Jump to content

Muro_BG

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 '97

Muro_BG's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. NIKO, под "серво" имам предвид самата помпа. Рейката не съм я пипал. Забравих да уточня, че нямам никакво намаляване на количеството течност с времето. А тази пружина, която трудно се настройвала, тя в помпата ли се намира или извън нея? Понеже моята помпа е нова и ако пружината е в нея, надали е "уморена" вече. Също чух, че имало някакъв байпас за течността, който се отварял при претоварване на помпата (напр. при завъртане на волана в крайно положение). Знаете ли дали този байпас е в помпата или извън нея и ако е извън нея, дали той не ми могъл да прави проблема?
  2. Привет и благодаря за бързите отговори! Pickov, нямам проблеми със самото въртене на волана - дори и при виене воланът си се върти лесно. NIKO, даде ми доста варианти за възможна причина. Само искам да уточня, че не бих казал, че течността ври. По-скоро като изгася колата, излизат малко мехурчета на повърхността. Иначе определено трябва да проверя всички варианти, за които си писал, но тъй като не бих могъл да го направя сам, бихте ли могли да ми препоръчате някой сервиз, в който са експерти по тази област? Защото съм ходил по всякакви майстори, но като не са експерти точно по хидравликата на волана, просто ми казват да си сменя помпата, а явно има нещо друго, което е трудно да се открие от не-специалист в областта.
  3. Здравейте! Купих си чисто нова помпа TRW, но сега отново има виене, след като покарам малко. По-добре е от старата помпа, но очевидно има някакъв проблем, който не е в самата помпа, и заради който помпите ми се чупят. Течността със сигурност е правилната - зелена, минерална, купена от сервиз на Ауди. Ето нещата, които забелязвам: - Шумът е най-силен при около 1300 оборота в минута на двигателя; когато задържа няколко секунди на тези обороти, виенето видимо се засилва и течността се разпенва. Това го правеше и при предните помпи, и при новата. - При каране с високи обороти (напр. 3500 по магистралата) виенето намалява, да не кажа, че направо спира. - При запалване на колата, дори след няколко минути работа, течността и помпата доста се загряват. - Като отворя казанчето с течността, виждам много силна циркулация. Не знам дали това е нормално. Наскоро видях Ауди А3, в чието казанче няма никаква циркулация, само течността потъва при въртене на волана, но в неговото казанче май влиза само 1 маркуч, а в моето са 2 - от единия течността влиза, от другия излиза, така че явно системата е различна. - Случвало ми се е при завъртане на волана до край (което по принцип избягвам да правя), колата да изгасне, което ми показва, че явно сервото изпитва голямо усилие. Пак казвам - с чисто ново серво съм, при това с гаранция, тоест надали е някакво рециклирано менте. А и вече с 3 различни помпи имам еднакви проблеми, така че очевидно има някакъв друг проблем, причиняващ претоварване на сервото. Имате ли идея какво може да е? Благодаря предварително!
  4. Здравейте! Обадих се в централния офис и ми казаха, че нямат артикула, но може да го поръчат и до 10 дни ще го донесат. Та сега дилемата ми е - SPIDAN за 250 лв. или Meyle за 400 лв.? Някой има ли мнение за тези марки - дали са надеждни? Благодаря предварително!
  5. Не знам твоето ауди точно какъв модел е, моето е A4 '97, 1.6 и никакви брони и радиатори не се свалят. Работи се директно отдолу (въпреки че в един сервиз ми обясняваха, че всичко се разглобявало и било много скъпо, трудно и дъра-бъра. Но накрая в един друг сервиз ми смениха помпата за 50 лв. труд). Така че като труд смяната на сервото не трябва да ти излезе скъпо.
  6. Muro_BG

    Audi A4, 1.8 125кс, 1996г.

    Аз съм чувал и за по-екзотична причина за подобен проблем - фалшиво масло за двигателя. Знам, че е малко вероятно, но все пак нека да се провери. Ти сменял ли си си маслото след покупката?
  7. Отидох в магазин на Euro07 и се оказа, че тези артикули от сайта изобщо ги нямат и никога не са ги имали. Просто били въведени като каталожни номера. Вместо това ми предложиха помпа за 560 лв. и без гаранция. След това обиколих из магазините и най-изгодното, което открих, беше помпа на Meyle за 450 лв. и 2 месеца гаранция, както и пак Meyle за 400 лв. без гаранция.
  8. О, определено звучи по-добре от парите, които искат в сервиза на Фолксваген/Порше. Много благодаря за помощта! Утре ще мина през един от офисите да видя тази помпа и ще Ви пиша пак. Поздрави!
  9. От сервиза ми казаха, че сервото на Голф 3 било съвсем друго. Не знам, може би само за дизеловите коли е еднакво. Но така или иначе явно ще купувам нова помпа. Обаче не ми се иска да се занимавам със сервиза на Фоклсваген/Порше, понеже там предния път ме обръснаха с 90лв. само за "Добър ден", без нищо да бутат по колата. Та някой да ме насочи откъде е най-добре да я купя тази пуста помпа?
  10. Мерси за инфото, dunco! Ще говоря в сервиза за тази опция, но ако не стане така - все пак някой може ли да ми препоръча откъде най-изгодно да намеря нова помпа?
  11. Здравейте отново! След година работа помпата втора ръка ми се повреди и сега след половин час каране на средни обороти вие, както първата. Очевидно ще трябва да си купя нова помпа. Въпросът ми е знаете ли откъде е най-евтино да си купя нова помпа? Благодаря предварително!
  12. Привет! Съжалявам за неприятния проблем и то в това студено време. Не мога да ти помогна с информация къде и кога ще протече, но из други теми във форума някои хора бяха писали, че няма проблем двата маркуча за радиаторчето на парното да се свържат един към друг и така да заобиколиш радиаторчето. Все пак не ги разбирам нещата, така че попитай и други хора.
  13. Muro_BG

    Слабо парно. Причини?

    Здравейте! Снощи промих радиаторчето на парното и ето го резултатът: Днес запалих колата при -3 градуса и след 7-8 минути работа на едно място (докато чистих снега) започна да духа топличко. После след още толкова време шофиране вече имах много приятно парно в колата. Така че засега се разминах с най-евтиното решение. Дано съм полезен и на други с моя проблем. Едно уточнение: в сервиза, където направиха промиването, ми казаха, че според тях е слагана добавка против течове. Така че мисля, че може и от нея да ми се случват тези задръствания на радиаторчето, не знам. Мерси на всички за съветите и весело посрещане на празниците! Марин
  14. Muro_BG

    Слабо парно. Причини?

    Здравейте отново! Поразцъках малко колата и ето какво забелязах: - След около 30 минути работа (независимо дали карам или съм на едно място) при температура навън около -5 градуса, маркучът, който влиза в горната част на предния радиатор (за охлаждането), е горещ, но спокойно може да се държи с ръце. Другият маркуч, който излиза от долната част на радиатора и се разделя на 2, като едната част отива в казанчето с антифриза (или разширителен съд, не знам как му се вика - става въпрос за това, където се долива антифриз), та този маркуч си стои студен. - Стрелката на таблото в колата си показва малко под 80 градуса. - Реших да изтегля единия от двата маркуча, които влизат в радиаторчето на парното - изтеглих този, който е от към акумулатора. Идеята ми беше да видя има ли въздух. Самия маркуч отгоре малко преди края си има една дупка, предполагам точно за целта. Изтеглих маркуча до положение, в което почна да сълзи антифриз. Подадох газ и тук беше интересно - очаквах антифризът да потече по-силно, а вместо това той се отдръпна надолу. Тоест явно системата засмуква от този маркуч по-силно, отколкото вкарва през другия. Нормално ли е това?
  15. Muro_BG

    Слабо парно. Причини?

    Не го промивах аз, в сервиз ми го промиха - само с вода и въздух. Но ефектът беше добър. Така че мисля да повторя.
×
×
  • Create New...