Jump to content

_DIESEL_POWER_

Members
  • Мнения

    69
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    GTI 1.8T

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

_DIESEL_POWER_'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Васе, тези дни беше качил снимка на хибридна перка, нещо там да раздуеш
  2. Продавам 2 броя железни джанти 15 цола, 5х100, ЕТ 38, 6J Джантите са в отлично състояние, на снимките са много прашни защото седят вече 2 години в гаража без да са карани. Телефон: 0885156927 Цена: 50 лева твърдо!
  3. Като вкарваш линка, има едно бутонче със снимчица "Insert image", натискаш го и после вътре пействаш линка и става ето така
  4. Аз също искам да кажа, че Румен е сериозен автомобилен фен. Просто е тертиплия и прави нещата малко по малко, до колкото му позволяват средствата. Аудито в момента изглежда уникално и няма нищо общо с гробника който беше, и още повече, не само изглежда ами и върви много добре за кола с k03 от 16+ секунден мъртвец, колата вече е в 14ките!. Незнам защо го наскачахте така, няма ден в който да не е развил колата и няма стотинка останало в джоба му да отиде за друго освен за нея Румба прати ми снимките по фейсбук, аз ще ги кача и ще ти дам линкове, колата заслужава да се види и вярвам, че има хора които ще се изкефят Ето един клип с Аудито срещу Ауди А4 1.9 TDI PD с турбо 2256, снима се от а3 TDI PD 131 с турбо 2256 с време 14.5 на Сливен! За да добиете представа как върви с 18"ките
  5. Сега по темата, нямаше нито един старт в който да не те застигна или да не съм опред, дори и като тръгвахме от твоите обороти. Предложих ти като човек, идваш, караме до 220++ аз със големите гуми. Езък, че си голям мъж, ако се държеше и мъжки, цена нямаше да имаш. Предния път те оставих да разглобяваш от колата ми и да вземаш каквото пожелаеш за да ти тестваш на твоята, а ти как се отблагодаряваш, пишеш глупости по форуми. Твоята кола бе по-бавната не го ли разбра с малко или много бе отзад, чисто мъжки те поканих да напрвим един чист клип, където дори и накой да тръгне по рано, другия ще има шанс да го натигне, бъди мъж и излез и ще тръгнем както ти кажеш. Кое точно не разбра??? Имаш претенции, излез и карай или покажи някакво доказателство, че си бил по-бърз, повтарям, не че си бил за известно време отпред, а че си бил по-бързия!!!
  6. Нема ядове Цецо, трий всичко доста се поуляхме Жоре с теб ще говорим след старта и за н75 бъркаш яко, както и за старта м/у нас от тоз клапан става и пренадуване и играене на налягане и още куп неща дето не си ги виждал
  7. Само дето видяхме сметката на темата на Жорката, мисля, че трябва да се почисти
  8. в тоя форум било доста забавно, къде съм спал в тунинг.бг п.с. така ме нахранихте, че вече гледам сайтовете за нови гуми
  9. Mи тя и баба ми си купува нови винаги въреки, че е пенсионерка, на 5 години веднъж, на нейния стил на каране е изгодно, предполагам и при твоя
  10. Мани то с тая газ, се чудя как изобщо намираш сцепрелие с каквито и да е гуми, мисля, че трябва и във формула 1 да почнат да я ползват като гориво. Може да те викнат да им кажеш, как да си монтират обикновенно газово със смесител на колектора, все пак няма смисъл да ги оскъпяват и така ще върви
  11. ето увеличи и слушай на тоз клип гуми
  12. Mи виж графиката и ще разбереш има я в тунинга по-назад shpeksi и аз не мисля, че карането на газ е много готина идея, ама не съм тръгнал поучавам никой, въпрос на избор, по-света е най-масовия ъпгрейд на 1.8т, не съм тръгнал и да карам някой, да си слага такава, аз така съм преценил, така съм направил. То и слагането на фронтален кулер на к03 е сълна глупост, ама много хора си слагат. И кое точно е загуба на пари и време, 60-70 конски сили на цена от 2000 лева? Я Дай по-добра идея за засилване на такава кола с тези пари?
  13. И цената може според вас да се доближава до проект 300+, ама както и да го смятам, един проект с маслояд тд05+ремонт+ремап+дузи+кулер+пътища+труд+пайп+колектор+заварки, не ми се връзва под 4000 от където и да икономисам, а моя е точно на полвината и всичко е както си требе даже и изолации и термоленти и т.н Което ме подсеща, да благодаря първо на главния механик, адаша m-joy след това на 4ipika без който нямаше да го познавам мерси момчета, без вас вие сте най-големите
  14. Ще ти обясня аз, защо избрах точно този сетъп, защото тази кола я карам всеки божи ден предимно градско и не ме устройва нищо друго, искам нормален съединител, сгъстен мотор, гледах да не е лагава, да харчи малко и да е надеждна, а стоковата турбина си е стокова. Просто не съм гонил перформънс, а и цената при мен за перфектна турбина и всичко останало беше доста ниска
×
×
  • Create New...