Jump to content

audi1000

Members
  • Мнения

    85
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    C5 , 2.8 , Quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

audi1000's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте , Карал съм два автоматика на 100 и на А6 - ца. Относно поддръжка и цени колегата robobug е абсолютно прав. Разбира се става въпрос за ZF кутиите. Колеги не позволявайте да ви "обуват" по разни сервизи като сервиз "Атоматик" на Черни Връх с цени и прочие. Маслото за тези кутии може да си го купите и от Автомотор както и от София Франс защото е едно и също. Има вариант ако усетите че кутията придърпва и приритва да не чакате да замине всичко ами да рециклирате навреме хидроконфертора. Просто на здрава кола трябва да се разделите с 1000 лв което е психологически трудно !!! Поздрави на всички и не давайте зор на студено на автоматиците !!! Поздрави
  2. Здравейте колеги !!! Не се карайте , няма смисъл . Факт е че колегата vivaldi по никакъв начин не си е предлагал услугите ,пък в крайна сметка това беше и моя въпрос - дали може да се справи средностатистически човек или не.По принцип ако човека беше предложил да помогне срещу пари щях да го потърся но в случая ми е неудобно понеже може да не му се занимава с мене . Пък и все още не сме убедени че проблема е там нали ? Както и да идеята на темата е такава понеже съм сигурен че тепърва на много хора ще им излиза тоя проблем с ABS тъй като колите станаха доста често купувани .Аз затова и съм описал всичко надлежно барабар с грешката за да може да излиза в търсачката : Така нека обобщим изводите : 1. ABS а спира изключително при влажно време и по към вечер ( като се пооправи времето ще прегледам и напръскам с контактен спрей всички букси ) 2. След като спре - НЕ работи номера с якото натискане на спирачките и да се оправи ( съвет от разбирачи - ИЗВОД - изключваме напълно датчиците ) 3. След почистването на буксите ( аз клеми не виждам къде има ) - ще го разглобя и ще премина към ремонт с поялника - в крайна сметка нищо не губя нали ? 4. Изключвам варианта с бушоните напълно . Не виждам смисъл в това че проблема не е постоянен както и това че не се оправя при "предрусване " на колата Поздрави Ще ви държа в течение !!!
  3. Мерси за мнението !!! Като млад се занимавах любителски с електроника , така че горе долу това с поялника няма да ми е проблем .Притеснявам се дали трябва да разколача цялата кола и дали да не се окаже труд за нищо . Благодаря още веднъж за мнението .
  4. Мерси колега , забравих да спомена най важното , че това не се случва постоянно . Сутрините почти не се случва , а най често става вечер , когато е влажно !!!
  5. Здравейте колеги , Управлявам AUDI A6 ,C5 от далечната 1998 година. От няколко седмици постоянно диагностиката на дисплея в хор с звуков сигнал - 3 пъти визуализираше грешка в ABS на автомобила като на таблото светеше и символа на ABS . Ок , помислих си че е стандартният проблем за този сезон т.е зацапан или заминал датчик на ABS-а на някой от колелата . Понеше разполагам с кабел и софтуер за диагностика ,вързах се към ECU то и се видя следната грешка : 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster 03-10 -- No Signal - Intermittent Което автоматично ме наведе на мисълта за проблем с ABS блока.След кратко търсене в ИнтернетЪт открих следният ремонтен начин за отстраняването му : http://www.tdibg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=68 Въпросът ми е някой правил ли е тази процедура да ми даде съвет дали да се захващам ? Ако да ,нужно ли е свалянето на подкалника за АУДИ ,тъй като има повече разстояние от казанчето от колкото на Пасата. Ако ме посъветвате да не се занимавам , може ли да попитам дали АБС блоковете на подобните автомобили са взаимозаменяеми - А4 , А3 ,Пасат и т.н . Разбира се приемам и съвета за сервизи които са се справили с проблема . Благодаря предварително !!! Поздрави
  6. А правилно , не прочетох. Иначе поздравления за духовитостта ;-)
  7. Бензин , Дизел ? Ако е бензин е редно да се изчете с Ваг Ком за грешки. Подозирам датчика на разпределителния вал Поздрави
  8. audi1000

    Audi A6 C5 Owners Manual

    Дерзайте http://www.audi-s.net/tips/BOOK/PDF/Quick%20Reference%20Guide/A6.pdf
  9. По принцип при самото изгаряне на газта температурата в изходящия колектор е по голяма , а доколкото аз знам това не е хубаво за никое турбо.Разбира се не изключвам вариант в който да не съм прав ,но в крайна сметка за това е форума , да се стига до истината .По между другото няма различни дюзи за атмосферни и турбо двигатели при газовите инжекциони. Поздрави
  10. Загряването на турбината и захранването с газ при високите времена.
  11. Хмммм, Не искам да се изказвам неподготвен както и нямам против мотора 1.8Т , но според мене доста по безпроблемно по ред причини ще газифицирате шест цилиндровите 2.8 или 2.4.
  12. Веднага отговарям , В София между 17 - 19 , извънградско 11 - 13 . С газификацията нещата са подобни само че с 1.5л- 2л отгоре.Повечко кикдауни и качваш още минимум 2л отгоре на сметките. ПС Прав си за кутията по принцип.Проблема е че в момента в който влезнеш за ремонт на автоматика - цените са автоматични ( като кутията ) и константни. Моето мнение е че решил ли си да караш автоматик на старо , купуваш , кръстиш се , караш и.... имаш заделени едни 2000 лева. Поздрави
  13. Здравей колега , Аз съм собственик от около няколко месеца на комбинацията 2.8 и автомат и Quattro.Доколкото знам Quattro системите рядко дават грижи и като поддръжка имат една проверка и смяна на маслото в диференциалите.Като чувство което дават на човека който управялва колата, Quattro системата няма сравнение с конфенционална - но просто трябва да покараш за да усетиш , няма как някой да ти го обясни. Бъде внимателен с прегледа на автоматика.Когато тестваш колата карай във всички режими като обърни внимание на по бавното каране.Между смяната на скоростите не трябва да се усеща "притрисане " или удар откъм кутията.През цялото време следи дали има "задържане" на оборотите при смяната на скорости.При нормалната работа на кутията това се усеща плавно.Тествай вариянта "Kick down" , на ниска скорост да настъпиш рязко педала за да се усети дали връща скорости назад.Тествай бавно и задна. Поздрави
  14. Вярно е!!! Аз съм собственик на същата конфигурация.Ако не сте навите на вариянт с газифициране , бъдете психологически готови за 45 - 50 лв на 100 км в града.
×
×
  • Create New...