Jump to content

Hacko

Members
  • Мнения

    131
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Hacko

  • Рожден ден 6.04.1979

Друго

  • Kaра
    A6 4F Avant 2.7 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Landshut/Кърджали

Последни посетители

1890 профилни разглеждания

Hacko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Явно лагера се е поизносил и затова.Видимо не е износен повече от другите. Ами поразплескал се е да. Коляновиа вал и биелите бяха замерени с някакъв специален уред и всичко им е наред. Нямат деформации. Моите приятели, които правят колата казаха, че не са очаквали така странно да са направени лагерите. Обясниха ми, че на други коли имали някакви зъбчета, които не позволявали да се получи такова качване на лагерите един върху друг. Както и да е, не ги разбирам толкова тия работи. Важното за мен е , че намерихме проблема и ще бъде отстранен . Иначе карам с Масло 5W30, VW507 00 Castrol и си го сменям на 15 000км. Този голям интервал някакси не ме кефи 30 000км. Страшно много ми се струва.
  2. Оказа се биелен лагер на едно от биалетата. Незнам как, но единия се е качил върху другия и добре , че съм бил с малка скорост и веднага след това загасих двигателя,че да няма и поражения по коляновиа вал и биалето. Сега ще сменим всичките 6 и така или иначе е разглобена ще я обслужим изцяло вклучително и съединителя и би трябвало всичко да бъде отново наред.
  3. Можеби е от дюза. Не е имала симптоми на пикаеща дюза, работата на празен ход беше нормална и не тресеше, стойностите им са горе долу в нормите. Едната дюза беше +44 на първи канал като взех колата преди 2 години, но след добавки се смъкнаха на +25 , а другите са между +8 и +20. В интернет има информация, че при положителни стойности дюзите са зацапани, но не изхабени и не е страшно, но знам ли. Има логика да е от дюза.
  4. Проблема е механичен. Нещо което не бърка работата на сензори и датчици и затова не дава никакви грешки. Най-вероятно ще се окаже биелен лагер или бутален болт или дори пукнато бутало. Трябва да се отвори двигателя и ще се разбере.
  5. Аз съм я оставил в сервиз, но не и е дошъл още реда. Така не съм и помислил да я карам, но се надявам да не си прав с липсващия цилиндър. Все си мисля, че ако има нещо изкривено като повдигач или клапан ще пали доста трудно или изобщо няма да пали с един цилиндър по-малко. В момента колата пали съвсем нормално без никакъв зор.
  6. Hacko

    Въпроси за А6 (4F)

    Колега сигурен ли си, че всички РС са фейслифт. В немското мобиле има доста РС-ки 2008г със старите стопове. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-rs6-rs-6-avant-keramik-bremse-leder-20-zoll-navi-oelde/192469506.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT Нали това е фейслифтовиа стоп. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-rs6-avant-keramik-bremse-netto-26-700-00-eur-d%C3%BCsseldorf/191392487.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT
  7. Днес направих клипче как работи мотора. https://www.youtube.com/watch?v=wC2jePXmGnU&feature=youtu.be Тракането ясно се чуваше от дясната страна (пасажерската) отзад на мотора от към купето.
  8. При мен симптомите не са същите за съжаление. Колегата е писал, че мотора му работи ОК, а при мен проблема е в мотора. На свободна се тресе целия и трака. Като подам газ тракането зачестява и спира за момент само като отнема газта и пак трака като паднат оборотите. Още нямаме идеи от какво може да е. Ако беше съединител/маховик или скорости си мисля, че на свободна нямаше да има проблем с работата на мотора. Лятото чистих колектори, но те бяха като нови. Нямаха почти нищо за чистене. Можеби са били сменяни от предишния собственик. Все пак колата е на 240000 км и си работеше досега перфектно. ЕГР не сам чистил, но по тресенето и тракането на мотора някакси не ми се вярва да е нагар. Дано да си прав и да е само това. Ще направя довечера клипче и ще го кача тук.
  9. Здравейте, днес както си карах в града и всичко си беше наред, при превключвне от 2-ра на 3-та мотора се изфорсира до 3000 оборота и започна нещо да трака силно. На свободна се тресе целия мотор и не работи равномерно, а при подаване на газ тракането зачестява и при отнемане на газта изчезва. Като се случи това спрях веднага, и загасих колата. Помислих си, че някоя верига е прескочила или знам ли какво и сигурно сам ударил някои клапан. Но колата пали без никакъв проблем и се надявам да не е ударен клапан. Най-интересното за мен е , че не светна CHECK-а и като я закачих на компютъра след това не е запаметила никаква грешка. Абсолютно нищо, сякаш всичко си е О.К. Имате ли някакви идеи от какво може да е? Може ли това да стане от дюза и ако да, може ли дюза да се скапе от раз? Откъде идва това гадно тракане, сякаш се чува от лявата страна на мотора (от към шофьора). Някой може ли да сподели какво да погледна с ВАГ–КОМ , на кой канал за моментни данни, на дюзи или каквото се сещате. Благодаря предварително.
  10. Hacko

    Снимки на А6 4F

    От днес с 18-ки
  11. Hacko

    А6 2,7 ТДИ

    Градско под 10 не мога да го сваля. Незнам как е трафика във Варна, но предполагам, че е натоварено и минимум 10 ще си гори. Извънградско със скорост 130/140 ми даде разход до БГ (1600км) 6,4л/100км. Може да няма quattro, но в града си гори , все пак са си 6 цилиндъра.
  12. Намерих случайно карти за цяла Европа 2013/2014 година. Свалих ги и ги пробвах, тръгват и си работят супер. http://gpsunderground.com/forum/audi/21994-audi-mmi-basic-plus-europe-2013-2014-cd.html
  13. Колегата N1995 го е написал. Първо преди да кодираш, че имаш круз контрол трябва да вкараш кода 11463. Ако не го направиш в тази последователност, се получава точно като при теб. Не го приема. Поне така се получи при един приятел. След като го вкара първо 11463 и след това му зададе, че има круз контрол и всичко си дойде на място.
  14. Аз си го записах на диск и тръгна. Неможах да пробвам как работи навито, че не сам си в БГ, но колата разчита диска и мога да въвеждам градове и улици в БГ. Затова предполагам , че си работи без проблем.
×
×
  • Create New...