали е първи старт или пореден. Температурният датчик го смених преди половин година, защото старият беше дал фира, но този в момента работи отлично, проверявам го с vcds. Водната помпа е сменена преди 20-25 хил. км., когато купих колата. А иначе разлика в поведението на двигателя не усещам, ускорява си все така приятно и без да. има придърпвания. Няма колебание в оборотите на празен ход.
  5. Здравейте, колеги. Карам A4 B6 1.9TDI AVB 74kW (101hp). Предварително се извинявам за това, че темата ми се повтаря с около 15-20 други такива теми, но там не можах да намеря конкретната причина (евентуално и решение, де) на проблема си. Пиша ви с молба за помощ, защото имам леко странен проблем. Накратко (всъщност надълго), в първите 20 хил. км., откакто карам колата, нямах никаква загуба на антифриз (държеше го точно 1 мм. под трите пръчици в разширителния съд). В последните 2-3 хил. км. забелязах загуба на антифриз, като обикновено, на пътуване от 320 км. трябваше да долея 200 мл. антифриз и течността достигаше до края на пръчките в разширителния съд. Последният път, в който ползвах колата, след 200 км. каране, в движение ми светна червеният символ COOLANT (който означава ниско ниво или висока температура). Ведна изключих от предавка, но не изгасих двигателя. Спрях колата на удобно място 400 метра след като видях символа и пуснах парното на максимални градуси и скорост на вентилатора - духаше студено. Следващото нещо беше да отворя капачката на разширителния съд и да видя, че е празен. След като долях 2 литра!!! до максимума, почти веднага точно толкова течност се изля под двигателя. В сервиз установиха, че се е спукал един от трите маркуча отзад на фланеца на двигателя и са го подменили, но не можаха да ми обяснят кой точно маркуч(???). След като си взех колата, за преход от същите 320 км. (извънградско Русе - София) ми се изгуби 1,1 л. антифриз. И тук вече идват въпросите ми, но първо да обобщя симптомите: 1. На празен ход на двигателя, радиаторчето на парното в купето се пълни с въздух, защото долната тръба е гореща, а горната студена. По време на по-динамично каране, парното идва и то много горещо, но отново, оставя ли двигателя на празен ход, парното изчезва; 2. Охладителят на масло, през който преминава антифриз е мокър с антифриз от долната си страна; 3. За 320 км. ми липсват 1,1 л. антифриз; 4. Дебелият маркуч, който отива в горната страна на челния радиатор е твърд, но мога да го стискам без да мога да допра двете му стени. При отваряне на капачката става мек и мога да допра стените му; 5. Разкачих разширителния съд от основите, на които се захваща и го обърнах на 90 градуса, за да може и двата маркуча, влиазщи в него да са под вода. Мехури не се образуват нито на студен, нито на загрял двигател; 6. При студен старт на двигателя, от ауспуха пуши бяло, но това го е правила винаги, още преди да се появи този проблем. Миризмата е задушлива и неприятна, мисля че това е миризмата на неизгоряла нафта. От ауспуха падат 2-3 капки течност, но мисля че е конденз, защото на мирис и на вкус не е като на антифриз, но може и да греша; 7. Под преливника на разширителния съд се намира голяма част от предния мост, като след каране целият е мокър с антифриз. Две капачки имам и ги редувам и при двете мокри, тоест пренадува системата и в един момент изхвърля течност. Въпрос 1: възможно ли е да ми е издухана гарнитурата на цилиндровата глава и от там да ми надува цялата система, в резултат на което: да вкарва въздух в радиатора в купето; да ми пръсне маркуч, излизащ от фланеца; да ми протече масленият охладител; Въпрос 2: маслените охладители на тези двигатели протичат ли по този начин, все едно да им се спука корпуса и да тече от тях маслоантифриз, или по-скоро да очаквам скобите или маркучите да са виновни. (до този момент дори не знаех, че имам маслен охладител, още един възел, който може да създава проблеми); Въпрос 3: може ли да е нещо друго, което ми убягва, а някой от вас да се е сблъсквал с подобно нещо и да ми даде насоки. Допълнение: не съм правил тест за наличие на изгорели газове в антифриза, но намерих портиворечиви мнения и не знам дали си заслужава и дали тестът дава еднозначни резултати. Благодаря ви предварително и дано не съм ви отегчил с този роман, ако има правописни и печатни грешки, извинявам се.
  6. Проблем с парното.А4 В6

    От тънкия маркуч, който влиза в горната част на разширителния съд наистина ли трябва да излиза постоянно антифриз? При мен излиза само когато рязко се подаде газ. Ако се задържат оборотите, без значение колко точно са, от там спира да излиза каквото и да е.
  7. Как разбра, че хвърля антифриз от казанчето? Боря се със същия проблем, като за 300 километра извънградско безследно ми изчезнаха 1,1 литра антифриз!?
  8. Аз съм с дизелов двигател, но ако датчиците са еднакви, то си взех най-скъпия, който беше на Hella, за 25 лв. Не съм запознат дали са сходни, предполагам, че са.
  9. Да, това са симптоми на умрял температурен датчик. „Лъже“ компютъра, че двигателя е горещ и при запалването директно си минава на ниските обороти, без да обогатява сместа първоначално.
  10. Добре, благодаря и на тримата колеги за мненията.
  11. Аз моите рамена съм ги вадил вече, даже лявото два пъти, понеже си замазах шлица. От там нататък, пластмасовата кора силно ме притеснява, има ли хитрина при изваждането ѝ? И какво реално трябва да се почисти и смаже, всички механични връзки на рамената под кората, така ли? Ако разбирам правилно, проблемът идва от тях, а не от самият мотор, който ги движи? Ако е така... в крайна сметка като ми остане повече свободно време ще се наема да ги оправя.
  12. Проблем спирачки

    Водачи на накладките или спирачен маркуч..?
  13. Колега, би ли ми казал къде точно в кв. Хаджи Димитър си ходил да ти оправят механизма на чистачките или направо би ли ми дал GSM номера на момчето. Имам същият проблем и не искам да се наемам сам да го правя. Благодаря предварително.
  14. Луфт в кормилния прът

    Моята е имала удар отпред, вдясно. За друг не знам и не съм намирал следи, но не изключвам. Тези пластамосови фиксатори лесно ли се подменят?
  15. Луфт в кормилния прът

    Имам същия проблем! Много е дразнещо при каране, защото винаги първо „обираш“ луфта и чак тогава се завъртат колелетата. Ще следя с интерес...