Jump to content

marto9169

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно marto9169

  • Рожден ден 17.10.1991

Друго

  • Kaра
    BMW F07

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

758 профилни разглеждания

marto9169's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. marto9169

    Подгревни свещи

    малко не са го доизмислили, ама какво да се прави
  2. marto9169

    Подгревни свещи

    Здрасти колега, да за съжаление и при мен се оказа това, всичко плуваше във вода е окислено и буксата и релето. Релето си го намерих, но май ще трябва и буксата с кабелите да търся, кажи ти къде си я правил твоята и какви пари ти излезна? Весело довечера
  3. marto9169

    Подгревни свещи

    Здравейте колеги от известно време имам проблем с паленето като е по-студено след престой. Преди два месеца смених подгревните свещи и днес проверих, че всичките са изгорели ( с минус към корпуса и плюс от акумулатора към върха им). Взех нова свещ да видя дали ще се зачерви до оранжево и да нагря без проблем за разлика от моите. Направи ми впечатление че идва постоянен ток към кабелите за ПС, това нормално ли е и дори когато не е на контакт колата? Може ли от този постоянен ток да са изгоряли или е нормално да има 12V към тях? Логиката ми ме навежда евентуално на релето за ПС, което някак си е блокирало и дава постоянно ток, но пък от друга страна то ако блокира не трябва ли изобщо да няма ток към кабелите съответно и към свещите. Моля за помощ, че смених какво ли не, даже и дюзи чистих...
  4. Оказа, се че кабелите на свещите за изгорели и се ронят и на втората свещ прекъсва и всичко това в комбинация със слаб акумулатор. Та сега ще си търся въпросните лулички.
  5. Здравейте колеги, понеже не открих тема за температурния датчик за А6 4Ф, искам да попитам някой знае ли къде се намира? Проблемът е трудно палене при сменени подгревни свещи, минати дюзи на ултразвук и работят, стар акумулатор.Единственото, което ми остана да проверя и като причина за трудното палене е температурния датчик и може би акумулатора. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, нека сподели опит от какво може да е.
  6. Audi 80 s Цена 1 100 лв. Дата на производство декември 1989 г. Тип двигател Бензинов Мощност 90 к.с. Скоростна кутия Ръчна Категория Седан Пробег 288200 км Цвят Черен За снимки : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details Телефон: 0894 613 008
×
×
  • Create New...