Jump to content

m_a_r_t_o

Members
  • Мнения

    269
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно m_a_r_t_o

  • Рожден ден 21.09.1985

Друго

  • Kaра
    Audi A2 1.4 /AUA/

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Pleven, Bulgaria
  • Интереси
    Audi

Последни посетители

1806 профилни разглеждания

m_a_r_t_o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрвейте отново! На последък не разполагах с много време, за да обърна внимание на А2та, тъй като се отвори доста работа по фарове и брони на една от др две коли, за които се грижа. Аудито го караме предимно в града и с карането някои от изброените проблеми странно се промениха, като... се оправиха Цъкането от копчето за аварийни престана, за 200-300км градско мигачите нито веднъж не отказаха и онзи ден пред Кауфланд, като дръпнах ключа и зумера за фаровете пропищя. Сега го пробвам всеки път и винаги сработва. Странна работа, но все пак добре. Има ли някакъв чалъм без да прецакам нещо, за надигане на парчето мокет над комфорт модула, че се мъчих, но с голи ръце не става? Поздрави на всички колеги!
  2. Страшно изчерпателен, благодара колега! Не съм се сещал, че с Ваг-ком могат да се диагностицират проблеми от подобен род. Мислех да ходя при човек занимаващ се с аларми, но първо един ваг-ком и тогава при него. А така като гледам мога да си помогна като проверя кабелите в гуфрето на вратите и бутона за заключване. Капачето в мокета на шофьорските крака го забелязах преди, но не съм поглеждал какво се намира там.Ще хвърля едно око и там, да няма окиси, влага. Ще я водя на майстор, но да се оправи времето, че като гледам навън какво е... Щом има някакво развитие ще пиша, къде е бил проблема. А ето и ключа, но освен чипа за имобилайзера друго няма.
  3. Здравейте колеги! След като отдавна предоставих Б4-то на баща ми, сега отново съм собственик на марката в лицето на А2. Преди няколко дена с жената купихме А2, с колата осново всичко е наред, доста ни допадна. Но както винаги с новите стари коли има някои разкриващи се в последствие проблеми. При нашия екземпляр, основно проблемите са електрически, дребни но дразнещи.Прочетох тук там из форума имам някои насоки за размисъл, а и без майстор няма да мине. Идеята ми е, ако някой от четящите се е сблъсквал с някой от проблемите, които ще изброя и знае лесно решение в домашни условия, да даде съвет, че да остане по-малко за оправяне при майстора. А проблемите са: 1.При запалване се чува цъкане с различна амплитуда от към бутона на авариините. В последствие при шофиране на два-три пъти десния мигач не сработи. Четох че е възможно проблем в релето, на А2 също ли е в копчето за аварийни? 2. Плафоните светят постоянно на позиция за отворени врати, дори и след запалване на двг. Единствено на О стоят изгасени, но си е тъмно в колата и е кофти. 3.Копчето на шофьорската врата за заключване не работи. За отключване се чува шум от сработване на централното при натискане. 4.Зумера за включени фарове при отворена врата не работи. Незнам дали има връзка между проблемите, кара ме да си мисля, че вина има комфорт модула, но незнам къде се намира. И като за капак ключа не е оригиналния с бутоните, а си е пренарязан, несгъваем ауди ключ. Да се чуди човек как съм я купил, но при огледа видях само ключа и неработещия бутон за заключване и на фона на доброто състояние на колата ги преглътнах недостатъците. Най-нужни са ми плафоните и зумера до някъде, като се замисля. Благодаря на включилите се по темата предварително!
  4. И на мен тези размери ми се струват обидно смешни за Б4. Аз се придържам твърдо към препоръчаните 195/65-15" през зимата и 205/60-15" лятото. И от втория размер, който търкалям за летни съм много доволен, от към стабилност и от към визия. Ако исках нископрофилни гуми, щях да обърна внимание на 16",17" цола и съвсем леко снижаване в окачването, но това само за изложбен вариант
  5. Хидравлична помпа за сервоусилвателя на волана. Аудито с какъв мотор е?
  6. Визкозитета е такъв, също така е синтетично. За спецификацията не съм сигурен, трябва да погледна тубата.
  7. Аз моето го смених цялото миналата есен, заради големи затруднения при включване на предавките, при застудяване на времето. Ефект върху включването определено имаше, но виенето си продължава. Като махнах старото масло нивото си беше в границите. Маслото което сипах не беше нещо кой знае какво. По препоръка на служители в един автоцентър го сипах, казаха че било немско, но още не се е наложило на пазара, неизвестна марка някаква. Цената 15лв литъра.
  8. Моето АВК вие, когато съм с над 70-80км/ч на 5та и върна газта. Започва едно леко виене като от тролей и в момента, когато подам леко газ утихва. Дали е диф?
  9. Резачката е продадена, темата е за триене.
  10. Аз бих предложил А3 с 1.6 двигател. Гледай да е свежа, най-важното, защото с нещо лошо експлоатирано, цената на ремонтите щерасте постояно в началото. Казваш в едно от изискванията си-"да върви", но това ще е първа кола, т.е. ще се сблъскваш с доста разходи, които преди не си имал, особено ако раздаваш газ постояно. В един момент това ще почне да ти бърка здраво в джоба и радоста от вървежа ще остане на заден план. Ако искаш за тия пари нещо доста по-мощно, което да тормозиш, както каза един колега- Голф3 или някакъв еквивалент, но и там парите за части и обслужване при сериозна експлоатация не са малко. За тези пари препоръчвам 1.6- по-евтиното първоначално обсружване, по-евтин Евентуален ремонт по двг (гумички, клапани...)все пак е 8клапана, по-евтин съединител, разхода е по-нисък от по-големите му събратя, особено на къси разстояния, данък, ГО също по-евтина. Споменавам тези неща, защото бюджета е 4000лв, тоест пари за разхищение по големи двигатели и т.н. липсват, затова по-добре разумното. Ако не пътуваш много, си го карай на бензин и си свиркай. За едни 10-15хил.км на година не си заслужава газта. И ако търсиш по-малки парични разходи а3 е по-добре от а4, според мен.
  11. Не е гаранционна, а цената подлежи на лек коментар. За състоянието мога да кажа само хубави неща, може би трябва да се види на живо, за да добие човек представа че не продавам нещо използвано и амортизирано. извинявам се за късния отговор.
  12. Веригата и шината са оригинални, пише Husqvarna по самата верига.
  13. Husqvarna 570 - 3.6kW, 68куб.см резачката е последния модел в този клас на Хускварна. От големите е и е създадена за професионално рязане. Пробвана е само и дали е нарязала и 1куб. с дървесина. Имам още една Хускварна от няколко години, която ползвам при нужда и тази така си стои завита в найлон в един ъгъл, затова я продавам. Има ресурс на рязане, колкото на една чисто нова от магазина. Цена: 950лв.
  14. m_a_r_t_o

    мокет

    Точно за такъв предпазител си мислех снощи, докато пътувах, защото моята кола също няма. Сложих си крака там и е много по-удобно, от колкото свит. Обаче съм с един светло-бежов салон и мокет, едно поставяне на мокрия чепик там и става мръсно. Някой ако се сеща от какво може да се приспособи, защото от Б4 едва ли ще се намират тези неща, под път и над път.
  15. Да, вярно №15 беше, благодаря за поправката. Запомнил съм, че малко нестандартен беше.
×
×
  • Create New...